Isnin, 13 September 2010

Melayu Kena Bunuh Dengan Keling !!!










Datuk Pathmanabhan A/L Nalliannen




















Surrendren adik Datuk Pathmanabhan


8 ulasan:

  1. Moral dari kisah benar ini, berhati-hatilah dengan SIAPA kita berurus niaga.

    Takziah pada semua keluarga mangsa.

    Eloknya mereka yang kejam ini dipukul je sampai mati jugak.

    BalasPadam
  2. Sape pulak bagi arahan bunuh altantuya???.....pembunuhan Datuk Sosilawati semua mesti diadili dan dihukum ...jangan jadi macam kes Altantuya...yg bagi arahan lepas bebas....1Malaysia Boleh.

    BalasPadam
  3. teruskan berjuang..

    http://sayamelayuislam.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Kes Alantoya telah dijatuh hukuman pelakunya tiada apa lagi nak di besarkan lagi cerita kes mahkamah pun dah tutup tak perlu puak bangkai pas,pkrdan dap nak spin cerita rakyat semua dah tahu cerita dan sejuk tak laku lagi.

    BalasPadam
  5. Salam Perjuangan,

    perjuangan kita adalah sama...

    http://gerakantimur.blogspot.com

    p/s - dulu dikenali sebagai Kalam Timur, sebelum di HACK oleh penyangak fuckatan.

    BalasPadam
  6. Apa pulak kes pembunuhan Datuk Sosilawati dikaitkan dengan kes Altantuya? Sekurang2 nya berilah takzziah atau sedekahkan Alfatihah. Inilah bahananya puak pukimak PAS berimamkan Nik Najis. Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut. (Ada ke yang pandai? Pada aku semua nya bodoh belaka)

    BalasPadam
  7. keling dan bangsa asing sekarang ni boleh buat apa saja pada orang melayu sebab ada barua Pas dan PKR akan membela mereka, sampai orang melayu kena bunuh pun bukan nak ucap takziah tapi dok samakan dengan kes altantuya,wahai Dr.lo lo bila punggong awak kena bakar dengan keling baru nak sedar kot.

    BalasPadam
  8. Cabar Institusi Kehakiman Negara untuk menjatuhkan hukuman "MATI" pada binatang yang dituduh.Agar jadi pengajaran pada binatang yang lain.

    BalasPadam