Khamis, 31 Disember 2009

Apa Azam UMNO 2010?


Melihat kepada suasana politik negara sepanjang tahun 2009 yang bakal melabuhkan tirai pada tengah malam ini tentunya ia memberikan keinsafan dan kesedaran kepada orang melayu terutama pemimpin dan ahli UMNO untuk menyemat tekad, memperteguh keazaman dan menggorak langkah bagi mempastikan kuasa melayu yang dijunjung selama ini dapat terus mekar berkembang dan mewangi.

Sesungguhnya politik UMNO dan orang melayu telah didatangkan dugaan dan cabaran yang amat hebat semenjak Mac 08 yang lalu, dan cabaran-cabaran yang begitu menguji kesabaran dan kematangan ini begitu kuat dilakukan pada tahun ini dan pastinya akan diteruskan pada esok hari tahun 2010 hinggalah PRU ke 13 kemuncak kepada usaha untuk menjatuhkan kuasa melayu yang bertahan selama ini.

DS Najib sebagai Presiden UMNO sebenarnya amat memerlukan sokongan dan dokongan kuat dari setiap ahli UMNO diseluruh negara, UMNO terlebih dahulu perlu 'solid' bermati-matian mempertahan dan menjayakan dasar yang dibawa oleh Presiden. Hanya dengan sokongan bulat, jitu dan padu sahaja yang membolehkan DS Najib melangkah dengan gagah didalam gelanggang politik yang penuh dengan onak dan duri.

Kepada semua pemimpin dan ahli UMNO! Tolonglah...tolonglah dibuang segala perasaan yang mementingkan diri, tolonglah diketepikan perasaan puak sana dan sini, tolonglah berjabat tangan dengan penuh keikhlasan, tolonglah bersatu dan berpadu didalam satu saf agar sederap kita bergerak, sehela kita bernafas, senada kita bersuara. seiya dan sekata dalam bertingkah.

Jangan pulak kita diketawakan bukan sahaja musuh malah saudara kita sendiri melihat kita berpencak, belum masuk gelanggang dah tersembam diketis kawan sendiri. Yang dilihat rapat dengan pemegang-pemegang kuasa jangan pulak lebih sudu dari kuah, berlagak dan membalas dendam serta tamak mengumpul harta, sementara yang tertinggal bas pulak duduk lah diluar jangan pulak menjadi batu api yang meniup angin perpecahan, mengadu domba dan menabur racun merosak jiwa dan akalbudi ahli parti.

Kini, orang sudah dan sedang merasa nikmat memerintah, berkuasa menjadikan mereka 'raja', disokong menyebabkan mereka sombong, menjadi YB menyebabkan mereka tidak peduli hak dan kebenaran, maka yang tinggal hanya kesatuan hati, jiwa dan perasaan orang melayu yang bermaruah sahaja yang mampu menjadi benteng kepada kerakusan pihak pembangkang untuk menggunakan apa jua cara untuk mempastikan mereka berjaya mengekalkan kuasa malah merampas tampuk pemerintahan di Putrajaya.

Tugas dan beban DS Najib akan lebih ringan jika benar beliau mengetahui, merasai dan menjiwai akan sokongan tulen dari pemimpin dan ahli parti, Marilah menghayati slogan keramat parti 'Bersatu, Bersetia dan Berkhidmat.'

Hanya dengan bersatu kita mengikat tali persaudaraan yang memberikan kekuatan, kekuatan yang wujud akan menyemai nilai kesetiaan didalam perjuangan, perjuangan yang mempunyai nilai kesetiaan akan menghasilkan khidmat bakti yang luhur dan ikhlas.

Maka semua 'orang' UMNO mesti menanam azam untuk benar-benar mempercayai, menghayati dan menterjemahkan nilai 'Bersatu, Bersetia, Berkhidmat' didalam hati, sanubari dan akal budi. Itu Azam Kita!!!

Kepada Allah Berserah! Hidup Melayu!

Rabu, 30 Disember 2009

2009 Bukti Hati Perut Sebenar Cina Komunis & India Hindraf Terhadap Melayu...


Dalam posting sebelum ini penulis telah menghuraikan akan sifat Melayu Bangsat yang wujud dikalangan Pemimpin dan penyokong pembangkang sama ada didalam PAS, PKR dan tentunya DAPig. Malah manifestasi kepada kewujudan Melayu bangsat ini dapat dilihat didalam konvension haram PR pada 19hb yang lalu apabila lantang bertepok sorak gigih mahu menjatuhkan kuasa melayu yang menjunjung kesucian Islam selama ini.

Hakikat bahawa melayu-melayu bangsat yang diketuai oleh Anwar Aljuburi dan diteguhkan dengan fatwa sesat oleh mur SHIT dol am PAS N.Ajis serta ramai pemimpin bertaraf tok guru sesat dan ulama soq serta pemimpin yang bertuhankan hak asasi manusia yang mahukan kesamarataan dan kesaksamaan walaupun tuntutan melampau mereka jelas mengambil dan mencuri hak orang lain.

Mereka merupakan bala tentera yahjuj dan mahjuj yang dikuasai oleh Dajjal DAPig ini sebenarnya mendapat layanan, bimbingan dan nasihat dari wakil yahudi dari PAP dan tentunya mendapat perkenan US dan Zionis.

Dalam pada masa yang sama tahun 2009 ini dilihat kaum cina komunis dan india hindraf menggunakan segala ruang dan peluang dengan kuasa politik yang ada bagi mengerahkan tentera melayu bangsat mereka untuk menyokong apa jua yang mereka inginkan selama ini, sememangnya dendam kepada bangsa melayu dan Islam tidak pernah terpadam selagi tidak mengusai secara mutlak kuasa politik bumi melayu ini.

Maka berdendanglah puak hindraf mengatakan bahawa negara melaksanakan penghapusan etnik, UMNO sebagai musuh yang membunuh kaum india dalam negara, Chin peng komunis diangkat sebagai wira yang meniupkan semangat nasionalis bagi menuntut kemerdekaan, malah kesahihan chin peng sebagai rakyat Malaysia sedang giat diusahakan walau terpaksa membongkar dokumen-dokumen di muzium-muzium di eropah demi mahu membawa balik pembunuh kejam itu.

Berjabat salam N.Ajis dan Karpal Singh yang medapat tepukan gemuroh membuktikan bahawa sikap kurang ajar pemimpin pembangkang yang menggunakan ayat suci al quran didalam pentas politik adalah sesuatu yang dihalalkan seperti mana desakan dan dakwaan ronnie liew yang menghalalkan beer di Selangor. Duit zakat juga tidak terkecuali untuk dihalalkan atas nama pembangunan.

Tanah wakaf sedang dirampas di Penang, Tanah perkuburan Islam sudah diceroboh di Selangor, Perbelanjaan kerajaan dalam membangunkan surau dan masjid dipersoal, Program kerajaan negeri dibuat di tokong-tokong walaupun program pemberian bantuan kemiskinan melibatkan semua kaum dan agama. Malah pemimpin jahanam yang menjadi dalang utama dalam gerakan hindraf dibenarkan untuk meberikan 'ceramah' didalam masjid.

Suara Azan yang berkumandang disifatkan mengganggu ketenteraman dan keselesaan awam, tulisan jawi perlu dihapuskan bagi me Malaysian kan tanda-tanda jalan agar dapat ditulis dalam semua bahasa bangsa kecuali tulisan jawi. Sementara penternakkan babi moden tetap akan diteruskan walau mendapat bantahan dari penduduk dan rakyat.

Saban hari UMNO didakwa rasis apabila menyeru kepada pencapaian 60% pegangan dalam setiap jurusan dan bidang sementara tuntutan demi tuntutan yang dibuat oleh puak komunis dan hindraf ini dilihat sebagai hak kesamarataan mengikut prinsip keadilan sejagat.

Itu sebab kurang ajar dan biadap kepada Institusi Raja-Raja dilihat hebat, penolakan kepada penguasaan bahasa melayu selama ini tetap diteruskan, hak dan keistimewaan melayu dan peribumi perlu diberi kepada mereka hatta tanah, biasiswa, saham dll.

Pihak polis dan tentera yang majoriti orang melayu yang menjaga keamanan negara dihina, SPRM yang sedang berusaha untuk mengurangkan kadar rasuah dalam negara dijadikan musuh terutama apabila jejak mereka sudah semakin terselak. Mahkamah hanya dijadikan gelanggang untuk menangguhkan prosiding dan mencari kemenangan bagi pihak puak jahanam ini, jika keputusan tidak berpihak kepada mereka maka keadilan telah pun mati.

Sedarlah bahawa melayu bangsat yang menjadi tunggangan mereka ini tidak sekali-kali akan mempertahankan hak kita bangsa melayu yang menjadi tuan kepada tanah bertuah ini, maka kita lah bangsa melayu yang bermaruah, yang celik dan sedar, yang tidak mahu anak cucu jadi barua, yang pasti bahawa galang ganti hanya nyawa dan darah, yang berjuang kerana Allah, tidak sekali-kali membenarkan cina komunis dan hindraf terus biadap dan kurang ajar!

Demi agama, bangsa dan negara...Kepada Allah kita Berserah!!!

Selasa, 29 Disember 2009

PAS Jahanam!!!Kesesatan N.Ajis Dan PAS Sepanjang 2009...



Dalam ramai pemimpin pembangkang, penulis nak mulakan dengan N.Ajis yang cukup popular tahun ini dengan pelbagai kesesatan demi kesesatan yang dibawa hanya untuk mempertahankan hujah politik sonsang, sempit dan jahatnya sepanjang tahun.

Dengan jaminan syurga oleh beliau apabila mengundi dan memangkah PAS termasuk lah mengundi DAPig yang menentang Islam, soalnya kesian mak bapak datuk nenek kuda belang PAS sebelum ini yang tak dapat mengundi PAS, tak masuk syurga ke?

Meletakkan martabat dan harakat komunis begitu tinggi apabila bangga mengatakan bahawa komunis adalah pejuang kemerdekaan yang menentang Inggeris bagi mendapatkan kemerdekaan..gila punya hujah!

Namun dalam masa yang sama menghina UMNO dengan melabelkannya seperti komunis yang menolak kepercayaan kepada tuhan, jadi N.Ajis ni bohong dalam hujah ini atau hujah diatas tadi? sokong komunis atau tidak? dasar penipu...tapi nak buat macam mana kerana DAPig sentiasa memantau hati, niat dan perasaan beliau, itu yang takut tu...

Menyokong hujah seorang imam dalam PRK Manik Urai yang menyifatkan melihat wajah alim ulama mendapat pahala, kira tengok muka dia yang digantung di tengah rumah boleh pahala la.. kira sama lah dengan 'keberkatan' selipar karat beliau yang terpaksa dijaga dan dikunci kerana dikhuatiri dicuri oleh kuda belang taksub yang mahukan 'keberkatannya' sesat....sesat...

Berpelok dan berkhalwat dengan DAPig yang jelas iblis menentang Islam dalam masa yang sama menolak perpaduan sebangsa dan seagama hingga meroyan memanggil perhimpunan khas parti....kuda tunggangan la katakan...

Bersetuju bahawa bogel dan menunjukkan kemaluan adalah hak privasi serta hubungan intim yang berlaku diantara orang kafir dan Islam bukan menjadi persoalan...tak heran begitu taksub kepada raja liwat tanahair...dah rasa sedap kot...

