Jumaat, 21 Ogos 2009

PRK N11 PP... Salakkan PAS Akan Berakhir Dengan Kekalahan...


PAS nampaknya terus menyalak! Namun salakkan PAS ini nampaknya hanya tertumpu kepada Fitnah yang dicipta untuk menjatuhkan moral calon BN-Rohaizat. Moral? Bercakap soal moral PAS memang nombor Wahid kerana dalam amalan pun PAS merupakan perosak moral nombor Wahid...kan itu memang pakaian PAS dan kepimpinannya...apa nak heran?

Moral Manifesto Pilihanraya PAS sendiri sudah rosak apabila pada tahun 1990 dan 1995 membangun bersama Islam, 1999 - Ke arah Malaysia yang adil, 2004 -Bersama Malaysia baru, 2008 Pakatan Rakyat. Perjuangan berubah-ubah mengikut selera pemimpin mereka... kesian kuda belang taksub yang sanggup mati kononnya shahid melawan polis di memali.

Tapi apa nak pelik bin ajaib? sebab pemimpin PAS ni sekiranya diberikan kuasa habis semua orang hatta mesin jahit pun dizalimi. Ingat apa yang berlaku di Terengganu apabila PAS berjaya memerintah negeri?

PAS menzalimi kanak-kanak dengan mengunci kelas-kelas Tadika

Pas menzalimi Mat Amin Salleh seorang peniaga tua di Bukit Payung dengan meroboh perniagaan kedai kopi yang sudah 50 tahun beliau usahakan.

PAS menzalimi seorang yang hampir bersara Zakaria Jusuh seorang tukang kebun di Setiu dengan merobohkan rumahnya tanpa tolak ansur kerana mendirikan rumah di tanah milik kerajaan.

PAS melalui JSR ( JK Syura Rakyat ) telah bertindak zalim dengan mengunci balai Kemas dan menghalau kaum wanita yang belajar menjahit dengan mengunci mesin jahit tersebut di kampung duyung, Kuala Terengganu.

Paling Zalim berlaku di Kg Tok Por, Sungai Ikan, Kuala Terengganu apabila PAS meminta derma untuk membina surau dan bangunan sekolah agama malang nya setelah hampir siap surau tersebut telah dijadikan tempat menternak 4000 ekor ayam.

Premium tanah naik 700%.

10,000 ekar hutan simpan untuk kroni PAS

RM 260 Juta tender tertutup.

Memecat Imam dan bilal masjid-masjid yang dilihat pro kepada BN, mempolitikkan masjid.

Di Kg tempinis, setiu dan kg durian Lebar, besut penduduk terpaksa berbuka puasa di halaman masjid beralas tikar kerana JSR mengunci Masjid....giler...giler tahap gila babi ni.

Banyak lah lagi bukti kezaliman PAS jika kita menyorot apa yang berlaku di Terengganu.

Yang Jelas PAS ini jangan diberi muka dan peluang, sebelum berkuasa macam-macam lah janji nak diberi waima syurga pun boleh dipastikan satu sorang tapi bila dah berkuasa habis semua nya sebab haramu makan sorang! halalu bagi duo...

Perosak dan pengkhianat Agama, bangsa & Negara! Pengundi Permatang Pasir perlu berganding bahu untuk menolak anasir jahat ini dari terus menular dalam masyarakat. Sesungguhnya Pengundi PP berjasa dan berolah kebajikan sekiranya mampu menghentikan salakkan PAS dan pimpinannya demi generasi yang akan datang.

Mai Pakat Pangkah BN!
Hidup UMNO!

6 ulasan:

  1. Salam,

    dgn bukti2 ini PAS semakin menghampirikekalahan.

    BalasPadam
  2. Junah dan PM, dah brapa kali daaa hang dok kira...hahahah 5 kali kot dan nak masuk 6 SEMUA UMNO KALAHHH hahahahah, kesian hang semua ni kerja setiap kali PRK dok mimpi memang, kentuk hanglah hahahahah.... kesian UMonkeyNO hahahahah.
    Lebih baik hang kira dah brapa kali UMonkeyNO dah kalah tukan lagi berfeadah!!!!

    BalasPadam
  3. kepada saudara tanpa nama:
    menang tak semestinya bagus... hang cuba fikir balik..yg banyak tempat kalah tuh memang asalnya milik pas. hang tau kenapa kena pilihanraya kecik? sebab bekas wakil rakyat pas mati sakit jantung sal tak tahan dengan rakyat bodoh macam hang...

    kepada putra merdeka: teruskan usaha anda..

    BalasPadam
  4. salam junah,
    usaha kita bersama InsyaAllah akan diberkati dan memberikan kesan baik agar rakyat terutama pengundi di permatang Pasir akan memilih calon BN dalam PRK n11 ini.
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. salam anon 19:31,
    kalau mengikut kiraan PRK anon tu sempit la perjalanan politik anda, kerana yang lebih wajar dan perlu difikirkan ialah sejauh lebih 50 tahun dan selama 12 Pilihan Raya Umum yang telah berlaku sudah berapa kali rakyat menolak PAS? PAS akan terus ditolak dalam PR yang akan datang.
    itu yang sedang berlaku dan pasti berlaku Insayaalah!

    BalasPadam
  6. salam Jim Kacak,
    setuju dengan pandangan sdr yang menyifatkan hanya yang bodoh sahaja akan terpesona dengan kesesatan yang dibawa oleh PAS dan Pembangkang!
    cuma ramai pulak yang bodoh dalam PR mac08,
    terima kasih bro!

    BalasPadam