Selasa, 29 September 2009

PRK Bagan Pinang...Ngauman ISA Membuat PAS Menggelupur...!


Dihadapan Lebih 10,000 orang di Batu 6, Port Dickson petang tadi, YAB Tan Sri Muhyiddin telah mengumumkan calon Barisan Nasional. Calon yang dinanti-nanti, ditunggu-tunggu, anak tempatan yang dimahukan oleh seluruh rakyat dan pengundi DUN Bagan Pinang iaitu Tan Sri Isa Samad.

Dalam UMNO dan BN begitu bersemangat, berpeluh dan teruja untuk memulakan kempen bagi mempastikan kerusi Bagan Pinang KEKAL MILIK UMNO Dan BN didapati PAS yang ditunggangi oleh Anu-war Aljuburi, DAP dan PKR turut sama berpeluh dan berkeringat kerana ngauman dan Laungan Nama Tan Sri Isa petang tadi jelas menunjukkan mood dan kehendak pengundi untuk mempastikan kemenangan Tan Sri Isa dalam PRK ini begitu tinggi dan berkobar!

Mereka yang datang petang tadi terdiri dari penduduk dan pengundi Bagan Pinang pelbagai kaum dan keturunan begitu gembira apabila calon kesayangan mereka akhirnya diletakkan oleh pucuk pimpinan dan secara langsung membuktikan bahawa slogan 'Rakyat didahulukan' benar-benar berjaya diamalkan.

Mereka juga sudah menjangka bahawa Pakatan Rosak akan cuba untuk memesong dan memutar belit apa jua isu terutama isu peribadi calon BN ini. Namun jika itu usaha dangkal dan sempit yang cuba dibawa oleh PAS dan Pakatan Rosak ianya hanya akan menambah benci dan membuatkan mereka akan lebih mudah ditolak oleh pengundi. Ini kerana bagi pengundi, Tan Sri Isa sebagai pemimpin berjasa di peringkat negeri dan pusat telah membuktikan selama ini bahawa beliau benar-benar pemimpin yang mampu membela nasib rakyat, mesra dan mudah didekati. 'Usaha memburukkan Tan Sri Isa hanya kerja sia-sia ibarat meludah ke langit' kata seorang pengundi ketika ditemui tadi.

Apapun kita tunggu calon yang akan diumumkan oleh PAS di pentas DAP malam ini. Bagi Pas calon mereka ialah calon Bunuh Diri, calon yang akan dihanyutkan oleh ombak laut Port Dickson jika berlaku pertandingan 11 hb Oktober akan datang InsyaAllah.

Apapun kita akan menyaksikan pelbagai drama dan skrip baru terutama dari Tok guru Nak Abis, Nik Ajis serta ulama dalam semak PAS yang lain serta helah dan tipu daya Anu-war Aljuburi serta anjing-anjing DAP dan PKR yang pastinya menyalak untuk menarik perhatian...anjing menyalak bukit! Apa nak heran!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

2 ulasan:

  1. Salam, pemimpin PAS khawarij kena tahu Bagan Pinang bukan macam dalam kubu-kubu mereka yang jumud pemikiran sehingga tidak nampak iblis disebalik jubah dan serban...... Hidup UMNO......

    BalasPadam
  2. Salam Yang Gambi,
    lebih malang lagi mereka tak nampak serban dan jubah di sebalik Iblis sebab mata sudah terikat dan taksub memandang Iblis...TakeBeer!PasBerg!
    terima kasih

    BalasPadam