Mendoakan keburukan merupakan amalan beliau, itu sebab seruan dibuat kepada kuda belang taksub, sementara kenyataan beer tidak haram dan cadangan bagi menggunakan duit zakat tidak ditentang sama sekali...sokong la tu! malah yang menentangnya di Selangor pulak kena ambil tindakan dan sedang dihadapkan di JK disiplin...huhu

Orang lain rasuah tapi bagi beliau jika ada penaja yang mahu menghantar beliau dan keluarga mengerjakan haji dikira tidak rasuah...tok guru maksum la kan...amalan kroni dan nepotisme boleh dan halal apabila melibatkan beliau sementara orang lain terutama UMNO adalah haram...itu sebab senjata utama merosakkan imej TDM dulu guna isu ini.

Tetap cool dalam menerima dugaan kerana katanya Rasullulah dulu pun menerima dugaan yang sama...kurang ajar betul bila menyamakan dirinya dengan nabi... soal bangsa Melayu yang memerintah negara selama ini hingga syiar Islam tertegak adalah tidak benar kerana Karpal Singh, Kit Siang, Guan Eng juga dan lain-lain lagi pemimpin bangsat pembangkang yang mempermainkan ayat suci al-quran dalam ceramah lebih arif dan 'kental' dalam menegakkan syiar islam...itu sebab di Penang membangun bersama tokong, di Selangor membangun bersama kuil dan contoh terbaik di Kelantan sendiri membangun bersama patung-patung siam adalah contoh Islam PAS for All...

Itu serba sedikit kesesatan N.Ajis dan PAS yang dikudakan oleh yahudi dalam negara, dan tentunya episod kesesatan ini akan disambung dan disubur kan lagi dalam tahun 2010 nanti...PAS = Kesesatan Adalah Pegangan!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Isnin, 28 Disember 2009

Hishammuddin Cukup-Cukuplah Tidur!!!


Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar berkata polis akan mengambil keterangan daripada ADUN Seri Kembangan Ean Yong Hian Wah berhubung kenyataannya yang didakwa cuba menakut-nakutkan polis.

"Kita akan memanggil Hian Wah dalam waktu terdekat untuk dirakam percakapannya bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan dan Akta Komunikasi dan Multimedia 1998," katanya.

Beliau berkata kenyataan ADUN itu dalam media yang mengarahkan polis menghentikan siasatan ke atas Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng adalah satu kesalahan dan seolah-olah cuba menakut-nakutkan pihak polis.

"Ingin saya tegaskan, Yang Berhormat jangan cuba menakut-nakutkan kita dengan memberi arahan supaya tidak meneruskan siasatan ke atas Guan Eng," katanya.


Komen Penulis

Rakyat sedang menanti hasil dari siasatan pihak polis ini, sesungguhnya rakyat terbanyak ingin melihat pihak polis PDRM bertegas dan sedia mengheret sesiapa jua yang dibuktikan sabit melakukan kesalahan. Penulis juga percaya bahawa PDRM komited dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab.

Sudah banyak perkara yang jelas melanggar akta dan undang-undang terjadi disebabkan oleh pihak pembangkang, beratus-ratus laporan polis dibuat namun ianya masih lagi tidak berjaya untuk dikemukakan ke mahkamah bagi tujuan pendakwaan.

Isu penderhakaan kepada raja-raja terutama kepada Paduka Seri Sultan Perak, Isu duit zakat, isu hak keistimewaan, isu Islam agama rasmi, isu khalid gereja, isu bahasa, isu ladang babi, isu sivakumar, isu nizar, isu azan, berkait lina joy, isu berkait kartika dll yang jelas setakat ini hanya tinggal laporan polis dan tidak mendapat 'perkenan' dari AG untuk diambil tindakan.

Persoalannya apakah AG terlalu kekurangan pendakwaraya yang berkaliber untuk mendepani puak-puak jahiliah dari DAP dan PKR terutamanya yang banyak dibarisi oleh barisan peguam atau AG sendiri terlalu kerdil takut dan bacul serta ada diantara mereka yang mempunyai hati perut seangkatan dengan pembangkang dalam menggagalkan apa jua kes yang cuba nak dibawa?

Sesungguhnya kebiadapan pembangkang terutama pemimpin-pemimpin DAPig dalam mengeruhkan perpaduan kaum dan membangkitkan perasaan sakit hati berkenaan agama dan lain-lain perkara yang sebelum ini dianggap sensitif telah sampai kepada peringkat bahaya. Jangan sampai orang melayu/islam mengambil tindakan sendiri dan dikala itu semuanya tidak berguna lagi...

Apakah Menteri Amaran tidak merasakan sesuatu yang memalukan dan tercabar sekiranya puak pembangkang sudah sampai kepada peringkat melampau dengan mengarah dan mengugut pihak polis untuk memberhentikan siasatan! Apakah Menteri Amaran melihat moral anggota PDRM yang dihina sebagai suatu bahan jenaka dan tidak perlu kepada pembelaan yang tegas dan 'keras'? Apakah Menteri Amaran GAGAL melihat bahawa jolokan demi jolokan yang dibuat oleh DAPig telah menimbulkan suasana tidak tenteram dikalangan rakyat? Apakah ini juga sudah membuktikan bahawa KPI Menteri Amaran sudah amat baik dan cukup disenangi oleh Perdana Menteri?

Hishammuddin perlu membuktikan bahawa beliau bukan sahaja 'jantan' didalam gelanggang UMNO malah beliau juga merupakan jaguh kepada rakyat dalam menegakkan undang-undang negara serta menjadi pembela kepada setiap insan yang bertugas di bawah kementerian yang beliau terajui.

Beliau bukan sahaja perlu membuktikan bahawa darah 'turki' kepimpinan ayahanda dan nenda yang beliau warisi amat diperlukan oleh rakyat dan ahli parti malah hubungan sepupu juga bukannya satu kepastian untuk beliau merasa 'selamat' dalam dunia politik yang serba mungkin kini.

Seharusnya beliau sedar bahawa apa yang beliau warisi dan ada kini merupakan kekuatan untuk membuktikan bahawa beliau sebenar-benarnya pemimpin yang berani, tegas, bijaksana dan dinamik dalam setiap gerak dan tindakan. Pemimpin yang kental ialah pemimpin yang berjaya menempuh dugaan baik diwaktu susah dan senang, seperti kentalnya beliau apabila berjaya memohon maaf dalam isu keris satu masa lalu...

Lu fikir La Sendiri!!!

Ahad, 27 Disember 2009

Berhentilah Menari Mengikut Rentak Pembangkang!!!


Cukuplah! Hentikan isu 14 Disember di Parlimen tu.. sebab tentunya semua ahli Parlimen BN telah mengambil pengajaran, rasanya mustahil perkara begini akan berulang kerana tamparan malam 14 hb itu begitu kuat dirasakan oleh ahli-ahli Parlimen BN terutama bagi mereka yang tidak hadir didalam sessi pengundian Bajet malam itu.

PM telah menyatakan bahawa akan mengambil tindakan yang wajar, patut dan sesuai, maka tak payahlah yang lain-lain menambah lagi, seharusnya ayat yang dikeluarkan oleh Perdana Menteri itu muktamad dan jelas, maka biarlah beliau melaksanakan apa jua yang difikirkan sesuai, tak payah lah orang lain nak mengajar dan mencadang itu dan ini yang semakin menyesakkan kepala dan menambah porak suasana.

Dikalangan Menteri, pemimpin BN terutama UMNO perlu belajar akur kepada apa jua yang sudah dimuktamadkan oleh PM, jika dikalangan pemimpin UMNO dan BN masih lagi menyatakan itu dan ini maka ianya seakan-akan gagal untuk akur kepada apa yang telah diperkatakan oleh 'boss', Tak payah nak mengajar dan mencetus sesuatu polimik. Tak tentu pasal nanti PM kena tanya dan ulang semula apa yang sudah beliau jelaskan.

Apa yang lebih malang, dilihat pemimpin UMNO dan BN seakan-akan tenggelam dengan rentak dan tarian yang dimainkan oleh pembangkang, Hakikat bahawa isu ini tercetus adalah disebabkan oleh sikap pembangkang yang memang tidak mahu Bajet 2010 itu diluluskan, kesannya apa yang dirancang dan sedang dilaksanakan oleh kerajaan untuk pembangunan negara dan rakyat akan terbantut, bagi mereka setiap perkara perlu dipolitikkan dan penyelesaian kepada masaalah rakyat bukan hal yang perlu mereka titikberatkan.

PM telah menjelaskan tindakan yang bakal diambil dan Ahli Parlimen yang tidak hadir tentu mempunyai sebab yang munahsabah kecuali mereka yang 'bercuti' yang jelas tidak bertanggungjawab! Biarpun insiden ini amat pahit tapi ia seharusnya menjadi ubat pahit yang amat mujarab bagi setiap ahli Parlimen untuk lebih bertanggungjawab dalam tugas mereka mengikuti sessi persidangan dewan pada masa akan datang.

Tak perlu lah nak dirombak itu dan ini serta menetapkan sesuatu seakan-akan ahli parlimen kita budak-budak sekolah yang perlu diberikan pengawasan yang ketat oleh pengawas dan guru disiplinnya, kalau begitu taraf ahli parlimen kita diletakkan maka tentunya kita sebagai pengundi mereka jauh lebih teruk dari budak sekolah!

sendiri mau ingat!!!

Sabtu, 26 Disember 2009

RAJA PETRA = MELAYU BANGSAT!!!


TERJEMAHAN TULISAN PENGKHIANAT BANGSA, PENDERHAKA RAJA-RAJA DAN PENGGADAI NEGARA!!! ADA AGAMA KE???

“Anda mungkin berpendapat bahawa mungkin langkah yang terbaik adalah menghapuskan sistem beraja sama sekali. Maka ini akan menyelesaikan masalah mata pencarian mereka. Sebaliknya, jika kita mengekalkan raja-raja, kita perlu membenarkan mereka menjalankan perniagaan (tentu sahaja tidak sesuai untuk mereka makan gaji, iaitu sebagai pekerja di kilang ataupun pejabat ataupun sebagai jurujual, pelayan dan sebagainya). Jadi, bagi menyelesaikan masalah itu, lebih baik kita hapuskan sahaja sistem beraja.”

“Saya dituduh ‘membela’ sistem beraja kerana saya juga adalah seorang ‘kerabat diraja’. Tetapi sedarkah anda semua bahawa saya adalah sosok yang tidak dikehendaki dalam lingkungan Istana Selangor? Tahukah anda bahawa Sultan Selangor menempelak saya di khayalak ramai, malah di depan para pegawai Kerajaan Negeri Selangor dan juga di hadapan Ketua Polis Negara, Musa Hassan? Ya, wajah si Musa berseri-seri mendengar musuhnya dihentam oleh Sultan Selangor sendiri. Saya bukan (lagi) seorang Royalist ( pro-Raja). Saya memang menyokong gagasan sebuah Republik Malaysia“

“Sekurang-kurangnya satu ataupun dua generasi perlu berlalu sebelum orang Melayu berasa selesa untuk berbincang tentang penghapusan sistem beraja dan mengubah Malaysia menjadi sebuah Republik. Ini pasti akan berlaku kerana sistem beraja, bahkan raja berperlembagaan adalah sistem yang sudah ketinggalan zaman. Jadi, menjelang 2100, kemungkinannya adalah besar bahawa kerajaan yang berasaskan monarki tidak lagi wujud. Pada masa itu, usia saya pun dah lanjut. Mana tidaknya, pada tahun 2010 pun, saya akan mencecah umur 60 tahun. Tetapi ia tetap akan berlaku dan mungkin berlaku lama selepas kita meninggal dunia.”

