Isnin, 27 Jun 2011

ISA Akan Digunakan...Syabas!


Kementerian Dalam Negeri (KDN) tidak menolak kemungkinan akan menggunakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) terhadap mana-mana penganjur perhimpunan haram pada 9 Julai ini.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, keperluan menggunakan tindakan ISA hanya dilakukan apabila terdapat ancaman kepada kepentingan awam dan keselamatan negara.

Baguslah kalau betul tindakan ISA akan diambil ! semua rakyat cintakan keamanan telah bercakap mengenainya! baik dari Parlimen hinggalah ke warung warung kopi, semuanya hendakkan perkara yang sama...ISA ! ISA! ISA !

Mencegah lebih baik dari mengubat!!! dah beribu report polis dibuat! Malah ramai keawan kawan dalam PDRM pun mengeluh dengan aksi amaran demi amaran selama ini...!

Kalau si jubor terbukti ada konek...! sekarang 1 negara nak bukti yang hisham juga ada...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. nuar mmg dah sah terbukti ada konek, hisham ni lum tontu laie tah ado tah idak, patutnya dah isa kan skrg apa mau tunggu dah terang2 menghasut n akan mengancam jgn berkokok ja kg tergadai, cuba kalu melayu mula jam2 tu isa kalu bangsa2 ni x pa kita kena tolak ansur, nak tunggu smp melayu ilang telo n konek baru nak ambil tindakan pegi dah sumbat ja skrg.

    BalasPadam
  2. nak pakai ISA bila dah jadi huru hara tu dah terlambat.

    BalasPadam
  3. betul tu sedara2..
    sokong sgt2..
    klu melayu yg buat hal sikit terus angkut..
    berani dan tegas sgt..tp klu ngn bangsa lain lepas amaran222..
    klu yg kena amaran tu..tau diuntung takpa la jgk..ini makin naik tocang ada la..
    aku klu ank aku buat hal mmg aku kenakan dia..tp klu yg menyibuk nk mengajar aku..mmg dia dulu aku tibai..apa nk takut klu dah itu panangannya..

    BalasPadam
  4. apa guna menghunus keris kontot smpai nak tercabut biji mata..buat malu ada la..

    BalasPadam
  5. jom kita tengok konek sapa lagi power
    aku anti BERSHIT @ STOR KUNYIT

    BalasPadam