Ahad, 18 Mac 2012

Riwayat MPs Pembangkang Hanya Tinggal 2 Bulan..!













Nampaknya sebahagian besar Ahli Parlimen Pakatan Haram tinggal beberapa bulan sahaja lagi untuk mencekik elaun dan gaji sebagai Ahli Parlimen...mudah mudahan jadikan lah gaji yang tinggal beberapa bulan tu halal dan berkat!

Buat la kerja sebagai Wakil Rakyat! itu pun kalau ada nafsu lagi sebab dilihat mereka ni sepanjang minggu pertama Parlimen bersidang sudah ada yang lesu, tak yakin dan hilang selera untuk berhujah jauh lagi 'berperang' dengan BNBBC.

SPR dilaporkan berkata..

Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar berkata, pihaknya telah pun mengurus dan menyempurnakan "tugas-tugas besar" ke arah menghadapi PRU13 - yang disifatkan sebagai 'ibu kepada segala pilihan raya', dan sasaran 90 peratus boleh dicapai akhir bulan depan.

"Akhir Mac kita akan selesai mengadakan taklimat kepada pegawai pengurus pilihan raya dan pekerja-pekerja pilihan raya.

"Dan, pada akhir April, kita sudah boleh bersedia 90 peratus. Sehingga (akhir) April, 90 peratus sudah OK," kata Wan Ahmad kepada Sinar Harian Online.

Ada cakap cakap yang menyebut bahawa pada birthday UMNO- 11 Mei nanti, UMNO akan kumpulkan satu perhimpunan besar besaran...YAB PM merangkap Presiden UMNO dan Pengerusi Barisan Nasional ( BN ) akan menyampaikan amanat penting kepada Jutaan Ahli UMNO seluruh negara.

Bertolak dari situ, satu semangat yang digarap dan ditiup akan menjadi bekal untuk seluruh ahli UMNO dan BN kembali kekawasan masing masing bagi menghadapi PRU yang kunjung tiba..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. INI ADIK SAYANG NI ORANG GILE KE APE..MERAPU BETUL..

    BalasPadam