“Suatu hari nanti, Malaysia perlu berubah. Orang Melayu juga perlu berubah. Semua nuansa masa lalu pasti akan dihapuskan. Tetapi masa diperlukan sebelum semua itu dapat berlaku. Malah kita kini sedang berbicara tentang raja-raja Melayu. Maka kita perlu memberikan waktu bagi orang Melayu bersiap sedia untuk menyingkirkan raja-raja mereka.”

“Di Perancis, orang Perancislah yang menyingkirkan raja-raja mereka. Di China pula, orang Cinalah yang melakukannya; di India, orang India yang melakukannya. Di Malaysia, usaha ini perlu dikepalai oleh orang Melayu dan bukannya orang bukan Melayu“


KOMEN PENULIS :

JENIS MACAM NI SEHARUSNYA KERAJAAN LUCUTKAN KERAKYATAN DAN BIAR DIA MAMPOS DI MANA-MANA TANAH YANG DIA SUKA ASAL JANGAN DI MALAYSIA, KERANA DI KHUATIRI TANAH PERKUBURAN DISEKITAR KUBUR BELIAU MENJADI MANGSA BAU HANCING DAN BUSUK DISEBABKAN RAMAI ANAK CUCU BANGSA MELAYU AKAN DATANG UNTUK MENGENCINGKAN KUBURNYA NANTI.

SEMOGA CEPATLAH PIHAK BERKUASA DAPAT MENGHIDU DIMANA HARAM JADDAH NI SEMBUNYI SUPAYA DAPAT DIBAWA KEMUKA PENGADILAN, BUAT TUDUHAN BERANI TAPI PENGECUT DAN BACUL UNTUK BERDEPAN....DASAR TALI BARUT BANGSAT YAHUDI, AMERIKA, SINGAPURA, ANWAR DLL LAGI YANG MEMANG MAHU MELIHAT KUASA MELAYU, KUASA RAJA-RAJA DAN AGAMA ISLAM TERSUNGKUR DI TANAH MELAYU YANG BERDAULAT INI!

CUMA PELIK KENAPA RAJA PAKAU NI BOLEH 'TERLEPAS' KELUAR NEGARA? APAKAH TIADA PENGAWASAN OLEH SB UNTUK MENGIKUTI GERAK GERI MOSSART INI? ATAU APAKAH ADA YANG TELAH MENERIMA 'IMBUHAN' DALAM 'PELEPASAN' BANGSAT INI? ENTAH LAH...

SEPANDAI PANDAI TUPAI MELOMPAT, AKAN JATUH KE TANAH JUA, BILA SAMPAI TAKDIRNYA TAHU LA KAU LANGIT TINGGI RENDAH....

SENDIRI MAU INGAT!!!

Jumaat, 25 Disember 2009

Bodoh Punya Nuar!!!


Anwar tidak boleh "pancing maklumat" daripada pendakwaan
24/12/2009 6:25pm

PUTRAJAYA 24 Dis. - Seseorang tertuduh yang menghadapi dakwaan jenayah tidak dibenarkan “memancing maklumat” kepunyaan pihak pendakwaan sebelum perbicaraan bermula.

Mahkamah Rayuan membuat keputusan itu pada 6 November ketika membenarkan rayuan pendakwaan terhadap perintah Mahkamah Tinggi supaya dokumen dan maklumat lain yang diminta oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim mengikut Seksyen 51 dan 51A Kanun Prosedur Jenayah dibekalkan untuk beliau menyediakan pembelaan terhadap tuduhan liwat terhadapnya.

Dalam penghakiman bertulis bertarikh 21 Disember yang diperoleh media hari ini, Hakim Mahkamah Rayuan Datuk Hasan Lah memutuskan bahawa Hakim Mahkamah Tinggi terkhilaf ketika memerintahkan pendakwaan supaya membekalkan dokumen dan bahan berkenaan kepada Anwar.

Mahkamah Rayuan berkata, ia mentafsirkan dengan tegas Seksyen 51 kanun berkenaan dan mengehadkan kuasa budi bicaranya berhubung permohonan untuk memperoleh dokumen berkenaan di peringkat pra perbicaraan.

"Melainkan apa yang diperuntukkan mengikut Seksyen 51A kanun berkenaan, responden tidak berhak untuk memperoleh atau memeriksa keterangan atau bahan yang berada dalam pemilikan pendakwaan sebelum perbicaraan bermula,” kata Hakim Hasan.

- BERNAMA


KOMEN PENULIS:

Nampak sangat kebodohan, kebebalan dan terdesak nya anwar dalam usaha mengelak, lari dan menolak tuduhan LIWAT 'rasmi' untuk sekian kalinya, mungkin liwat yang tak rasmi, atas dasar suka sama suka banyak yang lepas atau liwat yang tidak terdakwa dek kerana duit telah menutup mata dan lobang ponggong mangsa...ish..ish..ish..

Keputusan hakim itu tentunya 'tidak adil', 'silap', 'ditentukan' dan bermacam lagi perkataan yang akan menggambarkan betapa hancurnya sistem keadilan dalam negara. Anwar pasti akan meneruskan 'sandiwara'nya untuk mencipta keputusan yang berpihak kepadanya dimata rakyat...itu kan kerja nuar dari dulu, kini dan selamanya...

Kuda belang akan dipaksa untuk berkumpul secara haram, disembur dengan pemedih mata dan bermandikan water canyon dan beberapa pecacai akan ditangkap untuk didakwa! itu yang sedang anwar rancangkan...macam tak biasa pulak!

Pintu-pintu kedutaan yang sewaktu, sehati berdansa dan sekutu dengannya sedang dibuka luas bagi tujuan menyorok tentu menarik simpati dunia, yang akhirnya campur tangan yahudi dan amerika dengan menempelak pemimpin dan kerajaan serta turut mencampuri apa jua urusan yang melibatkan kes beliau, nantikan episod berikut selepas ini...

nuar!nuar! lidah boleh bohong tapi jubur yang pedih kena rodok mana boleh bohong!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Rabu, 23 Disember 2009

UMNO Berubah???


Betul ke UMNO dah berubah? UMNO sudah mengatur gerak dan langkah untuk kembali diterima oleh rakyat? Apakah benar bahawa pemimpin dan ahli UMNO telah benar-benar menginsafi bahawa kepahitan atas kekalahan besar dalam PRU 12 yang lalu tidak akan berulang malah akan bangkit merampas semula kerusi yang hilang?

Ketepikan dulu pandangan kepada parti komponen yang lain, kerana melihat parti-parti komponen seperti MCA, Gerakan, MIC, PPP pasti UMNO akan mudah untuk menuding jari dan mencampakkan beban kekalahan kepada mereka. Dari satu sudut memang ada kebenaran bahawa parti-parti komponen jelas lemah, berpecah malah ditolak oleh majoriti kaum yang mereka perjuangkan. Malah ada juga parti komponen yang biadap bersuara seakan-akan parti pembangkang didalam komponen apabila membicarakan isu ketuanan melayu.

Tapi apa yang nak diketengahkan disini ialah ahli dan pemimpin UMNO itu sendiri, apakah UMNO sudah benar-benar melakukan transformasi politik dalaman seperti yang disebut oleh Presidennya DS Najib. Kalau dilihat kepada perkembangan politik semasa UMNO masih belum sepenuhnya pulih dari 'kecederaan' yang dialaminya.

Hakikat bahawa UMNO masih tidak berpadu, tidak didalam 1pasukan, senang cakap berpecah, walaupun tidak dilihat dimata kasar tetapi pengamatan dan pergaulan penulis sepanjang ini terutama sejak dari PAU UMNO bulan Mac yang lalu dibawa kepada pembentukan kabinet hinggalah ke hari ini jelas bahawa rupanya suasana pertandingan dan pemilihan parti telah meninggalkan parut kepada pemimpin dan ahli parti yang cukup berjasa kepada bangsa ini.

UMNO negeri-negeri terutama di negeri yang diperintah oleh pembangkang masih senyap dan sunyi, lesu dengan aktiviti, UMNO PP bukan berdepan dengan DAPig semata-mata tetapi ditikam pula oleh Sukun dan Gerakan, Di Selangor cukup dengan menamakan Najib sebagai Pengerusi Perhubungan dan Noh sebagai Timbalan sementara yang lain sebok dengan 'dunia' masing-masing. Di Wilayah Muhyiddin masih tidak mendapat 'respect' sebagai Pengerusi dan tak nampak usaha UMNO Wilayah mengatur gerakan untuk menawan hati rakyat, sedangkan di Wilayah lah 'pusat' untuk menegmbalikan keyakinan rakyat kepada UMNO tapi timbul pulak masaalah KB merangkap Supol tempohari.

Di Terengganu Pengerusinya dengan bangga menjelaskan kepada rakyat bahawa masaalah 10 budak hitam telah selesai dengan kembalinya mereka hadir di dalam persidangan DUN yang lepas tapi dalam DUN yang berakhir tadi lain pula ceritanya, Setakat ni Pengerusi merangkap Menteri Amaran belom lagi mengeluarkan 'perutusan baru' kerana mungkin sedang bercuti kot...

UMNO Kelantan seluruh alam dah maklum bahawa nikmat duduk dibawah kelengkang tok guru sesat, UMNO Kedah dengan nakhoda masing-masing, sehingga hari ini penerimaan mereka kepada Shafie Apdhal masih sinis kerana Shafie hanya menjadi orang Kedah bila malam jer kerana bini nya orang Kedah. Shahidan di Perlis, Mohd Hassan di Negeri Sembilan, Ghani dengan Zapinnya di Johor, ini belum lagi kita melihat sayap Pemuda yang tetap berpuak KJ dan Mukhriz, Wanita dengan halnya begitu juga Puteri.

UMPG ( UMNO Members Parlimen Group ) dilihat tidak berfungsi apabila gagal menyelaras kehadiran ahlinya didalam sidang Parlimen 14 hb yang lalu, diberitakan bahawa ada setengahnya yang masih terus bercuti dan dilaporkan 14 orang anggota kabinet kerajaan (BN) Menteri dan Timbalan sedang bercuti hingga 4 hb Januari depan.

Budaya bercuti ini sama ada UMNO atau yang lain-lain perlulah dihentikan! Dalam Persidangan Dewan Rakyat atau Dewan Negara, PM perlu tegas untuk membekukan cuti kepada siapa jua, adalah tidak bertanggungjawab kepada siapa jua yang bergelar Ahli Parlimen sama ada berjawatan atau tidak untuk bercuti dimasa Dewan sedang bersidang.

Bangunlah pemimpin dan ahli UMNO! Pemimpin UMNO mesti terlebih dahulu bertindak dan mengatur gerak, bukan membiarkan ahli dan anak buah tertunggu-tunggu rentak dan tindakan seterusnya kerana ahli memerluakn bahan dan penerangan untuk berdepan dengan rakyat di pasar-pasar, warung-warung, masjid dan surau, balai raya, kenduri kendara, kampung-kampung dan pekan-pekan.

