Ahad, 2 Ogos 2009

Parti Pembangkang Berhenti Berpolitik Iblis & Binatang...!!!


Tahniah! Tahniah Kepada Pemimpin-Pemimpin Pembangkang yang berjaya memperkuda, memperbodoh, merasuk jiwa dan minda pengikut-pengikut taksub kuda belang mereka hingga tercetusnya huru hara, ketidaktentuan, mengganggu ketenteraman dan menimbulkan banyak masaalah dan kesulitan kepada majoriti rakyat di Ibu Kota semalam.

Takziah juga harus diberikan kepada pengikut taksub yang membabi buta menyertai demo haram itu dengan paluan belantan dan siraman water canyon serta semburan gas pemedih mata. Bagi kuda-kuda belang ini tindakan ini satu tindakan berani yang harus dipuji kerana menyahut seruan jihad tok-tok guru sesat mereka...nauzubillah...

Yang jelas Ibu Kota semalam lumpuh dan rakyat yang tidak berdosa menjadi mangsa politik sempit, jahat dan ganas parti pembangkang... Yang lebih jelas ialah sebahagian besar yang menyertai demo haram ini ialah mereka yang di dalam kad pengenalan ditulis sebagai bangsa Melayu! Melayu yang melacurkan diri dan pegangan demi ketaksuban membabi buta serta kedangkalan akal fikiran yang waras serta kecetekkan sepak terajang politik.

Bagi pengikut DAP pula kebanyakkannya duduk melihat dari jauh di kedai-kedai kopi sekitar Sogo dan Masjid Jamek menghirup keenakkan air namun apa yang lebih enak ialah melihat kerenah kebodohan puak-puak pelacur politik melayu yang begitu murah dengan hanya berbekalkan air mineral, baju, towel good morning dan duit saku rm50 sudah cukup untuk mengerahkan pelacur politik melayu lelaki, wanita, tua, muda dan pelajar untuk berdemo haram menentang kerajaan melayu Islam yang selama ini dengan dasar yang baik telah menjadikan mereka ini manusia sebelum disesatkan oleh anutan ketaksuban politik lacuran oleh tok-tok guru sesat dan pemimpin madani mereka.

Sesetengah dari mereka ini terdiri dari pelajar-pelajar U namun lagak dan kelakuan langsung tidak mencerminkan ketinggian ilmu yang mereka miliki. Bagi mereka ini lah masa yang sesuai untuk membuktikan yang mereka pemimpin muda masa hadapan, pemuda tahan lasak untuk berlaku biadap dan kurang ajar serta melanggar undang-undang yang sedia termaktub.

Apakah betul untuk memansuh dan menafikan sesuatu akta dan undang-undang maka mereka perlu berdemo haram dengan melanggar undang-undang? kalau begitu undang-undang apa yang mereka pakai? kemana pergi kewarasan dan sifat kemanusiaan? atau sifat kebinatangan telah begitu meresap dalam diri ditambah pula dengan semangat berkawan dengan setan dan iblis selama ini yang disemai telah menyebabkan mereka begitu menghayati sifat iblis dan haiwan? Yang jelas itulah hakikatnya sifat-sifat mereka dari pemimpin tertinggi pembangkang hingga lah kepada kuda-kuda belang belaan mereka. Undang-undang hanya terpakai dan sah apabila berpihak kepada mereka.

Sifat Iblis yang besar kepala, sombong, bongkak, engkar dan merasa diri mulia sementara sifat binatang yang hanya meletakkan sesuatu keputusan dengan menunjukkan kekuatan, mengikut tuntutan nafsu lebih mudah lagi kalau hidung masing-masing telah dicucuk.

Cina DAP tahu bahawa untuk berdemo bukan caranya, sementara India Hindraf pula telah maklum bahawa mereka tidak akan berjaya kalau membawa sepanduk kaum mereka sahaja.
Maka mereka telah menemui satu lagi cara yang sesuai diguna pakai untuk melampiaskan kerakusan politik mereka dengan memperdagangkan pelacur-pelacur politik melayu yang bersifat iblis dan binatang yang sememangnya ramai dengan hanya menukar slogan dan sepanduk serta sedikit sumbangan...

Sedar diri lah melayu yang kamu semua di guna dan di kuda, menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudia tiada gunanya...
Fikirkan lah nasib anak cucu, jangan sampai mereka nanti berbaris untuk mengencing kuburan kamu semua!

Pemimpin Pembangkang berhentilah berpolitik Iblis dan Binatang kerana negara yang menjunjung pelembagaan jelas memuktamadkan bahawa untuk menggubal sesuatu akta dan undang-undang yang menyentuh perlembagaan negara mestilah dipersetujui di dalam parlimen dengan majoriti ahli dewan. Majoriti ke Kamu?

Yang jelas pemimpin pembangkang sedang membawa rakyat kearah semangat politik jumud dan sempit lagi bahaya tanpa mengira kemakmuran dan ketenteraman negara terancam dan binasa? Kemana pergi nilai diri dan ketemadunan bangsa yang selama ini dibina?

Lu fikir la sendiri!!!

16 ulasan:

  1. salam sdr putra merdeka

    saya setuju dengan huja saudara di atas dan lebih menyedihkan lagi mereka ini melupakan hukum Allah di mana mereka berpegang tangan bukan muhrim dan bergesel dalam kesesakan...

    inikah yang diajar oleh pemimpin Islam PAS...???

    entah apa nak jadi dengan dia oran ni...

    salam

    BalasPadam
  2. salam sdr tungaklangit,
    mereka bukannya nak jadi apa malah dah jadi dah bangsa yang menggadai maruah diri serta melelong agama demi secebis kuasa politik murahan...
    terima kasih tuan

    BalasPadam
  3. SLM BRO..PAKATAN NI DH XDE MODAL LG BRO..INI LA SAJE SATU2NYA ISU YG BLH DI KETENGAHKAN. NAK KAUT SIMPATI LA KONON2. TP YG MERANA ORG AWAM, PENIAGA2 YG X DPT UNTUNG LANGSUNG!..LAGI MENANGGUNG KERUGIAN ADA LA!..PR X PIKIR TU SEMUA..HARKK PTUIHH!

    BalasPadam
  4. salam Junah,
    setuju pandangan tuan...
    terima kasih

    BalasPadam
  5. salam bro Jeff,
    rakyat dan dunia sedang melihat dan menilai pelacur-pelacur politik ini...
    mereka sedang menggali lubang kubur politik mereka...
    terima kasih

    BalasPadam
  6. SMOGA ADA YANG ANDA SAYANGI,
    MERINGKUK DI BAWAH AKTA YANG ANDA
    SOKONG DAN PUJI INI..
    AMIN...

    BalasPadam
  7. salam anon 00:28
    Semoga siapa jua yang penulis sayangi tidak akan meringkuk dibawah akta yang anon bantah dan keji ini dan semoga akta yang baik dan memenuhi tuntutan agama ini terus kekal dibumi melayu bertuah ini agar puak-puak anon yang biadap tidak bertamadun terus gagal merosak dan membinasakan negara tercinta ini...amin
    terima kasih

    BalasPadam
  8. AKU DOAKAN SEMUGA SUATU HARI NANTI.. SAMADA BAPAK KAU.. MAK KAU.. ANAK KAU.. DAN SELURUH AHLI KELUARGA KAU.. AKAN ADA YANG DITAHAN DIBAWAH AKTA KESAYANGAN KAU NIE IAITU ISA..

    AAAMINNNNNNN... AMINNNN YA RABBAL ALAMIN...

    BalasPadam
  9. Laskar Muda: Sekarang ini kini kita hidup rukun damai.Jika tidak ada melakukan kemusnahan dan kehancuran mengapa perlu takut sedara ke mak kau ke masuk ISA..Kepada Rakyat Malaysia yang bodoh dah tidak tau menilai erti kehidupan dan tidak tahu bersyukur..orang yang hidup tanpa disiplin saja yang takut untuk kekalkan ISA..KUDA KAYU!

    BalasPadam
  10. nama pun ISA - Ikut Suka Aku.. dia boleh campak ko kat kamunting tu dengan tiada kesalahan pun bodohh...

    BalasPadam
  11. Yang ditahan tanpa bicara selama 7 tahun lebih adalah Melayu Islam....

    Yang diutentang adalah menahan orang tanpa bicara dan tanpa tahu sehingga bila akan ditahan... kalau salah, Islam menghukum ianya dibicarakan kerana menahan orang tanpa bicara adalah satu kezaliman...

    Republican boleh kalah besar kepada Obama adalah kerana Bush menahan tanpa bicara mereka mereka di Guantanamo.....

    BalasPadam
  12. Salam Anti ISA,
    Kalau penulis mengikut 'lagu' anon tentu penulis juga akan mendoakan anon seperti mana yang anon tuliskan dalam komen, penulis yang dididik dengan ajaran agama Islam yang cukup indah tidak akan sesekali mendoakan yang buruk sesama makhluk kerana agama melarang berbuat demikian... penulis juga tidak terperanjat atas tindakan anon kerana sebagai ahli PAS taksub yang jumud dan jauh terpesong dengan dakyah tok-tok guru anon yang sesat maka tindakan kuda-kuda belang seperti anon dianggap ini betul, benar dan hebat..
    dah la berdoa yang salah, tak makbul dan dikuatiri doa tu pula yang terbalik kepada anon...
    sedarlah!
    terima kasih

    BalasPadam
  13. Salam Sdr Laskar Muda,
    Kuda Kayu + Kuda Belang = DI KUDA...
    Kesian
    Terima kasih bro

    BalasPadam
  14. Salam zamri_perak,
    Orang yang salah jer yang akan dihumban kemana sahaja tak kira ke Kemunting, Sungai Buloh waima dihumban ke laut sekalipun...
    zamri_perak jangan jadi bodoh kerana Kerajaan mempunyai tanggungjawab yang jauh lebih besar dalam menjaga keamanan dan kemakmuran rakyat dan negara...paham ker?
    terima kasih

    BalasPadam
  15. Salam anak perelih,
    Tujuan seseorang ditahan ialah bagi memulihkan mereka dari anasir yang telah mereka percayai benar, sekiranya mereka yang ditahan itu telah benar-benar insaf akan kesilapannya serta bertekad untuk keluar dari 'kepercayaannya' yang sesat dan salah itu tadi maka mereka ini akan dibebaskan hidup seperti manusia biasa yang lainnya untuk bersama-sama rakyat mengharungi hidup eperti biasa...Itu lah amalan yang diguna pakai oleh pihak kerajaan dalam mendepani puak ekstrimis yang mengancam keselamatan negara dan kesejahteraan rakyat...
    Berapa ramai yang telah ditahan di bawah ISA dan dibebaskan? dan hanya berapa orang yang tinggal? Kerana apa masih lagi tidak dibebas?
    Kita semua tahu akan jawapannya...
    Semoga saudara kamu yang ditahan itu sedar, insaf dan bertekad untuk berubah dan keluar dari kepercayaannya itu tadi...mudah-mudahan!
    terima kasih

    BalasPadam