Isnin, 10 Mei 2010

Anwar Aljub Dapat Hadiah Dihari Pertama Perbicaraan...


Dipetik dari blog sahabat melayu bersatu...

Kira-kira 1,700 anggota dan penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam kawasan Parlimen Padang Serai dan Kulim/Bandar Baharu mengisytiharkan keluar parti dan menyertai MIC, malam tadi.

Diketuai pemimpin PKR Padang Serai, K. Letchumanan, mereka menyerahkan borang menyertai MIC kepada Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Barisan Nasional (BN) Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah Mohd Hanipah di Paya Besar, Lunas, dekat sini.

Hadir sama pada majlis ialah setiausaha BN Kedah Datuk Paduka Rodzai Sufian , Pengerusi MCA Kedah Datuk Chong Itt Chew, setiausaha Umno Kedah Datuk Ir Nawawi Ahmad dan pengerusi MIC Kedah S. Ananthan.Letchumanan, pengusaha bas ekspres berkata mereka mengambil keputusan keluar parti kerana bosan dengan janji kosong pemimpin PKR terutama anggota Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang disifatkan "cakap tak serupa bikin."

Katanya mereka yang keluar parti itu ialah dari 10 cawangan iaitu Jalan Kuta Raja (Paya Besar), Taman Saderi, Taman Makmur, Taman Mutiara (Sungai Kob), Taman Sungai Kob, Taman Ria,&nbs p;Pekan Padang Serai dalam Parlimen Padang Serai dan cawangan Padang Buluh dan Dublin Pusat di kawasan Parlimen Kulim/Bandar Baharu.

Komen

Nampaknya Anwar Aljub mendapat hadiah dihari pertama prosiding liwat lewat nya yang bermula hari ini...Minta Karpal Singh Bertaubat tanya yang keluar PKR tu mandi junub ke tidak? Deiii.. sendiri mandi junub pun tak pernah, lagi mau tanya orang!
Sebenarnya Karpal nak soalan balas ditanya ke Aljub apabila tiba giliran beliau nanti...mesti Anwar Aljub cakap mandi...sebab tak darurat! buktinya boleh makan epok-epok kata orang Johor...karipap la..

Nak tanya jugak kepada peguam tua nak mampos tu samaada 1700 orang yang keluar tu penganut hindu yang baik ke tidak? kalau tak suruh mereka semua bertaubat...
Mungkin jugak isu ini boleh dijadikan modal oleh peguam tua@peguam tunda untuk menyatakan kepada YM Tuan Hakim untuk menangguhkan prosiding...

Ini kerana mereka semua perlu direkod kan terlebih dahulu dengan kenyataan beramaran dan jangan lupa tanya ada yang pernah guna ky jelly ke? takpun pernah di tanya can i fuck u today?

Lu fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. MB kedah kata kalau ramai adun2 nak keluar dan dia nak isythiar bubar dun....so aku nak tengok la boleh ke bn menang balik...keluar parti memang ramai....tapi bab mengundi siapa yang tahu....sama je...mcm kat kelantan...siap boleh jawab !!!!!

    BalasPadam