Khamis, 20 Mei 2010

MCA & Gerakan!!! Apa Tunggu Lagi...


DAPig dah menggunguli pakatan haprak! pengundi cina dah bertaut disebalik Malaysia Malaysia alaf baru iaitu middle Malaysia! Kit Siang dan Guan Eng anak beranak dan juga lain-lain pemimpin DAPig menjadi wira kepada kaum cina di dalam negara! terutama kepada mereka yang memang mempunyai hati perut komunis selama ini!

MCA dan Gerakan tunggu apa lagi! bila nak tunjuk belang sebenar? atau sedang seronok mengatur strategi dari dalam dengan menekan PM 1Malaysia untuk meminta dan menentukan pelbagai peruntukan dan bajet dapat disalurkan dengan tepat dan cepat ke kocek pengundi komunis!

Almaklum sekarang sedang mengatur dan menunggu durian runtuh RMK10 yang bakal dibentangkan pada 10 Jun depan...maka MCA dan Gerakan tentunya lebih mudah beraksi dari dalam untuk kepentingan kaum cina! sementara DAPig terus melakukan gerak kerja diluar sebagai pembangkang!

Orang Melayu diluar sedang memerhati permainan ini! Jangan ingat semua orang melayu bodoh dan hanya membutakan mata memekakkan telinga dengan apa yang sedang kamu lakukan! kepada Najib dan pemimpin melayu didalam kerajaan diingatkan supaya tahu batas dan sempadan!

Orang Melayu Tulen sebagai pejuang agama, bangsa dan negara selama ini tidak sesekali akan merelakan dan membiarkan tampuk kekuasaan negara ini jatuh ketangan bangsa lain! Nyawa dan darah adalah taruhannya!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan