Khamis, 20 Ogos 2009

PRK N11 PP...Apa Yang PAS Takut Dengan Rohaizat?


Apa Masaalah PAS dan Pembangkang dengan Calon BN Rohaizat? Tidak lain dan tidak bukan kerana sebagai anak tempatan Rohaizat diterima dan dikenali ramai. Manakala calon PAS dilihat sedang mempersiapkan diri untuk menambah ciptaan rekod kekalahan paling banyak dalam Pilihan Raya bagi kali ke 7 InsayaAllah.

Apa yang kutu-kutu tu takut sangat dengan Rohaizat?

- Yang Jelas Rohaizat layak bertanding!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah di dakwa di mana-mana Mahkamah atas dakwaan mereka!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah di liwat!

- Yang Jelas Rohaizat tidak ada kes Meliwat!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah bergambar bogel semasa tidur dan berbaring!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah ditangkap basah dengan Norma di Kota Bharu!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah berperang dengan SPRM untuk menutup kesalahannya!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah mengikari arahan polis hingga di sembur dengan pemedih mata dan water canon!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah menyeru secara sesat mengajak orang ramai berkawan dengan setan dan iblis!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah berkata yang tuhan mencarut!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya pelacur murahan politik yang sanggup menggadai agama demi serakah politik yang sempit!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya Melayu yang lupa diri dan kurang ajar dengan merelakan ISA dan DEB dihapuskan!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya penyeleweng kuasa dan duit rakyat yang mahu menggunakan duit zakat untuk pembangunan kuil, arak dan judi!

- Yang Jelas Rohaizat bukan pengkhianat Bangsa, Agama dan Negara!

Yang Jelas dan Pasti Rohaizat ialah anak Melayu yang Faham, Sedar dan Insaf akan keperluan dan kehendak Bangsanya yang masih perlukan pembelaan, Yang sedar bahawa dengan tertegaknya kuasa Bangsanya di Watan tercinta ini maka akan tertegak lah Agama Islam yang Bangsa nya Anuti, Kesedaran ini lah yang diperlukan oleh Negara! Bagi Negara Rohaizat ialah PANGLIMA!!!

calon PAS? kena buku 5 jer patut nyer...

Lu fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. SALAM

    SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

    SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

    SALAM SEJAHTERA

    BalasPadam
  2. Apalah dengan mamat sekor ni, rozait tu perompak duit rakyat, lesen pun kena tarik, ni lah penyokong babi yang buta satu benda pun tak tahu, haram jadah sungguh. Inilah standard umno dan penyokongnya sama saja, macam babi hutan masuk kampung. Rohaizat tu khainat bangsa melayu, orang melayu, sapu duit orang melayu, mcm tu baik ke. Bangang ke apa mamat tu, hoooo i dunia tahulah siapa izat tolol tu. hang sorang saja yang dok puji mcm tahi lembu. hampehhhh mcm muntah beruk, bodoh, tolol dan bahlul.

    Inilah mahkluk jahil, bakal masuk neraka jahaman. Kalau ppuan tak pakai tudung mcm rosmah tu pun kita tahu akan masuk neraka, apatahlagi kalau ada umat mcm umno yang tolak hukum Islam, sah masuk neraka. Itu semua orang tahu.

    BalasPadam
  3. Salam sdr TL,
    penulis pun sama dengan sahabat ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada sdr dan semua muslimin dan muslimat, semoga Ramadhan Al Mubarak yang bakal menjelma ini memberikan kita peluang dan kesempatan untuk menambah amal dan mencari seberapa banyak keredhaan Allah s.w.t
    Semoga kita semua akan mendapat taufik dan hidayah darinya...amin
    terima kasih