Kerana dalam pengalaman penulis yang sedang mengatur ceramah pemimpin UMNO di seluruh bahagian, masih banyak jawapan dan rungutan oleh Setiausaha bahagian, AJK dan kepimpinan di peringkat Bahagian yang mahukan ceramah dibuat tapi terpaksa ditunda atau menunggu 'pelepasan' kerana Ketua Bahagian tiada didalam negara atau pun sedang bercuti!!! cuti lagi!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

Selasa, 22 Disember 2009

PAS JAHANAM! Barah Yang Bernanah...


Selepas kem orang-orang tua atau pemimpin mur SHIT mereka yang bergelar tok guru sesat atau ulama dalam semak bergaduh sesama sendiri maka sekarang giliran sayap pemudanya pula memukul gendang perang secara terbuka.

PAS yang kekal sebagai kuda tunggangan DAPig dan Anwar Aljuburi melalui Mur SHIT dol am nya N.Ajis dilihat semakin jahanam dan rosak. Walaupun prestasi dan penerimaan rakyat kepada parti yang melacurkan agama itu begitu tinggi membuak-buak dalam PRU ke 12 yang lalu namun dilihat kemenangan besar itu dilihat hanya merupakan kunci dan jalan mudah untuk PAS dan pemimpin mereka semakin ditolak rakyat.

Betullah apa yang dikatakan oleh pujangga bahawa ramai manusia akan berjaya apabila menerima dugan didalam kesusahan namun lebih ramai yang GAGAL apabila diduga dengan seribu satu kesenangan. Itu sebab kekuasaan, kekayaan, pengaruh dan pangkat yang dimiliki telah menyebabkan PAS lebih mudah larut dan hanyut bersama teriakan takebeer nya.

Sejak dari kemenangan bergaya didalam PRU 12 yang lalu PAS lebih banyak bergaduh sesama sendiri, malah pergeseran telah menjadi perbalahan yang akhirnya serangan kamikaze sesama sendiri versi membuka pekung lebih seronok dipilih sebagai jalan perjuangan...tak heran la PAS menjadikan kesesatan itu sebagai amalan...

Bala dan pembalasan telah hadir kedalam PAS terutama dikalangan pemimpin mereka, natijah dari permainan yang menggunakan agama hingga membawa kepada perpecahan dan kesesatan telah mula mencengkam PAS. Percayalah bahawa PAS akan lebih cepat berkubur dari PKR dan DAPig kerana sebagai kuda tunggangan peranan PAS tentunya hanya sebagai pecacai bagi memudahkan perjalanan.

PAS = Sesat itu suatu amalan!!!

Isnin, 21 Disember 2009

Senarai WANTED MP BN... Apa Tindakan Susulan???



Sumber dari sahabat medan-info-kita


Senarai Ahli Parlimen "TER"Ponteng pada hari pengundian meluluskan Bajet 2010 di Dewan Rakyat 14 Disember 2009

Berikut adalah senarai Ahli Parlimen yang TERponteng dan hampir hampir menyebabkan tahta YAB PM Najib Tun Razak diserahkan kepada Anwar Ibrahim!
Senarai berikut terdiri daripada Menteri, Timbalan Menteri dan Ahli Parlimen yang tiada jawatan dalam kabinet kerajaan.

MENTERI
Tambun – Husni Hanadzlah, Tasik Gelugor – Nor M Yackop, Penampang – Bernard Dompok, Sembrong – Hishamuddin, Bagan Datok – Zahid Hamidi
Semporna – Shafie Apdal, Marudu – Maximus Ongkili, Betongi – Douglas Uggah, Pasir Gudang – Khaled Nordin, Jelebu - Dr Rais Yatim
Jeli – Mustapa Mohamed, Lumut – Kong Cho Ha, Kemaman – Shabery Cheek, Tampin – Shaziman Mansor
Tg Karang – Noh Omar, Segamat – S Subramaniam, Raub - Ng Yen Yen, Kimanis - Anifah Aman

TIMBALAN MENTERI
Baram - Jacob Dungau, Bt Pahat – Puad Zarkashi, Beaufort – Lajim Ukim, Cam Highland - Devamany
Jerlun - Mukhriz Mahathir, Kampar – Lee Chee Leong, Kluang - Hou Kok Chung, Larut – Hamzah Zainuddin
Muar - Razali Ibrahim, Papar – Rosnah Shirlin, Pontian – Ahmad Maslan, Sg Besar - Noriah Kasnon


AHLI PARLIMEN – BUKAN AHLI KABINET MENTERI
Alor Gajah - Fong Chan Onn, Bintulu - Tiong King Sing, Bukit Katil - Md Sirat, Bt Sapai - Edmund Chong, Batang Sadong - Nancy Shukri
Gelang Patah – Tan Ah Eng, Gua Musang – Razaleigh Hamzah, Hulu Rajang, Billy Abit, Igan – Abd Wahab, Jerantut – Tengku Azlan
K Batas – Abdullah Badawi, K Kangsar – Rafidah Aziz, Kalabakan – Ghapur Salleh, Kangar – Radzi Sh Ahmad, Keningau – Joseph Pairin
Kinabatangan – Bung Mokhtar, K Tinggi – Syed Hamid Albar, Kulai – Ong Ka Ting, Lanang - Tiong Thai King, Lawas – Henry Sum Agong
Libaran – Juslie Ajirol, mamboing – James Dawos, Mas Gading – Tiki anak Lafe, Mukah – Leo Michael Toyad, Pasir Salak – Tajuddin Ramli
Padang Besar – Azmi Khalid, Pengerang – Azalina Othman, Pulai –Nur Jazlan, Putatan – Makcus Mojigoh, Putrajaya – Tengku Adnan
Rembau – Khairy Jamaludin, Rompin – Jamaluddin Jarjis, Seria – Richard Riot, Setiawangsa – Zulhasnan, Sibuti – Ahmad Lai Bujang
Tebrau – Teng Boon Soon, Tg Batu – Idris Haron, Tg Malim – Ong Ka Chuan, Tg Manis - Norah Rahman, Tuaran – Mujilip Bumburing


KOMEN PENULIS:

Pasti ada 1001 alasan yang diberikan dan penulis percaya bahawa sebahagian besarnya memang mempunyai asas cuma kepada yang dilaporkan sedang bercuti itu memang tak masuk akal!!!

Dalam masa Parlimen masih bersidang, tidak kira Menteri atau Timbalan Menteri lebih lagi sebagai Ahli Parlimen biasa maka alasan BERCUTI jelas tidak bertanggungjawab.

Pihak kerajaan melalui PM dan TPM sebagai Pengerusi Whip perlu mengambil tindakan kepada mereka yang dilaporkan sedang bercuti tersebut.... tindakan tegas perlu diambil kepada siapa jua tak mengira pangkat dan hubungan!!!

Ini perlu bagi menjelaskan kepada penyokong tegar BN selama ini bahawa dibawah kepimpinan YAB PM kerajaan jelas mengamalkan konsep kebertanggungjawaban, telus dan berani!

1malaysia Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan... Ini lah masanya!!!

Ahad, 20 Disember 2009

Pengerusi BN Pulau Pinang! Sama Ada UMNO Atau Gerakan Yang...???


Menyalak la si Sukun bertegas mengatakan bahawa Kerusi Pengerusi BN Negeri Pulau Pinang adalah merupakan hak mutlak mereka yang telah diturun temurunkan sejak lebih 35 tahun yang lalu, maka dengan alasan itu kerusi Pengerusi BN di Negeri yang sedang dimamah dan diratah oleh cina komunis DAP itu perlu dan wajib dikekalkan kepada partinya Gerakan.

'Kedunguan' Sukun juga tentunya lebih menonjol-nonjol kerana beliau bukan sahaja bangga dengan tempoh lebih 35 tahun itu malah kehilangan sokongan rakyat kepada diri dan partinya yang mengakibatkan beliau terlentang tersembam ke tanah dan tiada satu pun kerusi DUN berjaya Gerakan kekalkan merupakan satu taruhan besar yang mesti dipertahankan.

Malah 'KPI' Gerakan yang terhoyong hayang mabuk ditolak rakyat saban hari seolah-olah satu bonus besar kepada Sukun untuk mendabik dada bahawa prestasi beliau dan partinya telah pulih dan semakin diterima rakyat terutama di Pulau Pinang.

Modal untuk menolak Ketuanan Melayu semakin kerap dilagukan kepada ahli parti hingga memaksa bekas Presiden Jahanamnya di Ipoh minggu lalu sempena ulangtahun ke 41 parti bangsat yang pernah menjadi pembangkang ini untuk membawakan shark fin soup setiap hari kepada siapa jua ahlinya yang ditangkap dan disumbat kedalam penjara kerana berani menentang Ketuanan Melayu yang dibawa oleh UMNO.

Hati perut komunis yang sedia ada tetap akan melahirkan wajah yang sama walaupun dipendam dan dilakonkan dengan baik selama ini, tak heran kerana Gerakan merupakan parti yang disifatkan anti melayu kalau dibaca akan setiap patah ucapan dan ungkapan pemimpin-pemimpin mereka selama ini.

Persoalannya disini sama ada DS Najib akan menggunakan jurus kepimpinan yang ada pada beliau dengan Bijaksana dan Berani? Bijaksana kerana mengenal mana gunting dalam lipatan? mana api dalam sekam? mana intan dan permata? mana perjuangan tulen dan pura-pura?

Berani kerana menyatakan kebenaran walau pun pahit dan sukar diterima justeru tidak popular, Meletakkan UMNO sebagai Pengerusi BN juga merupakan langkah 'cerdik' untuk memantapkan Jentera BN yang tetap menjadi nadi dan suara rakyat terutama di dalam DUN PP, UMNO yang tetap Istikamah memperjuangkan Agama, Bangsa dan Negara sama ada susah atau senang, tenang atau bergelora jauh sekali bacul dan dayus serta khianat seperti Gerakan yang pernah bersuara untuk keluar dari Komponen Barisan Nasional.

UMNO bertanggungjawab! Malah atas rasa tanggungjawab itulah UMNO mahu memikul Amanah untuk merampas semula kuasa yang sedang dilacurkan oleh komunis-komunis cina DAP. Bukan sahaja DAP malah siapa jua yang mempunyai sikap dan tindakan, pandangan dan fahaman, hati dan perasaan komunis perlu di 'nyah' kan dari Tanah Melayu Berdaulat, Merdeka lagi Bermaruah ini!!!

Hidup Melayu!

Sabtu, 19 Disember 2009

Kempen Pulaukan Barangan Komunis Cina DAPig!!! Kenapa Dan Mengapa?




Penulis mengambil peluang untuk menjawab disini lontaran dan pandangan sahabat-sahabat bloggers yang memberikan komen dalam posting penulis sebelum ini mengenai isu yang sama. Ini kerana nak menjawab dan berhujah balas penulis rasa sesuai dibuat posting yang baru...panjang beb..

Ada pro dan kontra tak kurang juga yang mengambil peluang menyindir dan membelasah..biasa la tu. Namun ianya memberikan satu gambaran baru kepada penulis bahawa isu ini 'relevan' untuk dibahaskan.

Penulis setuju bahawa kita sebagai bangsa melayu/islam tidak harus terburu-buru dalam mendepani 'kerenah' cina-cina komunis DAP ini, dan langkah memulau barangan mereka juga bukan satu-satunya langkah dan cara untuk berdepan dengan puak biadap ini.

Namun apa yang penulis maksudkan ialah faktor ilmu dan kesedaran yang perlu dipupuk di kalangan bangsa kita bahawa pertamanya kita mempunyai kuasa beli yang amat besar dalam negara dan bagaimana pula kita menggunakan 'kuasa' yang ada untuk menjaga kepentingan kita.

Isu boikot ini mungkin boleh dibuat secara berpilih, ini kerana memboikot secara membuta tuli hanya akan menyebabkan struktur ekonomi yang sedia ada menjadi pincang dan yang lebih memberikan kesan ialah nasib saudara mara sebangsa kita yang mencari rezeki didalam industri terutama peruncitan tentunya akan terjejas.

Bukan semua cina dan india itu bermazhab komunis dan hindraf, itu kita rasional! Malah ada dikalangan mereka terdiri daripada rakan-rakan dalam komponen yang menjaga kepentingan kita bersama. Mereka ini tentunya tetap memerlukan kuasa beli kita dan tentunya mengembalikannya semula kepada kita dalam pelbagai bentuk dan cara.

Cuma sebagai bangsa yang 'mudah lupa' dan terkadang kita pula lebih cina dari cina atau lebih india dari india, contohnya apabila kita berjumpa dengan kaum cina kita sendiri yang akan menuturkan kata-kata mengikut 'loghat' tong san dan chennai mereka.

Ilmu dan kesedaran yang penulis tuntut ialah bangsa melayu boleh memilih dan menentukan sama ada akan terus selesa dengan sikap 'takpe' yang ada atau cuba untuk menahan sabar, berpenat lelah dan menjaga maruah bagi menentukan hak yang diberikan kepada mereka yang benar-benar berhak menerimanya. Orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa, memberi kepada mereka yang tahu berterima kasih dan bukannya kepada cina komunis dan india hindraf yang bukan sahaja menggigit tangan malah mahu memotongnya secebis demi secebis. Kaduk naik junjung!

Kita seharusnya lebih berhati-hati bahawa yahudi, amerika melalui pedagang-pedagang yang bermazhabkan mereka didalam negara bukan sahaja mengaut duit yang didalam kantung kita malah ada dikalangan mereka yang terang-terang menabur yang HARAM didalam makanan dan keperluan kita saban hari. Sumber makanan yang subahat jauh sekali haram bukan sahaja membawa penyakit kepada umat malah mampu mengeraskan hati bangsa kita seperti lahirnya lebih ramai pengkhianat, petualang dan pedagang agama, bangsa dan negara hari ini.

Pihak Kerajaan perlu mencari jalan dalam mempastikan bahawa sumber makanan dan keperluan harian yang kita gunakan HALAL dan bukannya hanya beretorik dengan Halal Hub yang setakat hari ini masih tebal diatas kertas dan juga mengurangkan kebergantungan kepada peruncit, pembekal dan pengilang cina dan india dengan meningkatkan penguasaan melayu/bumiputera/islam dengan lebih terancang dan berjaya!

Itu kewajipan kerajaan! Kerajaan melayu/Islam! Jangan hanya menjaga hati dan perasaan orang bukan melayu/islam dengan menghapuskan kementerian yang menjaga hak melayu selama ini kerana kita bangsa melayu/islam boleh berkompromi dengan nya selagi hak dan kepentingan bangsa/agama terjaga dan terbela!

Sendiri Mau Ingat!!!

Jumaat, 18 Disember 2009

Kempen Pulaukan Barangan Komunis Cina DAPig!!!


Dengan semangat Hijrah 1431 ini diseru kepada semua ummat Islam terutama bangsa Melayu untuk memulaukan barangan jualan bangsa cina komunis DAPig. Bangsa cina komunis DAPig ini jelas mahu menumbangkan kuasa melayu yang mempertahankan kedaulatan dan meningkatkan syiar Islam dalam negara.

Mari kita gunakan kuasa beli yang ada kepada kita orang melayu dan Islam untuk meruntuhkan kuasa ekonomi yang mereka miliki selama ini. Sesungguhnya semangat kerjasama dan toleransi bangsa kita selama ini dengan memberikan jus soli dan membuka seluas-luasnya peluang hidup bernegara kepada mereka tidak sekali-kali mereka hargai, malah diberi betis nakkan peha, dah dapat kuasa kita nak dinyahkannya!

Mereka tidak akan sesekali berhenti untuk menjatuhkan kuasa melayu/islam dalam negara agar cita-cita jahat seperti menghalang azan, duit zakat akan mereka gunapakai, menghapus tulisan jawi, menolak kuasa raja-raja, mengenepikan bahasa melayu, mengharamkan silat dan seni budaya bangsa, memberhentikan pembangunan masjid dan surau, memberhentikan peruntukan dan bayaran kepada imam dan bilal serta menghidupkan kuil dan tokong.

Bagi cina sekampung dengan kita yang jelas hati budinya bersama dengan kita selama ini hendaklah kita pertahankan dan bela namun kepada cina komunis DAPig, ini merupakan langkah pertama ummat melayu/islam dalam mempertahankan kuasa melayu/islam agar terus bersinar demi anak cucu cicit kita generasi akan datang...

Kepada Allah Berserah!!! Amin.

SALAM MAAL HIJRAH!


Semoga Tahun Hijrah 1431 ini akan memberikan kita semua peluang untuk berjaya di dunia dan berjaya dalam menyediakan persiapan bagi kejayaan di akhirat InsyaAllah...

Ya Allah semoga kami hamba mu diberikan keampunan, taufik hidayah dan kasihan belas mu dalam menjalani hidup ini. Diberikan kebijaksanaan, kekuatan, keberanian, kesatuan, kebahgiaan dan kedamaian dalam menjaga amanah mempertahankan agama, bangsa dan negara..

AMIN!

Khamis, 17 Disember 2009

DAPig Guan Eng Binatang Haram!!! Baca Dan Paham Kan Lah MELAYU!!!



BACA:

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (2 days ago)

Channel Comments (111)
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 week ago)
Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang, semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembangunan yang dilakukan oleh DAP dan di bantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (8 months ago)
Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih


PAHAMKAN LAH APA YANG DAP RANCANG DAN MAHUKAN DARI ORANG MELAYU! JELAS BAHAWA DAP MERUPAKAN PARTI CINA KOMUNIS YANG JAHAT DAN BERDENDAM DENGAN BANGSA MELAYU. SEDARLAH SEMUA MELAYU! BANGUNLAH! BANGKITLAH! DAN BERSEDIALAH DALAM APA JUA KEADAAN!

BUKAN SEMATA-MATA KERANA DIRI KITA, TETAPI PERJUANGAN INI UNTUK ANAK CUCU CICIT BANGSA KITA! BANGSA MELAYU! YANG MENJADI PEWARIS KEPADA TANAH MELAYU BERTUAH INI!

TERTEGAKNYA KUASA MELAYU BERMAKNA BERDIRINYA SYIAR ISLAM! INILAH JIHAD SEBENAR!!!

Rabu, 16 Disember 2009

TakeBeer!!! Si Sesat Tetap Pertahan Hudud!



Si Ulama Sesat PAS merangkap Mur SHIT dol am nya, MB nepotisme menyalak lagi!!! Helah terbaru bagi terus mencengkam kuda belang taksub yang siang malam melihat potret 'tok guru' agar beroleh pahala tentunya akan tetap teruja dan terpesona dengan kata-kata Jihad lagi Jahat dari si sesat itu.

Cuma kali ini hujah mempertahankan hudud itu ditambah dengan alasan yang lebih mesra dan majmuk sifatnya demi menarik minat kaum gay, kafir, yahudi dan lain-lain lagi sekutu agar perjuangan sesat PAS yang jauh tersasar ini dapat terus dijadikan kuda tunggangan ampoh kepada puak-puak kafir laknat dan melayu bangsat dalam meniti arus politik tanah air.

Dalam usaha mempertahankan hudud ciptaan ulama sesat PAS ini tentunya perkara seperti-

~ mengkafirkan sesama Islam terus dicanang dan di tanam dihati dan sanubari
~ mendaulatkan komunis yang jelas menolak kepercayaan kepada tuhan dengan menyamakannya sebagai wira dan patriotik tapi dalam pada masa yang sama menyamakan pulak puak yang bertentangan dengan kesesatan mereka seperti komunis...pelik!
~ memberikan 'bon' jaminan syurga dan saham pahala kepada siapa jua yang menyokong puak sesat PAS ini.
~ menghalalkan bogel, beer dan meluaskan pusat ternakan babi serta puat hiburan merupakan tuntutan dalam mencapai KPI pentadbiran.
~ Amalan melantik menantu, ahli keluarga dan sanak saudara didalam pentadbiran merupakan amalan yang mesti dicontohi.
~ menyalahguna kuasa dan rasuah waima pergi haji dan sebagainya merupakan suatu yang diterima didalam kesesatan mereka.
~ menggalakan penyelewengan bacaan ayat suci al-quran oleh kafir laknat untuk menarik minat dan menipu orang islam adalah sesuatu yang membanggakan.
~ berdoa untuk menjahanamkan sesama islam merupakan ajaran dan fatwa baru selepas mendapat wahyu sesuai dengan taraf nabi yang tok guru sesat tu sendiri cipta.

Mungkin puak sesat PAS boleh menambah lagi senarai baru syarat perjuangan bagi mempertahankan hudud dan menubuhkan negara Islam agar kesesatan yang dicipta benar-benar dapat dijiwai oleh kuda belang taksub demi mengekalkan kuasa yang sedia ada.

TakeBeer! TakeBeer! TakeBeer!

Mamposss...

Selasa, 15 Disember 2009

UMNO Kelantan? Ada Ker...?



1. Saya agak terkejut apabila mendapat tahu bahawa amalan kronisme dalam merompak hartanah perbendaharaan Kerajaan Negeri Kelantan.

2. Selepas saya sendiri turun ke Kota Bharu, Kelantan, saya mendapati Majlis Perbandaran Kota Bharu - Bandar Raya Islam (PMBK BRI) telah menjual beberapa bidang tanah Kerajaan Negeri Kelantan secara kormersial.

3. Saya minta pihak berwajib menyiasat pembelian Tanah Perkuburan Islam di Jalan Hamzah.

4. Saya minta pihak berwajib menyiasat misteri yang menempatkan Pasar Borong Baru Wakaf Che' Yeh yang asalnya merupakan rizab tanah wakaf untuk tujuan perkuburan. Sumber Korporat memberitahu, tanah tersebut dimiliki oleh Sensa Timur Sdn. Bhd. Selebihnya, sila dapatkan penjelasan dari Peguam Nordin Noor.

5. Sila siasat bersama pembelian sebidang tanah wakaf untuk rizab perkuburan Islam di belakang Hotel Perdana. Dipercayai Kelantan Trade Center (KTC) yang sekarang tersergam indah turut didirikan di atas sebahagian kecil tanah wakaf tersebut.

6. Saya juga berharap pihak berwajib dapat menyiasat bagaimana 5 ekar tanah perkuburan di Telipot (Kg. Puteh) yang menempatkan Bengkel MPKB-BRI (hampir 20 tahun) akhirnya dirobohkan, semata-mata untuk dijual kepada seorang kronis EXCO.

7. Satu lagi, dilaporkan, kroni EXCO terbabit diminta membina pejabat "sementara" MPKB-BRI di atas tanah wakaf perkuburan di Panji, tetapi apa yang didapati ialah, pejabat "sementara" tersebut yang berupa "kontena" terus digunakan selama 19 tahun. MPKB-BRI dilaporkan menggadai sebidang tanah wakaf di Telipot (kontra) bernilai RM15 juta kepada kroni terbabit untuk membina prasarana sementara (kontena) yang dikhabarkan nilainya tidak sampai RM5 juta (keseluruhan projek termasuk tanah).

