Ahad, 15 November 2009

PAS JAHANAM! Kempen Selamatkan Nik Aziz...




Selamatkan Tok Guru Nik Aziz !!!

Sekali lagi saya merayu agar pimpinan parti PAS, pegawai-pegawai tinggi Kerajaan dan juga akar umbi untuk segera selamatkan Nik Aziz. Janganlah biarkan legasinya berakhir dengan sesuatu yang tidak manis.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz tidak bercadang ke Mekah pada tahun ini. Memang tiada perancangan tetapi Tuan Guru yang kita sayangi telah dipujuk oleh Menantunya, Abdul Ariffahmi Ab Rahman untuk ke Mekah kerana Ariff bercadang ke Mekah pada tahun ini.

Yang mengejutkan bila Tuan Guru yang ikhlas itu mengaku kepada wartawan pada 10 November 2009 bahawa memang benar kepergiannya di taja oleh orang luar.

Sekali lagi saya menyeru kepada Ariffahmi supaya melepaskan jawatannya sekarang, seperti yang pernah saya nasihatkan kepadanya, “anta sudah banyak mencemarkan nama baik Tok Guru, cukuplah.”

kickdefella


Itulah luahan dari kuda belang yang telah disepak terajang keluar dari senarai penerima bayaran tetap atas khidmat berblog kepada puak PAS. Kesian Kusam Musang!

Meracau-racau! demam panas agaknya, mau tak demam hilang punca soru bro, itu yang memulakan langkah pertama dengan seruan untuk menyelamatkan mur SHIT dol am PAS yang seakan didalam bahaya lebih bahaya dari binatang buas!

Tapi sebenarnya kena kickdefella inilah yang akan meletakkan jubur N.Ajis panas seolah-olah anwar aljub baru menusuknya. Apa yang boleh ditafsirkan dari tulisan hampeh beliau ini ialah:

- Beliau yang sememang nya rapat dengan N.Ajis sudah boleh melihat bahawa era jahanam dan keruntuhan N.Ajis sudah bermula!

- N.Ajis tiada niat pun nak mengerjakan haji, maksudnya mungkin dengan muntah darah dan sakit jantung tempoh hari menyebabkan N.Ajis tidak bersedia dari sudut fizikal untuk megerjakan haji, N.Ajis hanya bersetuju kerana digagahi oleh menantu hantu. Itu sebab tuhan TOLAK N.Ajis jadi tetamu NYA.

- N.Ajis bersetuju pergi kerana terpesona menerima hadiah lumayan. Tak keluar duit sendiri...ada penaja beb! kira macam rasuah lah kata bebudak sekarang ni.. sebab tu SPRM minat.

- Hantu raya ni pulak terperanjat dan terkejut kerana N.Ajis boleh mengaku didepan wartawan bahawa beliau ditaja! maksudnya beliau merasakan N.Ajis tidak perlu mengaku dan boleh berbohong! kira macam biasa buat la ni kan...

- hantu raya ini juga menyeru kepada menantu hantu agar berhenti dan cukuplah memberi malu dan masaalah kepada tok guru sesat mereka, maksudnya menantu hantu ni memang kaki songlap atau kaki kebas dan banyak menimbulkan masaalah la yer. Yang lebih pelik kenapa bapak mertua hantu menantu ni tak tarik hand brake malah melantik beliau ke jawatan yang lebih tinggi. Apakah tok guru ni pun dah baiah talak3 dengan menantu hantu? atau dah tak boleh elak dah...dari terbongkar mengeluarkan bau busuk dan hanyir lebih baik bagi kuasa untuk menutup segala pekong?

itu kesimpulan yang penulis cuba garap dari bloggers haprak ini yang mencemar jalur gemilang dengan menterbalikkannya satu ketika dahulu... Ini lah balasan kepada mereka yang menderhakai simbol kebesaran negara...

Sudahnya, yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran, kesian! dah terkeluar senarai penerima syurga tok guru...huhu

Sendiri Mau Ingat!!!

4 ulasan:

  1. Salam bro...

    Ada satu cara lagi nak bagi mamat KickGUAla masuk balik ke dalam senarai penerima syurga N.Ajis - beli selipar 'berkat' cap Tok Guru, hadiahkan waktu raya Haji nanti. Tentu sejuk hati orang tua tu, silap2 diterima kembali jadi penghuni syurga N.Ajis. Hahahahaha.......

    BalasPadam
  2. salam shonzu,
    kira beli selipar macam bertaubat ler, kalau gitu baik tampar guna selipar tu lepas tu rujuk balik sebab syurga nik aziz kan boleh tawar menawar...
    terima kasih

    BalasPadam
  3. astaghfirullahal'azim,,
    bawak istighfar la byk2..
    mengapa kita perlu memusuhi sesama Islam..
    macam ni ka orang Islam..
    Cuba saudara bayangkan jika Nabi Muhammad S.A.W melihat umat2 nya begini, adakah dia mengaku ini umat nya..
    kita ni orang Islam,
    jadi sesama Islam x perlulah kutuk sama mengutuk dan makan duit haram buat kerja2 macam ni..
    Mari kita sesama Islam bersatu dan buat apa yang ALLAH suruh..
    kalau kita bantah apa yang ALLAH suruh, maka sama lah macam orang kafir cuma orang yg membantah tu kafir yang bertopengkan Islam..
    WALLAU'ALAM..

    BalasPadam
  4. IbnuDDin
    ko pun kena istigfar bebanyak kerana menuduh orang makan duit haram tanpa bukti,
    ko pun kena banyak istigfar kerana mengikut sabda nabi ko orang nik najis yang terang sesat, kalau dalam zaman rasullullah jenis nik najis dan ko ni la yang mungkin dah mati kena penggal kerana menggunakan agama demi kuasa politik sempit dan jahat,
    jenis ulama soq inilah yang diperingatkan dalam agama bahawa adanya manusia jenis kamu ini yang bertopengkan agama dan menjualnya demi serakah kuasa dunia yang sementara.
    sudah lah nabi kamu ini tidak boleh disentuh dan ditegur malah ko pulak yang membenarkan kesesatan yang dia bawa apabila memecah belahkan ummah, mengkafirkan sesama islam, menolak perpaduan, komunis pembunuh yang menolak kepercayaan ketuhanan ko orang iktiraf sebagai sahabat yang mendokong semangat nasionalis, merujuk diri seolah-olah rasullulah itu yang ko junjung
    sedarlah kesesatan ko orang tidak akan membawa ko orang kemana-mana selain ke neraka jahanam!!!

    BalasPadam