Isnin, 10 Mei 2010

PRK Sibu...Dapig Komunis Adalah Musuh Dayak!!!


Rakyat Dayak di negeri ini dinasihatkan supaya tidak mudah diperlekehkan oleh parti pembangkang menjelang pilihan raya kecil Sibu dan pilihan raya negeri akan datang.

Timbalan Ketua Menteri Datuk Patinggi Tan Sri Alfred Jabu Numpang berkata, pemikiran mereka (pembangkang) terutama Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP adalah cetek dan tidak boleh digunakan.

Ujar Jabu, mereka mahu meraih undi simpati sedangkan PKR dan DAP tidak pernah simpati dengan kepahitan yang pernah dilalui kaum Dayak terutama kaum Iban semasa pemerintahan Komunis.”

“Lihat sahaja semasa ura-ura membenarkan bekas setiausaha agung Parti Komunis Malaysia (CPM) Chin Peng pulang ke Malaysia, mereka (PKR dan DAP) hanya berdiam menutup mulut.”

“Tahukah mereka bahawa ramai askar kita terkorban semasa pemerintahn komunis, antaranya 19 mangsa terbunuh yang kini rangkanya dalam proses untuk dibawa balik ke Sarawak. Mereka terkorban dan dikebumikan di Semenanjung Malaysia ketika membantu askar Tanah Malayu zaman pemborontakkan komunis.”

Komen

Bangsa Dayak atau Iban tidak akan sekali-kali memberikan undi kepada DAPig! itu jelas! Bagi Dayak yang sedar akan kesengsaraan bangsanya yang turut sama mempertahankan tanahair dari keganasan komunis mereka tidak sekali-kali menjadi penderhaka dan pengkhianat kepada perjuangan suci datuk nenek mereka!

DAPig, PKR dan PASrael jangan bermain politik dengan mereka! Dayak bukan bodoh yang boleh dikudakan oleh puak penyokong komunis ini untuk meraih undi...
Mereka tahu bahawa DAP adalah generasi baru yang membawa 'roh' komunis dalam diri!
Mereka juga tahu bahawa PKR dan PASrael merupakan sekutu kuat puak komunis yang mahukan chin Peng pulang ke Malaysia!

Kita tidak akan sesekali membenarkan chin peng komunis balik! Kita tidak akan mengizinkan pembunuh kejam dan penderhaka seperti komunis chin peng dibenarkan menjejakkan kaki di bumi bertuah Malaysia tercinta!

MENOLAK WONG HO LENG CALON DAP BERMAKNA MENOLAK KOMUNIS!
MENOLAK KOMUNIS BERMAKNA MENOLAK PENDERHAKA DAN PENGKHIANAT BANGSA DAN NEGARA!
MENOLAK DAP DAN PEMBANGKANG BERMAKNA MENOLAK KOMUNIS!
MENOLAK KOMUNIS BERMAKNA MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN NEGARA!

UNDI KAMEK TENTU BN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan