Rabu, 25 November 2009

PAS JAHANAM! Nik Aziz Sudah Mula Merasai Bahang Api Neraka...


Kalau nak berpolitik biarlah betul jalannya, kalau nak berpolitk biar jelas niatnya, dan kalau nak berpolitik biar tegas dalam menegakkan perjuangan! itu nasihat dari seorang tua yang sudah melalui asam garam politik sejak sebelum merdeka lagi kepada penulis.

Tambah beliau, sejak dari awal penubuhan PAS lagi beliau sudah melihat bahawa punca kepada perpecahan bangsa ialah PAS, apabila berpecah bangsa maka lemah lah agama, dan jika berpecah bangsa dan lemah ikatan ummah seagama maka negara bakal rosak binasa! itu kata beliau...

Hari ini PAS melalui mer SHIT dol amnya jelas sudah membawa bencana, musibah dan malapetaka kepada perpecahan bangsa, kesesatan dalam pemahaman beragama dan mendatangkan bahaya kepada keselamatan negara.

Pernah satu ketika ketika duduk bersama orang-orang tua ini meraka berkata bahawa mereka ingin sekali melihat bagaimana akhirnya N.Ajis sama ada dalam politik mahupun hayatnya...

Jelas bahawa kebenaran pasti akan berjaya! kebenaran boleh ditekan dan ditutup dengan pelbagai sandiwara dan cara namun ianya tetap akan muncul dan mengenepikan kemungkaran dan kebathilan.

Hari ini N.Ajis sudah mula merasa azab dan pembalasan dalam kemungkaran yang beliau bawa, dalam keadaan kesihatan yang uzur, dalam lemahnya tenaga di akhir usia, beliau bukan sahaja ditolak oleh musuh politiknya malah dikalangan anggota parti nya pun sudah mula bosan dengan gelagat dewa tua ini.

Diberitakan bahawa PAS akan membubarkan dewan syura bagi mengurangkan 'kuasa' dan pengaruh mur SHIT dol tua ini. Penolakan kepada anak menantu hantu didalam PMBK sebenarnya merupakan satu justifikasi bahawa PAS sudah mengambil langkah awal untuk mengenepikan MB yang sudah candu berkuasa namun GAGAL dalam merencana dan melaksana pembangunan negeri dan rakyat jelata.

Kebangkitan kumpulan ulama yang membangunkan pondok-pondok pengajian agama ( tidak berparti ) dengan melabelkan N.Ajis sebagai SESAT jelas merupakan satu kecaman dan tindakan benar lagi berani bagi menjamin agama terus syumul dan terhindar dari ulama-ulama suq yang jahat lagi sesat.

Memberikan contoh apa yang beliau hadapi sama seperti mana yang Rasullulah alami merupakan satu tindakan zalim dan terpesong, begitu juga bila mengatakan bahawa Rasullulah sama seperti kita budak kampung. Ini semua kenyataan sesat lagi menyesatkan!

Seharusnya pihak berkuasa agama negeri dan Jabatan Agama Islam mengambil langkah susulan dari kecaman yang dibuat keatas N.Ajis agar kesesatan yang N.Ajis bawa dapat diberhentikan dan diperbetulkan.

Tindakan SPRM untuk menyiasat sebarang salah guna kuasa atau wujudnya perlakuan rasuah biarpun rasuah yang bersifat agama kononnya wajar diberikan sokongan padu oleh rakyat di negeri cik siti wan kembang itu.

Tindakan ini semua perlu! Tindakan ini semua WAJIB kerana kerosakan dan kemungkaran yang dibawa oleh N.Ajis sudah jauh menyimpang dan merosakkan agama, bangsa dan negeri kelantan dan rakyatnya.

Nampaknya tok guru sesat ini sedang berdepan dengan azab yang mula diperlihat dan diturunkan oleh yang Maha Berkuasa! Kalau setitik percikkan api neraka itu jatuh kebumi ini ianya akan menyebabkan bumi ini hancur binasa maka tentunya merasa bahangnya juga sudah amat azab untuk ditanggung....

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. SLM BRO..PAK AJIS TAKUT BUAT DOSA TAPI X TAKUT API NERAKA..PAK AJIS X TAKUT KENE SIKSA TAPI TAKUT X DPT MASUK SYURGA. SBB TU DIA CIPTA SYURGA DIA SENDIRI BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. JEFFRY,,PENCACAI...

    BalasPadam
  3. Salam,

    perjuangan PAS umpama yg dikejar tak dpt yg dikendong berciciran.

    BalasPadam
  4. Putera Tidak Merdeka... puak taghut, pengikut pun sama2 taghut ler...

    BalasPadam
  5. salam bro Jeff,
    cantekk punya pantun!
    itu la nik aziz yang akan terbakar bersama-sama syurga ciptaannya
    terima kasih bro

    BalasPadam
  6. anon 1852,
    kalau setakat nak mengaku yang anon ni pencacai terima ksih jer la, guna lah akal sikit untuk berhujah di masa akan datang yer
    apapun terima kasih kerana menjengah!
    panas ker!

    BalasPadam
  7. salam Junah,
    benar dan tepat bro, akhirnya tiada apa yang tinggal selain dosa-dosa kemungkaran yang menjadi tiket untuk ditempat kan ditempat pembakaran....huhu
    terima kasih bro

    BalasPadam
  8. kuda perang,
    rentikan lah dari terus melabel orang lain seperti mana tok-tok guru sesat kamu lakukan sejak dari awal penubuhan PAS,
    guna lah akal untuk berdebat agar kehitaman yang ada di dada kamu itu mendapat sedikit penerang!
    ada akal ker?

    BalasPadam