Selasa, 18 Januari 2011

Nurul Izzah Bakal Jadi Saksi Liwat Anwar..!


Dipetik dari sahabat unspinner..

Nurul Izzah tahu siapa bapanya yang sebenar. Tetapi sebagai seorang anak, baguslah jika dia tidak mendedahkan kepada masyarakat siapa bapanya demi menjaga maruah.

Tetapi dia tidak boleh menipu rakyat dengan mengatakan bapanya bukan peliwat. Dia hanya perlu mendiamkan diri sahaja. Jangan sesekali berbohong.

Semasa Nurul Izzah masih bersekolah di sekolah menengah, dia pernah lihat di depan mata bagaimana bapanya meliwat Azizan Abu Bakar yang pada ketika itu menjadi pemandu kepada Wan Azizah.

Kejadian berlaku di bilik membaca (perpustakaan) kediaman rasmi TPM. Selesai bersembahyang Mahgrib atau Isyak, Anwar telah meminta Azizan menonggeng punggungnya. Lalu Azizan pun tonggeng dan Anwar meliwatnya.

Semasa kejadian itu Anwar lupa mengunci pintu dan tanpa disangka-sangka Nurul Izzah telah masuk ke bilik tersebut dan terkejut besar sambil meraung-raung memberitahu kepada ibunya sehingga terpaksa ditenangkan oleh Wan Azizah.

Oleh yang demikian, nasihat kami kepada Nurul Izzah janganlah kamu hendak temberang kepada rakyat kononnya bapa kamu bukan seorang peliwat.

Kami bukan minta kamu dedahkan, kami hanya nak minta kamu jangan buka mulut dalam hal liwat kerana apabila kamu buka mulut, maka kamu telah berbohong.

Apabila kamu telah berbohong, maka menjadi tugas kami untuk membetulkan apa yang kamu bohong

Selangordaily.com

1 ulasan: