Jumaat, 27 April 2012

Beza Bersih Dan Beershit 3.0


Apa yang perlu pihak berkuasa lakukan...telah pun dilakukan! DBKL dah buat kerja! Polis dah buat kerja! malah Mahkamah pun dah buat keputusan!

Kita sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan juga dah ada keputusan! Kakitangan kerajaan yang dibenci oleh Babiga dan kuncunya juga dah ada keputusan! Penjaja, peniaga, pemandu teksi dan rakyat terutama di lembah Klang juga dah lama menolak huru hara yang mahu dicipta oleh puak perusuh ini!

Yang lebih utama umat Islam juga telah membulat tekad! telah ada kata sepakat! menolak seks sonsang LGBT yang jelas mudarat dan sesat!

Jadi kalau puak penyokong pembangkang yang menganuti agama LGBT yang dibawa oleh Ambiga nak merusuh esok hari bermakna mereka juga dah buat keputusan! Esok Suhardi akan mati lagi! mahasewel akan duduk berhimpit sambil beratib diantara lelaki dan perempuan! esok perusuh akan tekun mendengar seruan untuk menentang dan melawan pihak berkuasa!

Itu pilihan mereka! pilihan bagi mereka yang ada otak tapi tidak berakal! yang rela menjadi lembu dan kuda tunggangan yahudi untuk menghancurkan Islam, Melayu dan negara Malaysia yang aman makmur.

Syukur lah kerana kita yang menjadi majoriti rakyat masih waras, bertanggungjawab dan bermaruah untuk tidak bersama sama mereka..! Yang pasti kita la dipihak yang benar lagi bersih..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Ya ALLAH... Lindungilah penguatkuasa, polis dah semua yg sedang menjaga kedaulatan negara hari ini, esok dan selama-lamanya. Selamatkanlah perjalananku untuk ke kuliah esok. Aku ingin jadi manusia yg menyumbang untuk umat islam dan negara... Engkau pesongkanlah hati-hati yang hitam yang suka islam ditindas. Aminnnn ya rabbal alamin...

    BalasPadam