Selasa, 3 Jun 2014

Gobind Bodoh..! ~ Pemuda PAS

bodoh..! kesian si bodoh..!
Baru dia tahu ke..! atau dia sendiri baru sedar dari bodoh..!

Bodoh membodoh membawa bencana..! Tak gitu?

Lu Fikir La Sendiri!!!

KUALA LUMPUR: Pemuda PAS Wilayah Persekutuan hari ini menyangkal tuduhan Ahli Parlimen DAP-Puchong, Gobind Singh Deo yang mengatakan isu perlaksanaan hudud oleh PAS telah menjadi penyumbang besar kepada kekalahan DAP di Teluk Intan pada 31 Mei lalu.

"Namun adakah YB Gobind sedar bahawa kenyataan menuduh Hudud sebagai punca utama tanpa satu kajian terperinci adalah sangat tidak cerdik dan dangkal," kata Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan, Nurul Islam Mohamed Yusoff.


6 ulasan:

  1. kaulah (PAS) yang bodoh..kau sokong adik sikafir nirkat Bukit Gelugor..lepas tu kau sokong ratu DAP kat Teluk Intan...bermatian pak lebai angkat bendera DAP...PAS memang selalu kena kencing dengan si kafir DAP

    BalasPadam
  2. PAS BAHALOLLL...

    BalasPadam
  3. PAS TONGONGG....

    BalasPadam
  4. memang kesian si bodoh.....dah takdir kot.....dap mereka junjung....mereka julang setinggi-tingginya......umno (orang melayu) mereka doa supaya hancur.....

    BalasPadam
  5. DAP rasis lahanat nie by default akan salah semua orang lain except mereka sendiri. Si keeling sekor lagi sudah celaka kan umno melayu.....ini yang penggundi melayu naik marah. Tapi yang di salahkan ada lah PAS. PAS memang lah bahalol bin keldai. Kena tibia, maki, diperbodoh dan dikeldaikan, masih tetap berpeluk cium dengan kapir Dap.

    BalasPadam