8. Saya tidak mahu menuduh Datuk Takiyyuddin Hassan terlibat kerana dia adalah EXCO yang menjaga MPKB-BRI. kerana dibimbangi ada orang Pas kata saya ini berniat jahat dan tidak ada adab berjemaah dalam Pas.

9. Kalau boleh ditanya, sila tanya siapa Peguam Nordin Noor di sisi Takiyyuddin dalam pemilikan beberapa harta MPKB-BRI secara penuh misteri. Kalau boleh ditanya kepada Nik Muhammad Abduh Nik Mat sekali, sebab dia ini dikenali sebagai orang bijak pandai agama di Kelantan.

KEFAHAMAN MENGASAK PERUBAHAN

Zainulfaqar Yaacob


Komen Penulis :

Bukan hal sangat apa yang diutarakan diatas kerana segala penyelewengan Kerajaan PAS Kelantan yang diterajui oleh N.Ajis selama hanpir 20 tahun memerintah amat banyak dan berjaya di dedahkan oleh ramai sahabat-sahabat bloggers. Ditambah pula dengan pendedahan kamikaze yang dilakukan oleh kambing japnapari husam kusam @ gampangman selepas dibuang oleh menantu hantu.

Persoalannya ialah kemana perginya suara 'perjuangan' UMNO Kelantan? Apakah UMNO Kelantan terus merasa 'nikmat' didalam pelukan pemerintahan ulama sesat PAS itu? UMNO Kelantan dilihat terus kebulor dengan nasi kangkang yang disuapkan oleh tok guru sesat PAS itu..

UMNO Kelantan seakan tidak puas-puas untuk terus menerus meminum air kahak mur SHIT dol am PAS itu yang jelas menghina dan menafikan keislaman mereka... UMNO Kelantan seakan-akan turut sama menumpang peluang 'syurga' tok guru sesat PAS N.Ajis kerana tidak pernah bangkit untuk memperlihatkan arah perjuangan yang kukuh, jitu dan padu untuk merampas tampuk pemerintahan kerajaan negeri.

Kalau setakat berhimpun 20-30 orang didepan bangunan SUK tempohari hanya untuk mengecam tindakan N.Ajis yang berdoa 'jahanam' kepada Najib belom dinamakan 'bekerja' dan berjuang... tindakan itu pun masih dipertikaikan kerana hanya 'respond' kepada isu yang menyentuh batang tubuh najib... mengampu jer tuh!

Kalau UMNO negeri lain bertungkus lumus untuk mempertahan dan merampas kembali kuasa sepatutnya UMNO Kelantan lebih lagi mampu untuk berusaha, ditambah pula dengan banyak nya isu yang memihak kepada mereka dek kerana kesesatan tok guru penjaga syurga yang semakin terserlah, kepincangan dalam kepimpinan kerajaan, perpecahan didalam PAS Kelantan, kemunduran, isu masjid, tokong dan kuil dan lain-lain yang
banyak untuk di jadikan 'peluru'.

Apapun kata orang kalau dah seronok dengan keadaan begitu susah la, lebih lagi kalau ada 'untung' yang datang....lebih lama, lebih seronok dan lebih untung!!!

Lu Fikir La sendiri!!!

Jumaat, 11 Disember 2009

Ada Apa Dengan Salehuddin Ayub..???


Dalam 2 hari teman di Parlimen adalah terjumpa dan terserempak dengan wakil-wakil rakyat dari Pembangkang, semuanya macam biasa jer termasuk la si Mampozz yang sudah dikeluarkan dari senarai ahli syurga Nik Najis kerana memandai-mandai menyuruh menantu hantu kesayangan Nik Najis berhenti!!!

Orang PAS pun kutuk si Mampozz ni kerana beliau diibaratkan seperti gila glamour, gitulah cara PAS menolak kata-kata dari kalangan pemimpin mereka yang dilihat tidak sehaluan dalam sesuatu isu.

Walaupun desakan Mampozz itu ada kebenaran tapi mana boleh nak desak dan menyalahkan tok guru sesat nik najis mereka, nasib baik nik najis belom dapat nasihat dan hidayah untuk menyuruh mampozz keluar dari parti PAS, bukan nya apa? cuma bini mampozz ni khabarnya tak cantik jadi abang mad sabun tak berapa 'selera' untuk jadi cina buta kalau mampozz keluar parti...

Teringat kan abng mad sabun, terfikir isu norma di bilik 121 yang di disucikan dosanya dengan fatwa pengampunan abadi oleh tok guru sesat nik najis, barangkali dalam tempoh terdekat ni ada MP dari PAS yang kena memerah otak dan tenaga untuk mengalih perhatian dan menolak 'kebenaran' yang semakin terselak...

Dalam banyak bersalam dengan pemimpin kerajaan dan pembangkang di Parlimen, heran juga kerana hanya tangan Salehuddin yang basah dan berair sedangkan yang lain biasa jer...Ada Apa Dengan Salehuddin? tanya screwkuat...

Lu Fikir La Sendiri...

Khamis, 10 Disember 2009

Gerakan Menyalak Lagi...


Nampaknya Gerakan bukan sebok nak menguatkan parti mereka agar di terima dan mendapat kepercayaan rakyat terutama bangsa cina yang merupakan bangsa dominan dalam parti itu, apa yang lebih diambil berat ialah mengulang sikap biadap dan kurang ajar dengan menafikan ketuanan bangsa Melayu di dalam negara.

Akhbar berbahasa Cina memetik Lim berkata demikian ketika berucap di majlis makan malam ulangtahun ke-41 parti itu di Ipoh malam tadi.

Sehubungan itu, Lim menggesa semua ahli parti itu supaya bercakap terhadap mereka yang mendukung isu ketuanan Melayu, walaupun ia boleh mengakibatkan mereka diheret ke penjara.

Bekas menteri kabinet itu berkata, ketuanan Melayu harus dibantah walaupun ianya didokong oleh Umno.

"Mengapa diam diri? Adakah kamu takut masuk penjara," katanya dalam laporan tersebut.

"Jangan bimbang, jika kamu masuk penjara, saya lawat kamu setiap hari dan membawa bersama sup 'shark fin'," katanya lagi.


Maksudnya bahawa cina lim bangsat ini tetap dan mahukan ahlinya menolak apa yang termaktub didalam perlembagaan selama ini. Mereka mahukan hak mereka sebagai bangsa pendatang dalam pada masa yang sama menafikan HAK PERIBUMI KETUANAN MELAYU.

Itu sebab lim meninggalkan legasi kepimpinan di dalam Gerakan yang biadap dan terbaru Presiden KPI nya mencelah dan menyampok didalam isu BTN yang mahukan rombakan didalam sylibus BTN mengikut selera mereka!

Sudah lah Melayu/Islam ditentang dari luar oleh Yahudi dan US, didalam negara menerusi Agen Yahudi/PAP Anuwar-aljuburi, DAP, PKR dan PAS didalam BN pulak oleh jenis cina cauvinist berhati perut komunis ini...

Sendiri Mau Ingat!!!

Rabu, 9 Disember 2009

Selagi Nik Aziz Tak Letak Jawatan...


Bagi Mahfuss Ariffahmi kena letak jawatan sekarang! bukan hujung bulan mahupun 3 bulan lagi, namun sebenarnya bukan ariffahmi yang menjadi persoalan, yang penting bagi puak penyokong Presiden dan yang sudah meluat dengan mur 'SHIT' dol am PAS mereka mahukan N.Ajis berhenti! Letak Jawatan!

Ariffahmi bukan nya sesiapa didalam PAS! beliau hanya menantu, kroni dan nepotisme yang telah berjaya dibawa oleh MB untuk mempastikan kepentingan diri, sabariah, amalina dan anak-anak yang lain dapat dipertahan.

Mahfodz @ mampooss tahu bahawa ariffahmi merupakan ruang dan peluang untuk istikamah dalam membelasah developer syurga dan pendoa mungkar PAS itu. Hakikat bahawa ustaz ahmad yaakob telah dipersiapkan untuk menggantikan N.Ajis mentadbir kerajaan negeri PAS Kelantan dan gerakan ini akan terus diperhebat.

Ahmad Yaakob perlu ditabalkan secepat mungkin bagi menolak dan menutup peluang husam kusam @ gampangman untuk merebut kerusi MB...itu penting kerana bagi puak yang anti erdogan jelas menolak wajah dan bayangan anwar aljuburi dalam menguasai PAS.


Bagaimanapun Takiyuddin menyifatkan isu pengganti juga “soal biasa” kerana jawatan sebagai menteri besar itu secara hirarkinya telah mempunyai pengganti – timbalan menteri besar Datuk Ahmad Yaakob.

"Pengganti itu soal biasa, apatah lagi bila dalam konteks beliau sebagai MB. Secara (hirarki) beliau sudah ada timbalan. Kalau ada apa-apa yang berlaku, maksudnya pengganti itu sudah ada," katanya.

Tambahnya, yang dianggap musuh politik Husam, soal pengganti Nik Aziz juga sengaja ditimbulkan pihak tertentu sebagai satu lagi tekanan kepada pentadbiran negeri dan PAS Kelantan.

"Tapi mungkin isu itu ditimbulkan sebab sesetengah orang nak perkara itu disebut juga supaya lebih jelas, saya tidak mahu sebutlah pihak mana,” kata Takiyuddin.


Apapun N.Ajis sudah ditolak bukan sahaja oleh orang UMNO, pihak ulama di sekolah-sekolah pondok (SAR) dan rakyat kelantan malah sokongan dari dalam PAS sendiri sudah terbahagi 2, kalau benar tok guru sesat itu pemimpin hebat maka berundur la kerana setakat ini kalau anda berhenti pun penyokong taksub@kuda belang akan menangisi perletakkan jawatan tersebut dan ketawa ria masih lagi perlahan kedengaran. Sebelum ketawa ria yang perlahan akan menjadi sorak sorai gembira sekiranya lagi lama masa diambil....

Lu Fikir La Sendiri!!!

Selasa, 8 Disember 2009

Kerajaan BN ! Masih Ada Ke Harapan???


Tunduk, tunduk, tunduk... itu kerja Kerajaan BN sekarang ini, apa jua desakan yang datang dari Cina DAP atau Pariah serta melayu tak sedar diri dari pembangkang maka Kerajaan akan terhegih-hegih mengubah dasar dan amalan demi memuaskan kehendak pembangkang.

Apabila Barua-barua pembangkang mempersoalkan pengisian dalam kursus BTN maka Kerajaan BN melalui Nazri Menterinya kata akan kaji dan ubah, dulu masa beliau menteri pembangunan Usahawan dan Koperasi yang menjaga MARA maka dibuka 10% kepada bukan melayu dan bumiputera untuk belajar di MRSM.

Kerajaan dilihat menari mengikut rentak pembangkang, sepatutnya kerajaan lah yang menentukan rentak dan tari pembangkang agar sesuai dengan survival politik yang mereka ingin bawa tapi dilihat sekarang Kerajaan BN lebih terarah untuk mengikut paluan yang di dendang kan oleh barua-barua pembangkang.

