Sabtu, 16 Januari 2010

Menjelang 25 Januari...Anwar Si Toyol Tolol Semakin Dekat Kojol!!!


Tiap-tiap malam toyol akan merayau dan mencuri duit sepertimana arahan tuannya, namun toyol bernama nuar ni bukan mencuri duit sebab duit toyol ni dah banyak, kata orang dekat 3 Bilion tapi toyol ni sedang berusaha untuk mencuri segala dokumen penting yang boleh menyabitkan dirinya atas kesalahan meliwat.

Mengikut Akta Kesalahan Jenayah Wilayah Persekutuan 1997, Seksyen 25 - Liwat. Mana-mana orang lelaki yang melakukan liwat adalah melakukan suatu kesalahan dan apabila disabitkan boleh didenda tidak melebihi lima ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi tiga tahun atau disebat tidak melebihi enam sebatan atau dihukum dengan mana-mana kombinasi hukuman itu.

Jadi kalau setakat denda tentunya toyol ni mampu sangat bayar malah kalau setakat penjara pun toyol ni dah pernah kena penjara jadi apa masaalahnya? Masaalahnya ialah toyol ni nak jadi toyol pertama jadi PM itu yang kalut sangat berangan. Walhal kapal PR yang dibawapun dah nampak dah nak karam.

Jadi dicipta lah helah Qazaf pulak, mengikut Seksyen 41 - Qazaf.
Kecuali dalam kes li'an, mana-mana orang yang menuduh orang lain melakukan zina tanpa mengemukakan, mengikut Hukum Syarak, empat orang saksi lelaki atau iqrar orang yang dituduh itu adalah melakukan suatu kesalahan dan apabila disabitkan boleh didenda tidak melebihi lima ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi tiga tahun atau kedua-duanya.


Sebenarnya kalau mengikut seksyen ini lagi mudah, jika toyol berani bersumpah maka tuduhan yang dilemparkan kepadanya dengan sendiri akan gugur dan beliau akan menang dalam isu qazaf ini TETAPI tuduhan liwat keatasnya tidak gugur dan tetap boleh dibicarakan.

Cuma ada 2 persoalan yang boleh dibicarakan disini, pertama apakah Qazaf ini terpakai didalam kes liwat kerana ia merujuk kepada kes zina sebenarnya, kedua kalau pun boleh dibaca dibawah kes liwat apakah mangsa yang menuduh wajar dibaca dibawah seksyen ini? Ini kerana yang menuduh adalah mangsa!

Islam menuntut agar keadilan dapat ditegakkan! itu jelas dibawah seksyen mana atau akta mana waima mahkamah sivil atau mahkamah syariah KEADILAN merupakan asas kepada tuntutan beragama dalam Islam. Itu sebab jangan kita menjadi toyol tolol yang melihat keadilan hanya tertegak jika puak-puak toyol ini memenangi kes sama ada sivil atau syariah. Ini jelas membuktikan bahawa puak toyol ini hanya memaksa keadilan diserah kepada mereka semata-mata. Adil apa kejadahnya?

Sekiranya yang menuduh itu ialah pihak ke3 bukannya peliwat dan mangsa liwat maka wajar lah hukum Qazaf ini dibaca kerana menuduh 2 pihak lain dan wajar membawa 4 saksi bagi membuktikan tuduhannya. Tapi kalau yang membuat tuduhan adalah mangsa macama mana pulak? Mana ada mangsa liwat/ rogol/ Jenayah yang bersedia untuk menjadi mangsa kepada apa jua tindakan jenayah? Kalau pun mangsa dapat membuktikan dengan mengemukakan saksi seramai 4 orang apakah layak beliau digelar sebagai mangsa?

Kalau perkara ini dibenarkan maka selepas ini orang Islam yang merogol, merompak dan melakukan kesalahan jenayah menuntut untuk dibicarakan dibawah akta Qazaf dengan meminta saksi seperti mana si toyol tolol ini lakukan didalam kes liwat nya. Apa punya hukum macam tu? malah toyol ini sedang mempermainkan hukum hakam agama demi menyelamatkan tengkuk sendiri.

Yang Jelas si toyol tolol sedang kepanasan dan leka mengira biji kacang yang diumpan sedangkan segala bukti kukuh telah cukup tersedia untuk dikemukakan menjelang hari siang 25 Januari nanti...nantikan toyol tolol kojol...

Sendiri Mau Ingat!!!

10 ulasan:

  1. Putra. . ni toyol suka main bontot! bukan toyol saja, dia ni toyol bin tolol! hahahah. . mampus ko nuar. .

    BalasPadam
  2. Pengikut2 mazhab bontot ni mesti makin bahlol skrg..kah..kah

    Kita tunggu apa taktik dia nak lepaskan diri..Si penyontot ni wajar di potong je kepala anu dia..buat masak gulai asam bagi toyol dia makan..kuah dia bagi penyokong pas makan..baru lah puak2 ni sedar diri.

    BalasPadam
  3. Masyallah....nak buat sup?

    Sup apa namanya?
    Bukan sup bontot kaaan

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH SPESIS TOYOL KAKI SUNTUT. FIRST TAIM IN HISTORY BROO. LEH BIKIN DOKUMENTARI DISCOVERY CHANNEL NI BROO!! WALAUWEYHHHH!!

    BalasPadam
  5. salam Mc,
    berapa lama toyol ni training dengan yahudi beb..toyol educated...ceh pttuuiihh
    terima kasih bro

    BalasPadam
  6. salam sedar diri.
    tapi sebelum tu mesti didoa dan dikahak oleh tok guru sesat nik najis mereka...mesti mujarab giler..
    terima kasih ss

    BalasPadam
  7. salam anon 2053,
    ikut mazhab masing-masing nak panggil sop apa..
    yang jelas sop najis anwar aljuburi...
    terima kasih non

    BalasPadam
  8. salam jeff,
    persatuan toyol pun terperanjat dengan adanya toyol tolol ni, buat malu kampeni jerrr...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  9. eh...setahu aku...toyol sedut darah kat ibu jari...
    toyol ni sedut kat mana eh...bontot??...eeee...
    dan setahu aku kat kedai ada jual sop ponjot tapii ni ada pulak sop bontot....laaaaa....eeee geli geleman aku...
    baik aku sedut siput sedut...hahahahahha

    BalasPadam