Ahad, 5 Februari 2023

P. Ramlee Dah Lama Bagitahu..

 

Ini bukan seni mempertahankan diri, tapi inilah kemuncak seni mempertahankan kroni. Kewajiban seorang machai untuk mempertahankan ketuanya. Bagi Anwar Aljub dan sekutu dengannya, rakyat negara  ini bodoh dan bangang yang hanya akan terjelir lidah mengangguk akan apa jua yang dia lakukan. Sementara machai@barua perlu terus membuktikan kesetiaan. Itu yang di rapukan oleh Rafizi..

Budaya nepotisme dengan melantik saudara terdekat menjawat jawatan tertentu dalam kerajaan wajar dielakkan pada masa depan.

Timbalan Presiden PKR, Rafizi Ramli berkata, beliau sedar dengan kritikan pelbagai berkenaan pelantikan Nurul Izzah Anwar sebagai penasihat kanan ekonomi dan kewangan kepada Perdana Menteri serta anak Speaker Dewan Rakyat, Datuk Johari Abdul, Mohammed Iqbal sebagai Pegawai Tugas-Tugas Khas kepada Yang Dipertua Dewan.

"Saya ingat beberapa perkara ini untuk masa akan datang kepada mana-mana kerajaan perlu elakkan. Cuma dalam keadaan Nurul Izzah dan Iqbal, lantikan itu sudah dibuat. sumber

Orang lain salah, berdosa dan masuk neraka.
Bagi mereka pula itu tindakan mulia untuk menyelamatkan negara dan dunia.

P.Ramlee lama dah bagi tahu akibat salah memangkah..!
Dapat apa? Lu Fikir La Sendiri..!


1 ulasan:

  1. Sekarang libat anak x libat duit negara.

    Masalahnya pn dan umno dlu libat anak, saudara mara, kroni dll ..... sampai kaya raya makan tak habis 7 keturunan muntah duit.

    Malang lagi disupport lebai2 "x cerdik" geng2 ana puas hati.

    Celakalah mereka yg telan duit rakyat.

    Padan muka pemuja p end dan umno dulu.

    BalasPadam