Rabu, 25 April 2012

Selepas Terengganu...PKR & DAPig Melepas Di Perlis Pulak..!



Tengok lebai Hashim dah jengkel biji mata! puak PKR dan DAPig yang berangan nak jadi calon...jadi calon bukan jadi wakil rakyat boleh lupakan sajer angan angan mat jenin tu...PAS terutama group anti Anwar dah mula menggorak langkah..!!!

PAS Perlis menghantar senarai nama bakal calon bagi semua kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) negeri itu kepada PAS Pusat sebagai persediaan parti itu menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 akan datang.


Pesuruhjaya PAS negeri Hashim Jasin berkata tindakan mereka menyenaraikan nama di semua kerusi adalah sebagai persiapan "kalau-kalau terjadi sesuatu" dalam soal calon di kalangan parti-parti pembangkang di negeri ini, yang memerlukan pengisian dibuat di kalangan calon-calon PAS.

Bercakap kepada Bernama di sini, Hashim, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri Sanglang, berkata DAP mungkin sedang berbincang dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam pengagihan kerusi dan PAS hanya membuat persiapan yang perlu.

Apa yang 'kalau kalau terjadi sesuatu tu'? apakah Hashim dah mencium bau bahawa pengagihan kerusi tidak akan berjalan lancar dikalangan puak haram jadah pembangkang! pertandingan sesama mereka didalam pilihanraya bukan sesuatu yang baru malah perkara yang sama juga bakal berlaku didalam PRU yang akan datang..jadi langkah Hashim mewakili PAS Perlis tu sebenarnya isyarat kepada PAS di negeri lain bahawa langkah awal mesti digerakkan sekarang..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. KEHKEHKEH PAS PERLIS NAK PLAY SAFE DLU BRO SBB DIORANG TAU PEEGAYRAR DAN DEEAYYPIG DAH CONGAK BEBERAPA KERUSI KT SANA. DIORANG X NK JD MCM PAS KEDAH ATAU PENANG..TAKUT MATI KEMPUNAN KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam