Rabu, 25 April 2012

Eerrr...Nik Aziz Tak Nak Masuk Hospital Ke?


Kalau bukan Nik Aziz yang bakal masuk tentu ada orang lain yang tetiba jer sakit masuk hospital... sebab? sebabnya boleh baca kat bawah ni..

Difahamkan, pegawai dari Ibu Pejabat SPRM Putrajaya itu tiba pada pukul 10 pagi semasa mesyuarat Lembaga Pengarah AKSB yang dipengerusikan oleh Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sedang berlangsung.

Mereka berada di pejabat AKSB sehingga petang dan mengambil keterangan beberapa pegawai kanan syarikat berkenaan sebelum pulang dengan membawa beberapa fail penting untuk membantu siasatan.

Menurut sumber, SPRM bertindak menyiasat syarikat pengurusan air tersebut setelah menerima laporan yang dibuat oleh Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) berhubung dakwaan berlaku penyelewengan dalam urus tadbir AKSB melibatkan kerugian berjumlah jutaan ringgit pada Mei lalu.

Masih ada masa ni kalau nak spin isu...! mungkin lepas ni puak hamPAS kata SPRM saja nak melawat AKSB, atau UMNO sahaja nak buat gimik menjelang PRU, kenapa tak dari dulu lagi...sejak dari AKSB mula menyeleweng? atau memang Nik Najis panggil untuk beri 'kunci' syurga...huhuhu

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Nik Aziz ibni Nik Mat, SWT .... itu NABI, dan sebagai sorang NABI, tak perlu masuk hospital

    BalasPadam