Jumaat, 21 Januari 2011

PRK Tenang... Mahfoz Ludah Normala!!!


Pas tidak memerlukan jumlah undi yang besar bagi calonnya, Normala Sudirman pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang pada 30 Januari ini.

Sebaliknya Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berkata, cukup bagi parti itu untuk mempertahankan jumlah undi yang diperoleh pada pilihan raya umum sebelum ini.

"Kita mahu pertahankan jumlah undi seperti sebelum ini. Itu sudah cukup bagi Pas," katanya pada sidang akhbar di sini, hari ini.

Nampak sangat PAS ni jahat...Dah tahu kalah buat apa menyusahkan orang! Islam jenis mamfoz ni memang suka membawa perpecahan! bila ada pertandingan maka akan ada kempen! bila ada kempen maka adalah nanti yang dakwa kena libas dengan parang macam kat bagan pinang tu..!

Semuanya tak menyumbang kepada perpaduan, jelas lah PAS memang membawa perpecahan!

Pas kalau nak menipu si mala kemaruk untuk menjadi calon ok! sebab mala memang kemaruk nak jadi calon! PAS kalau nak menipu muslimut nya yang mengatakan PAS tak pernah membelakang kan wanita ok! sebab PAS memang selama ini meletakkan kaum wanita di bawah, depan, belakang...ikut suka dia la.. lagi pun muslimut PAS mana ada otak! itu sebab boleh dibaiah talak 3. huhu

Tapi kalau PAS nak membodohkan orang labis...nak menipu pengundi Tenang... nak merosak perpaduan dan pemikiran hanya nak mengekakan undi dan bukan bertanding untuk menang.. silap besar tu beb!!! jelas salah tu bro!!! tau la pengundi Tenang nak mengajar PAS 30 hb ni nanti...tunggu jer la!!!

itu pun kalau si rakus dan kemaruk mala tak cabut esok hari...mana tau!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Kalau tengok filem Piranna 3, ada satu slot ikan piranna makan kemaluan kemudian keluarkan balik.. agak2 si Mahfoz punya kelau kena makan ikan akan muntah balik...

    BalasPadam