Mereka nak kad pengenalan diubah status agama apabila adanya orang Islam yang murtad kerajaan kaji, mereka nak kes muslim seseorang ditentukan oleh mahkamah sivil kerajaan kaji, mereka mempersoalkan isu lina joy kerajaan kaji, mereka mempersenda dan menghina keputusan sebat kartika kerajaan kaji, mereka nak sekolah jenis kebangsaan diberikan segala kemudahan dan peruntukan yang sama dengan sekolah bantuan penuh kerajaan kaji, mereka nak itu nak ini semua nya kerajaan kaji, dan dalam kebanyakkan kes yang di kaji kerajaan BN telah meluluskannya....

Itu belom masuk barua-barua cina, paria dan melayu bangsat pembangkang yang telah berkuasa di 5 negeri sekarang ini melaksanakan agenda dan program yang jelas mengenepikan kepentingan agama Islam, bangsa dan ketuanan serta hak dan keistimewaan melayu dan bumiputera. Penolakkan kepada memartabat bahasa melayu, Menghina Raja-Raja yang sehingga kini semua laporan polis seakan tidak diambil peduli.

Setakat ini 1Malaysia yang dibawa pun dilihat lebih banyak menguntungkan barua-barua, pariah yang disokong oleh melayu bangsat pembangkang sedangkan orang melayu masih tercari-cari JATIDIRI yang menjadi asas kepada pembentukkan negara bangsa.

Negara Bangsa merujuk kepada KETUANAN MELAYU yang selama ini menjadi payung kepada keharmonian dan perpaduan serta kemajuan negara selama ini.

Sendiri Mau Ingat!!!

DAP + PAP + Yahudi = BABI




Apabila Cina DAP memerintah... begitulah hakikatnya bila kuasa melayu semakin terhakis dan tidak dapat dibayangkan kalau kuasa melayu yang ada ini hilang di Tanah Melayu yang berdaulat ini.

Baru sahaja beberapa 'minit' Cina DAP berkuasa mereka telah menunjukkan taring dan warna sebenar mereka, sesungguhnya cina DAP sejak dari penubuhannya lagi memang cauvinist, rasis, anti Melayu, anti Islam dan akan terus gigih berusaha untuk menumbangkan kuasa melayu yang menjadi payung kepada rakyat dan negara selama ini.

Cina DAP yang merupakan anak didik PAP di Singapura merupakan 'jentera' yang dipersiapkan oleh Yahudi untuk mengakis dan memonopoli kuasa Yahudi di rantau sebelah kita ini.

Indonesia sebuah negara Islam terbesar didunia telah berjaya dilumpuhkan. Penguasaan dan pegangan Yahudi telah membesarkan pengaruh kuasa mereka dirantau kita.

Hakikatnya Cina DAP merupakan talibarut dan kaki tangan yang diberikan akal oleh PAP untuk meluaskan hegemoni Yahudi dan Amerika.

Melayu? Lu Fikir La Sendiri...

Isnin, 7 Disember 2009

PAS JAHANAM! Najis N.Ajis Najis...


Awang Selamat didalam Mingguan Malaysia semalam menyarankan agar dimaafkan sahaja N.Ajis yang sudah semakin jauh menyimpang dan sesat, menampakkan dirinya yang sebenar sebagai seorang politikus daripada seorang yang ahli dalam agama.

Sementara Zulkifli Bakar pula menyarankan agar rakyat membiarkan sahaja N.Ajis walau apa jua yang orang tua itu lakukan kerana sikap sombong dan bongkak yang menyelubungi dirinya sudah semakin menguasai hati, akal dan kewarasan sudah tentu tidak akan mendengar dan menerima apa jua teguran yang dilemparkan terhadapnya.

Mungkin dari satu sudut ada kebenaran dari seruan yang dinyatakan oleh wartawan kanan itu memandangkan sikap memaafkan merupakan satu tuntutan syariat yang mulia serta membiarkan N.Ajis 'tenggelam' dalam dunianya merupakan jalan akhir bagi melepaskan diri dari golongan ke 4 yang sememangnya tidak boleh diajar dan diselamatkan.

Maksud bagi 4 golongan yang penulis sebutkan ialah golongan :

1 - mereka yang tahu bahawa diri mereka tak tahu - golongan ini terdiri dari mereka yang sedar dan insaf bahawa mereka tidak berilmu dan perlukan bimbingan dan tun juk ajar bagi mendapatkan ilmu. kira sedar diri la... puak ni kira selamat kerana sentiasa tunduk dan sedar akan kelemahan diri dan mahu mengatasinya....

2 - mereka yang tak tahu bahawa diri mereka tahu - golongan ini terdiri dari mereka yang tidak menyedari bahawa mereka mempunyai pengetahuan akan sesuatu perkara namun mereka terlupa atau lalai dan leka...kejut kan mereka agar mereka sedar, puak ini pun masih lagi boleh diselamatkan kerana kerosakan yang dilakukan akan dapat diatasi apabila taufik dan hidayah iaitu kesedaran mula menyelubungi diri mereka. kita tidak seharusnya putus asa untuk menyedarkan mereka...

3 - mereka yang tahu bahawa diri mereka tahu - golongan ini terdiri dari mereka yang cerdik pandai atau sentiasa mendapat taufik dan hidayah untuk sentiasa mencari ilmu dan keredaan dari NYA dan ilmu yang mereka miliki tidak sedikit pun menyebabkan mereka lupa diri dan lupa daratan, kehadiran puak ini akan menjadi pelita yang menerangi masyarakat kerana membawa cahaya kebenaran.

4 - mereka yang tidak tahu bahawa diri mereka tidak tahu - golongan ini terdiri dari mereka yang tidak sedar diri, merasa diri hebat sedangkan tidak berilmu, sudah lah tidak berilmu malah sombong dan angkuh dengan kejahilan mereka. Puak ini dikira sesat kerana menolak kebenaran yang dibawa malah taksub dan bangga dengan kesesatan yang mereka amalkan. Puak ini hanya menjadi pencetus kepada keruntuhan sesuatu bangsa dan melemahkan agama, Jika seruan demi seruan tidak lagi boleh menyedarkan mereka maka tinggalkan sahaja mereka didalam khayalan yang mereka cipta.

Bagi penulis golongan ke 4 itulah kesimpualan yang mungkin hendak disampaikan oleh kedua-dua tokoh wartawan utusan tersebut dalam mendepani kerenah dan kesesatan yang ada pada diri manusia yang bernama N.Ajis...

Teringat sifat Iblis yang sombong dan bongkak malah derhaka kepada perintah Allah swt hanya kerana merasa dirinya lebih mulia dari Adam....

Lu fikir La sendiri!!!

Sabtu, 5 Disember 2009

DAP + PAP sama sama BABI




Di Selangor perbelanjaan untuk membangunkan kuil dan tokong ditambah kepada 3-4 juta malah peruntukan tambahan diberikan sesuka hati mengikut nasihat tuhan DAP mereka,
Duit pembangunan sekolah sebanyak RM 12 Juta kepada SAR, Tamil dan cina dibahagi sama rata 4 Juta setiap jurusan sedangkan Komposisi Sekolah Agama Rakyat melebihi 50% dari sekolah aliran Tamil dan Cina.

Di Penang program kerajaan bertemu rakyat sedang rancak diadakan di tokong-tokong, dengan sendiri memaksa orang melayu untuk menghafal dan mengetahui nama dan lokasi sesuatu tokong untuk menghadiri dan mengambil bahagian dalam aktiviti kerajaan negeri.

Sebelum ini suara azan yang kuat sudah ditegur agar diperlahankan kerana alasannya mengganggu ketenteraman masyarakat setempat yang bukan beragama islam, tulisan Jawi diturunkan sedang bahasa lain diangkat dan diagungkan.

Projek penternakan babi secara moden dan besar-besaran tetap akan diteruskan, walau pun tapak projek menyangkut tanah dan kampung orang Islam, Arak dibenar dijual berleluasa sementara rumah urut tumbuh macam cendawan selepas hujan.

Membaca ayat Quran dan memberi salam sudah menjadi satu kelaziman, menjadi hipokrit dan menipu untuk memperdaya dan mengaburi mata hati orang melayu Islam seperti bertakbir didalam majlis mereka. Projek pijak gambar pemimpin melayu pun satu hal.

Yang terbaru dibongkar ialah usaha untuk melokasikan atau rezone kawasan penduduk melayu Islam agar terasing dan dipetakan ditengah-tengah majoriti penduduk bukan melayu supaya kekuatan pengundi melayu dapat dipecah dan diasingkan, ianya akan menyebabkan kuasa politik melayu menjadi minoriti seperti mana yang berlaku di Singapura.

Selain itu DAP terus menerus menuntut ilmu dan dibimbing dengan baik oleh abangnya PAP untuk mempersoal dan mempertikai Dasar Ekonomi Baru serta Hak Keistimewaan Bumiputera selain pelbagai lagi desakan dan pertikaian yang kononnya menuntut hak kesaksamaan tapi jelas menafi hak peribumi bangsa bumi bertuah ini.

Orang Melayu Islam boleh tahan lagi ker? Nak tunggu berapa lama? nak biar kadok naik junjung! kudung dapat cincin! lebih dah puak ni! tapi mereka jadi lebih dan kurang ajar kerana adanya melayu yang membenarkan perlakuan mereka! Melayu ni lebih biadap dan kurang ajar!

Penulis dapat merasakan bahangnya, penulis dapat merasakan hangatnya, dan kalau kekurang ajaran ini tidak dibendung, jangan heran kalau porak peranda akan melanda seperti mana yang pernah berlaku satu ketika dahulu...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Jumaat, 4 Disember 2009

PAS JAHANAM! Penyokong Si Sesat!!!






"Perkara ini bercanggah dengan (prinsip) keadilan asasi. Selagi tidak bagi (royalti petroleum), kita doa sampai pecah perut orang itu," kata mursyidul am PAS, dengan sorakan para penyokongnya.

Ada kata 3000, 5000 orang manakala hARAKah lebih lagi hingga berpuloh ribu orang, biasa lah hARAKah la katakan...akhbar pemecah belah dan penipu nombor wahid dalam negara!

Namun bagi penulis seharusnya jumlah yang sepatutnya hadir lebih ramai lagi, ini kerana seorang MB yang telah berjaya melumpuhkan negeri dan memundurkannya selama 19 tahun disamping seorang mur SHIT dol am yang boleh menjamin syurga dan menentukan neraka seseorang tentunya 100 ribu orang lebih akan membanjiri majlis puja dewa tersebut.

Diberitakan bahawa majlis tersebut tidak diadakan di Stadium kerana penganjur khuatir jumlah yang akan hadir amat sedikit, maka dibuat di Dataran Ilmu agar manampakkan kehadiran 'tumpah' melimpah. biasa lah kerja bohong ni serah kat PAS ler

Yang jelas mereka mengaminkan doa tok guru sesat mereka. Sekali lagi N.Ajis telah berjaya menyesatkan kuda belang taksub nya dengan berlindung disebalik jubah dan ayat-ayat berbentuk agama!

PAS semakin Jahanam! Kesesatan Itu Suatu Pegangan!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Khamis, 26 November 2009

PAS JAHANAM! Lembu, Kambing & Unta Lebih Mulia Dari Pengikut PAS, PKR & DAP!!!


* Kerajaan Negeri Selangor hari ini memutuskan bahawa semua penuntut di Institut Pengajian Tinggi (IPT), yang dimiliki oleh kerajaan negeri itu tidak dibenarkan mengikuti kursus Biro Tata Negara (BTN) yang dianjurkan oleh Kerajaan Persekutuan berkuat kuasa serta-merta.

