Sabtu, 2 Mac 2013

Nik Najis Mengimani Sumpah Hindu Dari Sumpah Islam..!


Ini namanya projek usahasama..! Projek joint venture..! Projek ni perlu bagi meraih untung ke dua dua sekutu! Bagi Bala Paria si pemfitnah Nik Najis merupakan faktor penting dalam menyukat tahap keimanan kuda belang terhadap agama hamPAS. Itu sebab Bala paria fitnah perlu mengadap Nik Najis bagi mendapat restu dalam siri ceramah jahatnya kepada ketuanan Melayu dan Kedaulatan agama Islam..!

Bala paria fitnah pun dah gemok macam babi sekarang ni, ini kerana cukup makan dijaga dan dibela selama dia melarikan diri dulu, dan kini tentunya babi hutan ini akan lebih gemok lagi bila terus menerus disuap dan diarak bagi mempastikan kuasa politik Melayu yang menjaga kedaulatan agama Islam dalam negara jatuh ke pihak komunis. Itu jer pun tujuan dia...!

Bagi Nik Najis pulak..tentu kepulangan Bala paria fitnah telah memberikannya pil kuat setelah semakin hari semakin lesu dan hilang kekuatan dek kerana syurga dan pahala yang dia tawarkan ditolak secara terang oleh rakyat Kelantan terutama kuda belang hamPAS yang sudah sedar bahawa segala tipu daya syaitan tidak akan sesekali mampu menandingi kebenaran dan hidayah dari ilahi..!!!

Rupanya Nik Najis lebih mengimani sumpah Bala paria fitnah yang bertuhankan hindu dari sumpah islamiah yang diikrar kan oleh YAB PM. Ini pasti menambah keimanan kuda belang hamPAS dalam mendalami agama sesat lagi menyesatkan hamPAS..!
 
Cukup la..Boh La Weii..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Inilah dia nik najis babi ulamak keagungan Pas LAKNAT.
    nIK NAJIS BABI BERMUKA BABI HUTAN >
    situa najis babi ini adalah pemegang kunci syurga pencacai PAS.
    Nik najis babi adalah situa jahanam nak mampus tak sedar diri.
    NIK NAJIS BABI

    BalasPadam
  2. bila Saiful bersumpah guna Al-Quran dalam masjid , penganot pas dengan segera mencari nas dan dalil untuk memperlekehkan sumpah itu.

    Bala si paria kafir ni bersumpah dengan kitab hindu dan tetiba kita dihidangkan foto diatas !!

    apa yg.ada dalam kepala wally ajiss ?
    kenapa wally ajis berkawan dgn.mereka yg.ingin menjatuhkan kerajaan dari kalangan orang islam?

    gen2felda

    BalasPadam
  3. Kan isle nik ajis muadah,dengan pakai baju logo pas da jinak dengan isle pas.Isle nik ajis bukan hati dan tawakkal tapi dengan pakai apa2 yang ada logo pas da cukup.Kepala otak dia.

    BalasPadam
  4. Aku ada tengok bidio kata Nik Najis ni bila makan ubat dia nyanyuk. Betul ke? Ubat tu najis tu.

    BalasPadam