Sabtu, 18 Julai 2009

ISU TEOH>>Polis Perlu Tegas...!

Pihak Polis perlu terus bertegas dalam mendepani isu kematian Pegawai Khas Exco Selangor.
Apa jua spekulasi, apa jua khabar angin, pihak Polis diharap dapat mempastikan keselamatan, ketenteraman dan keamanan dapat dikekalkan.

Kalau pun isu ini merupakan satu plot yang dicipta dan cuba untuk mengkambing hitam kan SPRM lalu menjadikan ianya sebuah drama lestari yang bakal mengalih perhatian alam kepada kes penyelewengan sebenar...itu penulis tak peduli, yang penting keamanan!

Pembangkang bermain api, meniup api kebencian sesama rakyat, Ada usaha yang dilakukan bagi membangkitkan rasa ketidakpuasan hati terhadap kerajaan dengan mengambil tindakan keatas pemimpin bangsa cina sahaja, isu kematian Teoh telah dialun menjadi melodi sayu yang membangkitkan rasa simpati dan marah rakyat berbangsa cina kepada kerajaan terutama SPRM dan Polis. Pakatan jahat...

Pihak Polis perlu jelas mereka berdepan dengan satu pakatan yang mempunyai kuasa dan tenaga bagi mencetuskan apa jua perkara yang bagi mereka akan menguntungkan survival politik mereka..

Polis perlu tegas! Ini masa mengambil tindakan! Siapa jua yang cuba untuk menjadi jaguh dan menangguk di air keruh perlu diambil tindakan tegas dan keras. Tiada lagi amaran! yang ada hanya tindakan!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan