Jumaat, 15 Januari 2010

Khalid Samad Mengaku Murtad...


Kehadiran Datuk Dr. Haron Din di muzakarah mengenai kalimah Allah yang disertai oleh 70 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam di Masjid Wilayah Persekutuan Rabu jelas menunjukkan Timbalan Musyridul Am PAS itu tidak berganjak dari pendiriannya yang tidak sealiran dengan PAS Pusat.

Beliau secara terbuka kata petang Isnin lalu mana-mana umat Islam yang menyokong keputusan yang memihak akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly boleh membawa kepada kekufuran serta syirik.

Sementara itu,

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) memberi amaran keras kepada Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad supaya berhenti mengeluarkan kenyataan yang mempertikaikan larangan penggunaan kalimah Allah oleh penganut bukan Islam di negeri itu.

Pengarahnya, Datuk Mohammed Khusrin Munawi berkata, keputusan larangan penggunaan kalimah Allah itu telah diputuskan oleh Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) serta Majlis Fatwa Negeri pada tahun lalu dan mendapat perkenan daripada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah.


Komen

Khalid masih boleh tersenyum kerana yang bagi komen Timbalan Mursidul amnya Haron Din, so masih ada super power yang bolah mendoakannya dan menjamin beliau masuk syurga walau pun sesat, rosak dan jahanam iaitu N.Ajis.

Nampaknya kerosakan, kesesatan dan jahanam si khalid samad @ khalid gereja ni... belom dikesan lagi oleh tok guru rasuah nik najis, itu sebab beliau belum menghimpunkan kuda belang PAS satu stadium untuk sembahyang hajat dan berdoa agar Allah mengembalikan taufik hidayahnya kepada Khalid gereja ni. Atau Khalid dah boleh fail kes macam lina joy...

Sebenarnya PAS sedang berterima kasih kepada Khalid gereja untuk membiarkan agen yahudi, nasrani dan majusi itu berkokok didalam PAS untuk menghalalkan apajua tindakan yang jelas tunduk kepada musuh Islam justeru memperlihatkan PAS rasional dan liberal bila berdepan dngan tuhan politik Anwar, Karpal, Lim Kit Siang, Pakiam dll.

Apa yang jelas PAS bukan sahaja berpecah kerana berbeza fahaman politik tetapi mereka juga sedang musnah kerana berbeza akidah...akidah beb! bukan hal kecil tuh..
Hari ini pengikut dan pendokong PAS benar-benar didatangkan dengan dugaan paling besar iaitu jihad untuk mempertahankan akidah yang di imani selama ini.

Anwar, DAP, PKR, PAP, Yahudi dan lain-lain lagi musuh Islam didalam dan diluar negara pasti berterima kasih kepada PAS terutama khalid gereja dan kuncu-kuncunya kerana berjaya membuktikan bahawa politik adalah segala-gala! biar pun menjadi manusia munafik, penggadai dan penjual agama...nauzubillah!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Berapa punya marah putramerdeka..khalid gereja ni bukan fikir pun pasal akidah pasal pemegang kunci syurga kan kawan baik dia..lagipun si pemegang kunci syurga dari kelantan ni pun tak pernah nak marahkan dia..lagi kuat dia berkokok(nama gua jugak lu gunakan..kahhh)..Yang penting pada dia orang glamer...bila dah glamer lagi mudah nak mematuk..berapa punya besau patuk dia ni..kehkehkehkeh..Selamat hari raya putramerdeka..

    BalasPadam
  2. Rilex bro. . depa memang macam tu, mangkuk2 setingkat ni memang dah kelam mata dengan kuasa. tunggu nak mampuih ja nanti.

    BalasPadam
  3. SLM BRO..NAMPAK SGT SI BEDOL AJIS TU X MKN SAMAN. DEGIL KERAS KEPALE MCM BESI TITANIUM!. BTUL KATE MCT..PRU13 ADE JWPANYA HUHUHU

    BalasPadam
  4. salam jebatberkokok,
    itulah resmi ular, patuk mematuk atau belit membelit baru boleh hidup...
    dah raya ker bro? hehehe
    terima kasih

    BalasPadam
  5. salam MC,
    kita harap semuanya akan mampos menjelang PRU yang akan datang, cuma sementara itu hati panas melihat kemusnahan yang mereka lakukan... sabar jer la
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam bro Jeffry,
    nik najis tu reti bengang dengan bloggers, berlapik la tu walhal dia dah hilang darah sebab kenakickkapirla sedang membogelkan nik najis satu persatu...bogel pun boleh masuk syurga apa macam eli...so wat?
    terima kasih bro

    BalasPadam
  7. Pak Nik tu dah nyanyuk...letak2 lah jawatan tuuu....

    BalasPadam
  8. salam anon 1959,
    jawatan yang akan meninggalkan pok nik tu nanti
    terima kasih

    BalasPadam