Ahad, 8 November 2009

PAS JAHANAM! PAS Diliwat Aziz Bari...!!!


Kesian Nik Aziz...dah la seminar khas tak membuahkan hasil seperti mana yang digariskan oleh Husam kepadanya, yang lebih malang kalah pulak pasukan bola Kelantan kepada Negeri Sembilan malam tadi.

Kepada PAS terutama kuda belang, suka penulis nak ingatkan agar buat masa sekarang jangan diganggu Tok Guru Nak Abis tu..biar dia rehat. Biar dia berpeluang membayar nazar puasa yang diniatkan kerana Kelantan dianugerahkan wang ihsan dari Kerajaan BN Pusat.

Biarlah Husam dengan tuhan politik nya Anwar dan DAP menolak wang ihsan itu, yang jelas perbualan penulis dengan saudara mara dan rakan-taulan dari negeri cik siti wan kembang itu rata-rata melahirkan rasa syukur atas penganugerahan itu, takkan lah kerana tak senang dengan sebutan maka nak menolak rezeki, remeh la kata mereka.

Tambah mereka lagi, kalau Husam terus dengan sikap bongkak dan takbur pun biar kan dia sahaja, malah mereka berharap Husam dapat menghantar namanya serta keluarganya untuk dikecualikan dari menerima wang ihsan itu, itu pun kalau istikamah la, cuma Husam kan dah kaya, memang la dia tak nak ihsan-ihsan ni, dia dah masyok banyak beb..

Kesian penulis melihat kuda-kuda belang PAS yang diberitakan seramai 1000 orang yang hadir didalam seminar politik PAS siang tadi apabila dungu dan bebal dicaci dan di cerca dengan sindiran dan ajaran yang dilemparkan oleh aziz bari.

Orang yang menghina kepimpinan dan parti dibenarkan membebel dan mengulangi kata-kata menghina didepan kuda belang mereka sendiri, malah aziz dengan bangga mengatakan bahawa beliau bukannya ahli PAS dan rela pula menjadi agen yahudi sebagai CIA. Itu lah kata hati perut aziz bari yang berkiblatkan Anwar, US dan Yahudi.

Lebam-lebam muka hadi bila ditegur oleh aziz bari, beliau walau dikecam tetap selamba badak dengan hujah belaiu, tak kurang juga yang membela hadi dengan melemparkan soalan siapa sebenarnya bos didalam PAS? wakil N9 ni tak nak syurga nik aziz kot, atau hadi pula selepas ni mesti mencari jalan untuk menganugerahkan syurga kepada pengikut setianya, boleh daftar dari sekarang, hantar nama pada Abu Bakar Chik.

Apa pun kata sahabat kuda belang yang mengikuti seminar sehari itu, bolehlah disifatkan seminar sehari itu hanya memenuhi keputusan mesyuarat khas parti tempoh hari dan yang jelas kewujudan 2 puak yang besar didalam PAS sudah semakin terang dan tidak perlu disuluh, laungan takbir didengar mengikut kelompok. Pemimpin dan kuda belang sudah tidak silau memperlihatkan belang masing-masing, dan itu lah azimat dan bekal yang dibawa pulang kekawasan masing-masing. Yang penting tambah beliau duit minyak dan belanja dapat beb...kira berbaloi-baloi la....

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. salam.

    Apa pun Tahniah pada Aziz bari kerana masih bertelor berbanding mahfus dan mat sabu... yang akhir-akhir ini akan terus dipercacaikan oleh Anwar....

    Kesian Mat sabu akhirnya diperlembukan oleh Anwar...

    BalasPadam
  2. setuju bro, begitu lah halnya kepada pemimpin PAS hari ini, PAS dilihT TIDAK lagi mempunyai pemimpin tulen yang berani dalam menegakkan teras perjuangan parti...PAS ada teras perjuangan ker?
    terima kasih bro

    BalasPadam