    BalasPadam
  4. Salam anon 00:17
    Penulis kesian dengan saudara yang tentu nya kuda belang PAS ( Parti Ajaran Sesat ) yang celik mata tapi buta hati, telinga mendengar tapi tuli mendegar seruan kebenaran, yang sihat tubuh badan tapi cacat dalam menggunakan kebijaksanaan akal fikiran.
    Apa bukti yang anon boleh sabit kan Rohaizat dengan fitnah yang anon lemparkan?
    Sedangkan pihak Koperasi yang membuka ruang dan gelanggang pun telah menarik balik dakwaan dan mengakui kebenaran...
    Benar lesen guaman beliau kena tarik tapi apakah punca sebenar yang menyebabkan perkara ini berlaku? apakah anon gagal menggunakan kewarasan akal untuk menerima kebenaran atau anon memang jenis yang menerima kebathilan agar diri sentiasa didalam kesesatan...kesian!
    Penulis juga nak mengambil kesempatan utk menyatakan bahawa akan apa jua hujah kotor, jijik yang anon lemparkan itu sebenarnya telah lama berbalik kepada diri, jiwa, hati dan perasaan anon...itu lah gambaran diri anon yang sebenar...kategori bebal sempudal ni...kesian!
    Ini lah jenis kuda belang PAS yang berjaya dirosakkan akidah nya oleh nik aziz, malah dah berperangai seperti nik aziz apabila boleh menentukan seseorang hamba Allah itu masuk atau tidak masuk syurga...tak tahu pulak penulis yang menentukan masuk syurga pun boleh di 'sub' kan...kira bapak ko orang punya syurga lah...
    UMNO tak pernah menolak hukum Islam malah UMNO lah yang mengangkat syiar Islam di dalam negara menjadi seperti apa yang kita nikmati sekarang.
    Malah PAS lah yang berjihad jahat lagi sesat dengan memperalatkan agama kerana mabuk kuasa dan dunia.
    penulis tak mampu nak jamin anon masuk syurga tapi cara dan budaya yang anon amalkan ini saling tak tumpah macam perbuatan orang yang menempah tiket ke neraka...
    lu fikir la sendiri!

    BalasPadam
  5. yang jelas mamat tu main silap mata duit client. lepas tu buat2 tak tahu bila dah didapati bersalah oleh bar council. rayuan mamat tu juga telah ditolak oleh mahkamah. lepas tu salahkan partner saja. dan yang paling jelas mamat tu tak mahu bercakap benar.

    yg lain2 kau tulis tu memang dah jelas. kau tak tulis pun org dah tahu.

    BalasPadam
  6. putra,

    kalau kau ada video nik aziz cakap org amno tak boleh masuk syurga bagi kat saya. nak juga dengar dari mulut nik aziz sendiri. aku kalau setakat bernama utusan tv3suku tak berapa nak percaya sangat. media haprak ni tahap blog parpukari je.

    BalasPadam
  7. sama jelah..ko umno puak2 lain pas...masing ada nikmat masing2....degil

    hahaha

    ko ni pon geng kuda longkang ke?

    BalasPadam
  8. salam paloi,
    bagi akal yang dah beku macam paloi ni memang apa jua kebanaran yang dihidangkan tidak akan diterima...nak diapakan! sebab PAS dan PR hidup hasil dari lacuran pemikiran yang bercelaru macam paloi ni lah...
    zaman nabi dulu kaum kafir surh tunjuk bukti, dah bagi bukti tetap tak terima kebenaran sebab? sebab Allah tak beri taufik hidayah nak di apakan! semak lah diri...
    3

    BalasPadam
  9. salam chot,
    tak tepat tu bro! mana sama PAS dan UMNO, macam langit dan bumi...UMNO ditubuh untuk menyelamat bangsa dan agama serta membangunkan negara sementara PAS merosak bangsa, memperkuda agama dan melemah negara!
    UMNO membangunkan syiar, PAS menjual syiar!
    UMNO memerdekakan negara dan bangsa, PAS memasong minda dan menjajah hati budi kuda belang yang taksub macam ko ni chot...
    banyak la lagi perbezaan, tapi jenis chot ni mana ada pintu kebenaran...gelap tanpa cahaya
    kesian...

    BalasPadam
  10. btol2,..pas mmg dh terpesong dr islam sebenar,..

    BalasPadam
  11. salam bro malaysia.suarademokrasi,
    alhamdulilah kerana selain sdr ramai lagi rakyat malaysia yang waras sedar dan nampak akan kesesatan PAS
    terima kasih bro

    BalasPadam