Khamis, 20 September 2012

Komunis DAPig Minta Maaf..!



“Saya menarik balik dan meminta maaf kepada umat Islam yang tersinggung dengan 'tweet' saya kerana ia tidak pernah bertujuan untuk menjadi begitu,” katanya.
Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham hari ini memohon maaf dan bersedia menarik balik mesej yang dipaparkan melalui laman mikro Twitter berhubung tindakan umat Islam mahu mengadakan demonstrasi membantah filemInnocence of Muslims.
Di Malaysia, demonstrasi akan diadakan di ibu negara oleh Pemuda Pas dan Pemuda Umno, esok.
Dalam satu kenyataannya kepada media, Koo Ham berkata, apa yang dinyatakan dalam mesej berkenaan hanyalah satu pandangan dalam konteks protes ganas seluruh dunia.

Apapun...komunis DAPig ni dah menghina! kerosakan telah berlaku! sepatah kata P.Ramlee ' kalau semua kesalahan boleh ditebus dengan minta maaf...tak payah lah tuhan ciptakan syurga dan neraka'.

Selain akan menarik balik dan permohonan maaf, yang lebih tersurat disebalik yang tersirat ialah komunis DAPig ini kepanasan melihat persatuan umat Islam dalam menghadapi isu ini. Kenyataan ini sedikit sebanyak akan cuba menghalang kuda belang PAS terutama di kawasannya Beruas untuk tidak bersama sama UMNO dan umat Islam yang lain turun memprotes esok..!

Mana lidah yang tak bercabang! mana tingkah yang tidak dirancang! mana mulut yang tak berbau longkang selain mulut yahudi komunis DAPig dalam negara ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Semoga karier politiknya bakal berhenti disini..semoga Pas lebih mengerti apakah makna sebenar pakatan mereka ini. Sudah sudah lah...

    BalasPadam
  2. Dah namanya pun Ngeh Koo Ham samalah macam Kor Meng. Macam kelapa koming. Mana ada otak dalam kepala mereka.

    BalasPadam
  3. SIAL LAKNAT KEPARAT BANGSAT PUNYA KOMUNIS...KALAU TAK PAHAM DUDUK DIAM2 SAMBIL TER SENGEH SENGEH SUDAH...NGEH NGEH NGEH

    BalasPadam
  4. senang2 menghina, senang2 plak mintak maaf.. sial punya cina...

    ini semua hasil tarbiah Pas pada cina Dap.. sbb tu cina Dap semakin kurang ajar..

    BalasPadam
  5. KENE DESAK BARU NAK MTK MAAF LA PLAKKK...TOO LATE MANN..DURIAN DH JD TEMPOYAK!! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. APA PULA YANG DI FIKIRKAN OLEH PENGUNDI BERUAS ? TERUTAMANYA KAUM SEBAYA DENGANYA ? MASIH KAH MEREKA TERSU MENTOKONG DAP DISEBABKAN NGEH ITU CHINA?
    SELAMAAT MENGUNDI.. DAN SELAMAT TINGGAL DAP

    BalasPadam
  7. Satu lagi bukti di mana sensitiviti akhirnya dapat mengatasi keegoan dan kebebasan bersuara yang terlampau.

    Kalau aspek ini difahami oleh Barat...amanlah dunia ini

    BalasPadam