Rabu, 10 Februari 2010

Dasar DAPig...


KUALA LUMPUR 9 Feb. – Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin menegaskan, DAP tidak diperlukan dalam pakatan kerana parti itu menjadi punca utama kepada semua masalah dalaman yang melanda pembangkang sekarang.

Katanya, kes pusat penyembelihan babi di Kedah dan peletakan jawatan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Fairus Khairuddin sebahagian contoh tindak-tanduk DAP sebagai “duri dalam daging” bagi pakatan.

Paling menarik apabila beliau memberitahu kejatuhan kerajaan pakatan pembangkang di Perak berpunca daripada sikap DAP yang merugikan orang Melayu dan Islam.

Memperkukuhkan lagi hujahnya, Zulkifli turut memberikan contoh bagaimana DAP menjadi punca kepada permasalahan yang melanda negeri-negeri pakatan pembangkang.

Di Selangor katanya, seorang Exco dari DAP jelas mencampuri urusan pihak berkuasa tempatan dengan merujuk isu rampasan minuman keras oleh Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA). Contoh yang diberikannya itu jelas merujuk kepada Ronnie Liu.

Jelas Zulkifli, pakatan pembangkang perlu berani mengambil risiko termasuk kemungkinan hilang kuasa di negeri yang mereka tadbir sekarang bagi menyingkirkan DAP demi kepentingan rakyat dan negara.

Mengulas lanjut mengenai peranan sulit DAP, beliau memberitahu, banyak aduan telah dibuat sejak pakatan pembangkang ditubuhkan termasuk tindak-tanduk parti tersebut, tetapi tiada sebarang tindakan diambil.

“Bukan tak guna saluran dalaman, sudah disuarakan dalam mesyuarat dan sebagainya, tetapi tiada tindakan diambil,” katanya.

Sehubungan itu, beliau meramalkan akan ada anggota parti itu yang bertindak keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) beramai-ramai dalam masa dua hingga tiga minggu ini kerana kecewa dengan pendirian pucuk pimpinan parti yang tunduk kepada DAP.

Komen

Baru sekarang dia orang dalam Pakatan Haprak nampak akan ke komunisan DAPig ni, baru sekarang PR rasa betapa kaudu nya hati DAPig ni, baru sekarang PR tahu bahawa DAPig ni ialah satu parti rasis, cauvinist cina yang begitu tebal.

Kita boleh berkawan malah perlu untuk berkawan dengan orang-orang tionghua tapi bukan mereka yang menerima ideologi komunis DAPig. Parti yang tebal dengan semangat kecinaan ini telah lama ditolak oleh rakyat. Itu sebab tak pernah berjaya dalam pilihan-pilihan raya yang lalu.

Mereka hanya menumpang mangkuk PKR dan PAS untuk berjaya dlam PRU yang lalu, Akhirnya mereka yang berjaya memerintah Penang secara mutlak, Selangor dengan melantik MB boneka, Perak hanya sementara apabila nizar komunis yang dilantik dan dilatih terhempas hilang jawatan.

Selangor dan wujud lebih 4000 rumah urut dalam tempoh setahun, YBK perlu digagalkan kerana membantu anak-anak Islam belajar, kubur Islam diceroboh, Penang dah meletup perang terbuka! Melayu yang menyokong mereka dah terantuk baru tergadah! Babi tetap menjadi keutamaan! itu sebab di Kedah sanggup keluar pakatan kerana isu pusat penyembelihan di Alor Star.


Ingat apa yang dikatakan oleh Guan Eng!

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (2 days ago)

Channel Comments (111)
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 week ago)
Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang, semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembangunan yang dilakukan oleh DAP dan di bantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (8 months ago)
Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog

Babi memang haram! Tapi manusia yang berjiwa Babi seperti DAPig ini lebih-lebih haram...haramjaddah!

Lu Fikir La Sendiri!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan