Ahad, 7 Ogos 2011

12 Ekor Boleh Minta Makan Dengan Asri Wahabi..!























Seperti biasa puak wahabi akan mengambil 'untung' dalam sesuatu isu... Isu pokok disini bukan soal kemana wang zakat hilang atau dibelanjakan! tapi yang menjadi isu utama dan pokok ialah hasil siasatan dan risikan pihak Jabatan Agama Selangor selama ini yang mengikuti rapat akan adanya usaha oleh pihak gereja memurtadkan umat Islam...

Adanya usaha menyebarkan ajaran agama salah dan kafir keatas umat Islam!!! Adanya usaha oleh puak kafir yang terus menerus mahu menarik umat Islam yang lemah dan dayus lari dan keluar dari anutan Agama Islam yang Benar! Adanya usaha oleh puak kafir yang menawarkan pelbagai bantuan dan sokongan kepada umat Islam untuk menarik mereka menyertai agama kafir mereka!!!

Ianya tidak ada kena mengena dengan hasil wang zakat! takde kena mengena dengan kemana wang zakat dibelanjakan!!! takde kena mengena dengan konon merasa puak wahabi lebih reti dan tahu mengurus wang zakat dan maslahat umat Islam!!! takde kena mengena dengan nak ambil 'untung' politik sempit dan murahan!!!!

Ianya juga takde kena mengena dengan menutup mulut pihak yang mengambil tindakan mengikut lunas undang undang syariah negeri! Pihak Jabatan Agama bertanggungjawab untuk mengambil tindakan keatas siapa/apa/ mana mana jua yang cuba untuk menyebarkan ajaran agama sesat keatas umat Islam!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Wang Zakat Selangor tanya lah pada Hassan Ali atau Kalid di yang pegang, bagi kat kroni kot?

    BalasPadam
  2. Ustaz Af ni pun nak pusing? Memang ulamak pusing

    BalasPadam
  3. Kau letak screenshot keratan akhbat tu, kau ada baca ke tidak...?? kau mesto baca artikel Dr Asri. Cuba kau la kau pikir, kenapa orang islam tu boleh gi buka puasa kat gereja? dia orang tu asnaf ke ? miskin ke? kaya ke? kalau orang susah, mana duit zakat nak bantu orang susah? ni tidak..belanja duit zakat macam apa... cuba kau tengok berapa peratus duit zakat digunakan untuk bagi kat orang miskin...berapa peratus lagi untuk bayar gaji orang baitumal.... ada ke orang buat audit, duit zakat tu di gunakan dengan baik atau tidak?

    BalasPadam