Sabtu, 11 Oktober 2014

Izzah & Mujahid Hilang Selera Seks..!!!


Nampaknya puak Anwar LGBT terutama anaknya Nurul Izzah dan Mujahid wakil hamPAS pasti kecewa dengan kenyataan ROS ini..!

Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (RoS) hari ini menafikan sekeras-kerasnya dakwaan agensi itu meluluskan pendaftaran Persatuan Melayu Murtad, Majlis Forum Antarabangsa (IFC) dan Persatuan Melayu Kristian.
Ketua pengarahnya, Mohammad Razin Abdullah berkata penyebaran berita palsu mengenai dakwaan RoS meluluskan pendaftaran ketiga-tiga pertubuhan itu sudah dikesan sejak 2007.
"RoS dengan ini menafikan sekeras-kerasnya pendaftaran ketiga-tiga pertubuhan terbabit diluluskan RoS.
"Penyebaran berita ini lama dikesan, iaitu sejak seawal 2007 lagi dan sering disebarkan dari semasa ke semasa," katanya dalam satu kenyataan di Putrajaya.
Semalam, Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Datuk Othman Mustapha turut menafikan ketiga-tiga pertubuhan itu berdaftar setelah semakan dibuat dengan RoS dan Kementerian Dalam Negeri.
Sehubungan itu, Mohammad Razin meminta masyarakat supaya tidak terpedaya dengan dakwaan itu dan berhenti daripada menyebarkan berita palsu tersebut.
Selain dari 2 ekor mangkuk tu tentu Khalid gereja juga pasti hilang stim..! Tapi dipihak Kerajaan pun ada jugak yang terus putus haid..! tak caya cuba tanya Pudin Trojan Horse dan Menteri Kurup@Kurap..!
Tak gitu?
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Melayu murtad ! Tiada tindakan ? Hukum nya amat keras bila murtad.

    Kenapa ?
    1. Pengaruh mereka akan menyusup secara halus kepada yang lain Islam yang tiada atau lemah keimanan.

    2. Impak besar kepada keluarga murtad kerana amalan 'kebebasan' agama lain yang tiada panduan Nabi dan Kitab yang di redhai Allah SWT.

    3. Menjadikan pluralisma berkembang yang nyata amat memesongkan syiar Islam.

    BalasPadam
  2. Kan Nurul Izah Suka Di Liwat kata Tiada Paksaan Dalam Agama..

    Jadi Kalau Nurul Izzah Nak masok Kristian Pon Nuar Berahi Jubor Tak Boleh halang

    Kak Wan Jijah Mangsa LIWAT Nuar Berahi pon menyokong hasrat anaknyer itu..

    Inilah Keluarga Setan, Peliwat, Kena Liwat dan Suka Di Liwat..

    Pakai Tudung Bukannya Wanita Solehah cuma nak Tipu Orang PAS yg memang Boodddooh Agama..

    BalasPadam
  3. Bila umat Islam berpecah, orang2 kafir berani nak tubuh perstuan murtad dan sebagai. Semuanya gara2 Anwar Haramjadah. Saya cadangkan umat Islam semua bersatu dibawah UMNO, parti Islam terbesar (untuk jadi Melayu mesti Islam - perlembagaan Malaysia). Jadi sebenarnya UMNO adalah parti untuk orang2 Islam. Hapuskan PAS dan PKR pada PRU14. Mereka hanya mahukan kuasa dan kerusi empok, tapi tak pernah bela Islam dan orang Melayu. Mereka hanya membela DAP, sebuah parti yang mahu menghapuskan hak keistimewaan Bumiputra.

    BalasPadam