* Arahan tersebut turut melibatkan kakitangan jabatan Kerajaan Negeri dan pegawai dari anak-anak syarikat serta syarikat berkaitan kerajaan (GLC) yang terletak di bawah bidang kuasa Kerajaan Negeri. Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan, Dr Halimah Ali berkata, perkara tersebut telah diputuskan dalam mesyuarat exco di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini pada Rabu.


Itu lah jiwa pembangkang! apabila ada usaha untuk memberikan didikan kepada rakyat mereka sekat, tak heran kuda belang taksub PAS, PKR dan DAP terus dalam kegelapan,
kalau Pakatan Jahanam ko orang memang telah berjaya membina keyakinan rakyat apa yang ditakutkan dengan ceramah dan kursus.

Apakah ceramah ko orang selama ini yang menyembur-nyembur air liur tak kira tempat dan masa walau dalam masa orang mengerjakan sembahyang tarawikh di bulan Ramadhan sekali pun sudah tidak laku? sudah basi dengan dakwaan karut lagi keji? Yang akhirnya rakyat jelak, muak dan menyedari bahawa penipuan dan tipu daya tidak sekali-kali akan berjaya untuk selamanya.

Kursus BTN lain! memberikan kursus dan ceramah untuk membina peribadi agar dapat menjadi penyumbang kepada pembangunan negara dan negeri! tak macam PAS dan PKR serta tuhan politik ko orang DAP yang hanya tahu berceramah politik-politik-politik!!!

Itu sebab anak bini pun boleh ditalak3 kerana politik!
Itu sebab boleh menyamakan diri macam Nabi kerana politik!
Itu sebab boleh janji syurga bapak ko orang kerana politik!
Itu sebab boleh liwat sana sini anak orang kerana politik!
Itu sebab boleh 'menghidupkan' tokong kerana politik!
Itu sebab boleh 'bertuhankan' cin peng komunis kerana politik!

Banyak la sebab lagi yang ko orang halal kan demi kelangsungan politik!

Bangang betul la puak ko orang ni! sedarlah!!!
Ambil semangat hari raya korban untuk insaf menyedari bahawa jihad yang sebenar ialah membina diri dengan perjuangan mulia lagi suci... seperti mana Perjuangan UMNO! itu baru nama berkorban, bukan macam lembu, kambing, unta yang lebih mulia kerana ada nilai dalam ibadah korban.

Ko orang PAS, PKR dan DAP korban apa? semakin terkorban ada la....
Sesat lagi menyesatkan!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

Rabu, 25 November 2009

PAS JAHANAM! Nik Aziz Sudah Mula Merasai Bahang Api Neraka...


Kalau nak berpolitik biarlah betul jalannya, kalau nak berpolitk biar jelas niatnya, dan kalau nak berpolitik biar tegas dalam menegakkan perjuangan! itu nasihat dari seorang tua yang sudah melalui asam garam politik sejak sebelum merdeka lagi kepada penulis.

Tambah beliau, sejak dari awal penubuhan PAS lagi beliau sudah melihat bahawa punca kepada perpecahan bangsa ialah PAS, apabila berpecah bangsa maka lemah lah agama, dan jika berpecah bangsa dan lemah ikatan ummah seagama maka negara bakal rosak binasa! itu kata beliau...

Hari ini PAS melalui mer SHIT dol amnya jelas sudah membawa bencana, musibah dan malapetaka kepada perpecahan bangsa, kesesatan dalam pemahaman beragama dan mendatangkan bahaya kepada keselamatan negara.

Pernah satu ketika ketika duduk bersama orang-orang tua ini meraka berkata bahawa mereka ingin sekali melihat bagaimana akhirnya N.Ajis sama ada dalam politik mahupun hayatnya...

Jelas bahawa kebenaran pasti akan berjaya! kebenaran boleh ditekan dan ditutup dengan pelbagai sandiwara dan cara namun ianya tetap akan muncul dan mengenepikan kemungkaran dan kebathilan.

Hari ini N.Ajis sudah mula merasa azab dan pembalasan dalam kemungkaran yang beliau bawa, dalam keadaan kesihatan yang uzur, dalam lemahnya tenaga di akhir usia, beliau bukan sahaja ditolak oleh musuh politiknya malah dikalangan anggota parti nya pun sudah mula bosan dengan gelagat dewa tua ini.

Diberitakan bahawa PAS akan membubarkan dewan syura bagi mengurangkan 'kuasa' dan pengaruh mur SHIT dol tua ini. Penolakan kepada anak menantu hantu didalam PMBK sebenarnya merupakan satu justifikasi bahawa PAS sudah mengambil langkah awal untuk mengenepikan MB yang sudah candu berkuasa namun GAGAL dalam merencana dan melaksana pembangunan negeri dan rakyat jelata.

Kebangkitan kumpulan ulama yang membangunkan pondok-pondok pengajian agama ( tidak berparti ) dengan melabelkan N.Ajis sebagai SESAT jelas merupakan satu kecaman dan tindakan benar lagi berani bagi menjamin agama terus syumul dan terhindar dari ulama-ulama suq yang jahat lagi sesat.

Memberikan contoh apa yang beliau hadapi sama seperti mana yang Rasullulah alami merupakan satu tindakan zalim dan terpesong, begitu juga bila mengatakan bahawa Rasullulah sama seperti kita budak kampung. Ini semua kenyataan sesat lagi menyesatkan!

Seharusnya pihak berkuasa agama negeri dan Jabatan Agama Islam mengambil langkah susulan dari kecaman yang dibuat keatas N.Ajis agar kesesatan yang N.Ajis bawa dapat diberhentikan dan diperbetulkan.

Tindakan SPRM untuk menyiasat sebarang salah guna kuasa atau wujudnya perlakuan rasuah biarpun rasuah yang bersifat agama kononnya wajar diberikan sokongan padu oleh rakyat di negeri cik siti wan kembang itu.

Tindakan ini semua perlu! Tindakan ini semua WAJIB kerana kerosakan dan kemungkaran yang dibawa oleh N.Ajis sudah jauh menyimpang dan merosakkan agama, bangsa dan negeri kelantan dan rakyatnya.

Nampaknya tok guru sesat ini sedang berdepan dengan azab yang mula diperlihat dan diturunkan oleh yang Maha Berkuasa! Kalau setitik percikkan api neraka itu jatuh kebumi ini ianya akan menyebabkan bumi ini hancur binasa maka tentunya merasa bahangnya juga sudah amat azab untuk ditanggung....

Lu Fikir La Sendiri!!!

Ahad, 22 November 2009

PAS, PKR & DAP JAHANAM! AWAS! Sawan Babi Ustaz Gobala Datang Lagi...







Nampaknya Ustaz merangkap mur SHIT bahlol PAS hindu ini meroyan lagi, kali ini beliau meracau dan membuktikan bahawa sebagai wakil rakyat PKR dan Pembangkang maka sikap kurang ajar dan biadap merupakan suatu amalan.

Bagi kawan-kawan kaum India yang jelak dan meluat dengan sikap gobi@babi ini, mereka mengatakan bahawa gobi ni kalau lahir di tanah india tentu jenis kasta PARIAH!, Ini kerana kalau kasta brahma dan lain-lain mereka tidak akan meraung dan berkelakuan binatang, mereka bertamdun dan menghormati orang lain.

Semoga rakyat semakin jelas dan sedar terutama pengundi di Bagan Serai bahawa mereka memang telah tersalah memilih seorang wakil rakyat, PKR jelas telah membuktikan bahawa kepelbagaian memang wujud didalam PKR yang terdiri dari penjenayah, samseng, kaki botol, pelakun lucah, perasuah, kaki kebas, penggadai bini, peliwat dan lain-lain lagi latar belakang!

Mungkin kerana itulah DAP dan PAS amat berkenan sangat malah cukup bersyahwat untuk bersekongkol dengan PKR, soal penyampaian amanah sebagai wakil rakyat itu bukan hal kerana PAS ada untuk memberikan sabdanya bagi menangani masaalah kemunduran dan rasa cukup dan bersyukur, sementara DAP tetap rakus untuk merepublikkan Penang sebagai peringkat permulaan... Slogan hidup bersama Tokong cukup rancak di realisasikan...

Semoga Pakatan JAHANAM PAS, PKR dan DAP ini akan berkubur dalam PRU ke 13 nanti.

InsyaAllah!!!

Lu Fikir La Sendiri!

Sabtu, 21 November 2009

PAS JAHANAM! Nik Aziz Sesat!!!





TUMPAT - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat perlu bertanggungjawab dengan kekeliruan dan semaraknya perpecahan di kalangan umat Islam yang dicetuskan oleh kenyataan-kenyataan berhubung agama yang disesuaikan dengan kepentingan politiknya.

Pengasas Pondok Geting, Abdullah Sa’amah, 64, berkata, sudah sampai masa baginya membuat teguran secara terbuka, biar pun akan dimusuhi kerana tindak-tanduk Mursyidul Am Pas sudah keterlaluan dan diselubungi rasa takbur.

Beliau yang juga Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan berkata, banyak kenyataan Nik Abdul Aziz tidak bersandarkan ijtihad ulama dan mentafsirkan Al-Quran berdasarkan pemahaman sendiri yang sentiasa disesuaikan dengan kepentingan tertentu.

“Bagi saya, beliau bukan lagi Mursyidul Am tapi Mudalilul Am (Penyesat Umum). Beliau orang yang sesat, itu hakikatnya,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di pondoknya di sini, semalam. - sinarharian


Nampaknya kealiman dan sifat warak yang mur SHIT dol am PAS ini tonjolkan selama ini sudah semakin terhakis, rakyat dah mula bersuara, malah alim ulama sudah hilang sabar dengan sikap, perbuatan dan kata-kata N.Ajis.Dikalangan alim ulama dari persatuan pondok negeri beliau sendiri sudah bersuara!

Dikalangan kuda belang PAS pula memang sudah wujud 2 puak besar yang menyokong dan menentang beliau, Desakkan dan cadangan Zahid yang mahu menabalkan N.Ajis sebagai Ketua/Pengerusi PR juga telah menyebabkan penyokong Parti Keadilan mencebik dan mengumpat beliau dengan pelbagai keletah lucu. DAP pula melihat kuda tunggangan mereka ini sudah sampai kepada hukum tembak! Bagi DAP N.Ajis bukan sesiapa, beliau hanya 'penyedap' dan satu lagi watak dalam episod wayang kulit mereka.

Yang lebih malang kewujudan anak menantu hantu telah meretakkan hubungan mesra dengan anak kesayangan nya si husam kusam. Perpecahan PAS Kelantan sudah semakin parah! Ini telah membuka lembaran baru kepada perbualan hangat sekelian rakyat di seluruh pelosok kelantan bahawa N.Ajis bukan satu-satu nya pilihan! N.Ajis bukan maksum dan bukan seperti mana yang mereka kenal dahulu, N.Ajis juga kebulor kepada harta dan kekayaan dunia! N.Ajis juga boleh disuap!

Semoga momentum ini akan memberikan kekuatan kepada saudara mara penulis di Kelantan untuk melihat kembali akan tipu daya dan kemunduran yang dianjurkan selama 19 tahun ini wajib diberhentikan. Rakyat Kelantan juga berhak untuk maju, moden dan berjaya di negeri serendah sekebun bunga ini.

Sendiri Mau Ingat!!!