Selasa, 3 Ogos 2010

Kerusi Majoriti Melayu Mesti Diwakili Oleh UMNO!!!


Gambar nizar komunis dihalau keluar dari dewan negeri...

Sandiwara Pengkhianat Bangsa dan Negara berterusan lagi di Dewan Undangan Negeri Perak hari ini.
baca sini

Ini harami puak pembangkang yang jelas pembangkang...tapi macam mana pulak status MCA yang jelas senada dan seiring dengan DAP dalam isu kalimah Allah. baca sini

rasanya MCA tak perlu lagi bersandiwara dan bermain wayang untuk menarik hati dan sokongan orang cina, kalau MCA dah terpaksa mengikut rentak pembangkang untuk menarik sokongan cina lebih elok lah MCA terus duduk dibaris pembangkang....

Jadi senang BN terutama UMNO nak menentukan barisan calon dalam PRU yang akan datang! sebagai contoh kerusi Air Hitam yang sekarang diwakili oleh Wee Ka Siong, dimana kerusi Air Hitam ini adalah kerusi majoriti orang melayu sebagai pengundi, maka tentulah senang untuk UMNO menang kerusi ini jika wakil UMNO/orang melayu menjadi calon.

Ka Siong juga sekarang ini diberitakan sedang menjengok kerusi di kawasan lain apabila kebangkitan penentangan orang orang melayu Air Hitam terhadap beliau yang begitu biadap kepada orang orang melayu kebelakangan ini.

Sudah tiba masanya UMNO dan orang melayu menentukan kerusi mereka sendiri! UMNO tidak perlukan orang lain sebagai calon dikawasan majoriti orang melayu yang boleh ditentukan kemenangan! Itupun kalau UMNO tahu dan faham perasaan orang melayu/UMNO diperingkat cawangan dan bahagian bahagian. Itu pun kalau nak menang!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan