Rabu, 1 Oktober 2014

Slogan BroBaBu Menjadikan PAS Semakin Hancing..!


Kita semua tahu bahaya kencing..! kencing tikus bahaya..! kencing manis bahaya..! kencing kucing punya hancing..pergghh..! tapi itu semua ada penawar..! ada ubat..! 

Yang paling bahaya penyakit suka kena kencing..! Yang ini takde ubat..! takde penawar..! Kalau kena penyakit ni pesakit akan sentiasa menadah mulut untuk terus dikencing..! 

Sebagai contoh, tengok apa pemimpin hamPAS lakukan sekarang ni..! Itu ler kerenahnya apabila pemimpin hamPAS cukup suka dikencing oleh tuhan politik mereka..! Cukup cukup la PAS kena kencing..! 


Slogan baru PAS Bro Ba Bu.. Broker, Barua dan Buli..!

Sehingga orang muda pun dah tertahan dengan tahap hancing yang menyelubungi parti PAS kini..! Itu yang mereka sarankan...

Lensa Anak Muda Malaysia (Lensa) menyarankan agar PAS bertindak serta-merta atau keluar daripada Pakatan Rakyat jika mereka tidak mahu memperbaiki konsensus dalam pakatan pembangkang.

Pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu juga menggesa pemimpin-pemimpin PAS tidak mengeluarkan kenyataan yang boleh menjejaskan Pakatan Rakyat.

Kaunselor Lensa, Ekhsan Bukharee berkata mereka perlu berbuat demikian bagi mewujudkan suatu 'tempoh bertenang' untuk semua parti dalam Pakatan Rakyat memperbaiki konsensus masing-masing. 

Beliau berkata jika ini berterusan, masyarakat akan perlahan-lahan hilang kepercayaan terhadap Pakatan Rakyat khususnya PAS.
"Saya juga ingin menggesa PAS menyiasat dan mengambil tindakan yang perlu ke atas ahli termasuk pemimpin yang mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang boleh menjejaskan perpaduan Pakatan Rakyat. Jika mereka berbuat demikian, saya yakin kepercayaan terhadap PAS dapat dikembalikan.

"Jika mereka gagal berbuat demikian, maka Lensa ingin mencadangkan PAS supaya menarik diri daripada Pakatan Rakyat," kata Ekhsan di ibu pejabat PAS di Jalan Raja Laut, di sini, Selasa.

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. LENSA ni apa ke bendanya...sendiri tak ada sokongan ahli..nak nasihatkan orang... Apa macam PAS LU FIKIRLAH SENDIRI sampai bila nak jadi KELDAIAN PKR/DAP... ?

    BalasPadam
  2. Apa yang di perjuangkan, di laknati Allah SWT, kini balik menghancurkan Isle mereka... janji Allah itu benar.

    Kepada ahlul dan penyokong Pas, anda semua juga menanggung dosa bersekongkol dan berselingkuh ! he..he.. suruh terjun kolam tahi, maka berlumba2 lah mendahului terjun junam...

    Keep on ! Nothing to lose...

    BalasPadam
  3. Untuk PAS...Bro Ba Bu tu bukan setakat tu jer...antaranya adala Berok Babi Butoh

    Berok...suroh panjat ape jer akan dipanjat
    Babi...suroh sondol ape jer akan disondol
    Butoh...hehehe...yang ni cari sendiri la ya....

    BalasPadam
  4. Akibat terlalu banyak mendoakan kerosakan kepada orang lain....terlalu kerap mengadakan solat hajat untuk menjatuhkan UMNO, kerap mengkafirkan UMNO...sekarang apa jadi Bro Ba Bu...Percaya dan yakin lah bahawa setiap doa yang tak baik kita tujukan kepada orang lain akan berpatah balik kepada kita...ALLAH bayar cash Bro Ba Bu...

    BalasPadam