Jumaat, 29 Januari 2010

Bicara SahajaTangguh!!! Liwat Tak...


Anwar Meneruskan Tradisi Tangguh Menangguh...Fail lagi mohon tangguh! Nampaknya usaha Anwar mahu menaikkan semangat 'gila' kuda belangnya untuk turun di jalanan bagi membela 'kes sendiri cari penyakit' nya masih GAGAL. Dari Luar Yahudi dan US sedang giat mengusahakannya dan ianya telah bermula dengan kebangkitan rakyat Indonesia berarak dijalanan semalam menolak pemerintahan SBY. Baru berapa minit rakyat Indonesia memilih semula SBY...apa halnya?

Mood ini pastinya mahu dicetuskan di dalam negara seterusnya mahu menghuruharakan negara. Itu kerja Yahudi dan US! Anwar anak emas mereka! Apa jua cara dan usaha mesti dilakukan bagi membantu peliwat tegar ini mencapai cita-cita jahat menakluk Putrajaya. Ianya perlu bermula dengan penolakan dalam menghadapi kes LIWAT nya, maka penangguhan bagi mendengarkan kes ini di mahkamah merupakan suatu keperluan!

Kalau diperhatikan didalam kes Saiful ini, Anwar akan menerima padah! Ini kerana diberitakan bahawa kes Saiful amat kukuh dan jitu, Anwar sedang menggelupor untuk lari dan melepaskan diri dari kes ini. Anwar tak perlu menggelabah untuk memberitahu dunia bahawa beliau bukan peliwat. Mahkamah telah membuktikan dengan jelas bahawa ANWAR mejalankan aktiviti homoseksual.


Penghakiman 2-1 pada 1 September 2007 telah jelas menyatakan bahawa Hakim Mahkamah Persekutuan, Datuk Abdul Hamid Mohamad dan Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Tengku Baharudin Shah Tengku Mahmud memutuskan membenarkan rayuan tersebut.

Hakim Mahkamah Persekutuan, Datin Paduka Rahmah Hussain pula membuat keputusan menentang rayuan Anwar dan Sukma.

Kenyataan Hakim itu jelas menyatakan bahawa hakim-hakim ini mendapati ada cukup bukti yang mengesahkan Anwar dan Sukma terlibat dalam kegiatan homoseks dalam apa yang dikatakan berlaku di Tivoli Villa, MEMANG BERLAKU. Tetapi kedua-dua hakim ini mengguna selok-belok undang-undang untuk mendapati Anwar tidak bersalah.


Barua ni sedang menggunakan Mahkamah untuk menutup kerja jahatnya, Barua-Barua didalam pembangkang yang lain tahu bahawa Anwar peliwat, tapi itu isu moral, kerana bagi barua-barua didalam pembangkang moral bukan menjadi elemen utama sebagai pemimpin, kalau Kalimah dan Lafaz suci Agamma pun boleh dijual apa lagi hal moral! Barua Membarua Membawa Bencana, Sundal Menyundal Membawa Malapetaka!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Putra,

    Anwar dok gigil lutut dah nu. . teloq dah kecut. Tunggu masa nak masuk mahkamah nanti. Ada apa pulak cerita dia nak bohong kata tak boleh nak bicara!

    BalasPadam
  2. Mctheory dan putramerdeka..kau tak baik tau cakap Bang Nuar cam ni..Bang Nuar dah lah tengah goyang..kau goyangkan lutut dia lagi..Jaga-jaga nanti Bang Nuar lari kot 'pintu belakang'..Tak baiklah you all buat macam ni..i tak suka taw...huhuhuhu..kau orang cakap apa pun aku akan tetap SOKONG SAIFUL..hehehe..sian Bang Nuar kan...

    BalasPadam
  3. salam Mc,
    anwar akan guna apa juga cara bro untuk membelit agar mahkamah dilihat jahat terhadap dirinya...tak gitu tak nuar!!! gigilllll
    terima kasih

    BalasPadam
  4. salam Jebatberkokok,
    Nuar nak lari mana lagi bro, sebab US dan yahudi takkan benarkan dia melarikan diri kerana anwar dah goreng dia orang yang dia boleh menang kes, duit dah sapu, kuasa tak dapat-dapat jugak...jangan nanti nuar ni mampos kat tangan US dan yahudi jugak baru tahu..huhu
    terima kasih

    BalasPadam
  5. Tangguh hingga PRU13 berlangsung. Mana tahu BN bungkus. Dapatlah dipulihkan semula badan kehakiman agar tidak lagi menjadi kuda tunggangan UMNO. Badan kehakiman yang bebas dan tidak berpihak adalah impian sebenar rakyat Malaysia.

    BalasPadam
  6. mana tahu....
    tapi yang boleh tahu ialah ombak penolakan rakyat kepada PAS, anwar, DAP dan PKR..itu dah nampak...tak payah berangan la yer

    BalasPadam
  7. kembara putih,
    korang ni asyik cakap mahkamah tunggangan umno...korang ni tau ke tentang mahkamah? kalau tatau, pi lah cari kawan yg lawyer..suh depa bagi tau perincian yg dibuat oleh hakim2 terhadap anwar..ko baca kat harakah memanglah tak dpat jawapan..tuduhan mahkamah sebagai badan yg ditunggang oleh umno sangatlah biadap..apa kata ko tukar kerakyatan ke indonesia atau memanalah yg ko suka. aku rasa ni paling terbaik buat ko!
    -cucu hajah esah.

    BalasPadam
  8. salam cucu hajah esah,
    jangan dimarah kembara putih tu sebab dia kan orang PAS, orang PAS memang macam tu, mahkamah hanya adil apabila keputusan berpihak kepada puak mereka, puak ni bila depan tuhan di yaumil mahsyar kelak pun banyak songel, nak diapakan... PAS = Islam adalah alat...
    terima kasih

    BalasPadam