Ahad, 22 November 2009

PAS, PKR & DAP JAHANAM! AWAS! Sawan Babi Ustaz Gobala Datang Lagi...







Nampaknya Ustaz merangkap mur SHIT bahlol PAS hindu ini meroyan lagi, kali ini beliau meracau dan membuktikan bahawa sebagai wakil rakyat PKR dan Pembangkang maka sikap kurang ajar dan biadap merupakan suatu amalan.

Bagi kawan-kawan kaum India yang jelak dan meluat dengan sikap gobi@babi ini, mereka mengatakan bahawa gobi ni kalau lahir di tanah india tentu jenis kasta PARIAH!, Ini kerana kalau kasta brahma dan lain-lain mereka tidak akan meraung dan berkelakuan binatang, mereka bertamdun dan menghormati orang lain.

Semoga rakyat semakin jelas dan sedar terutama pengundi di Bagan Serai bahawa mereka memang telah tersalah memilih seorang wakil rakyat, PKR jelas telah membuktikan bahawa kepelbagaian memang wujud didalam PKR yang terdiri dari penjenayah, samseng, kaki botol, pelakun lucah, perasuah, kaki kebas, penggadai bini, peliwat dan lain-lain lagi latar belakang!

Mungkin kerana itulah DAP dan PAS amat berkenan sangat malah cukup bersyahwat untuk bersekongkol dengan PKR, soal penyampaian amanah sebagai wakil rakyat itu bukan hal kerana PAS ada untuk memberikan sabdanya bagi menangani masaalah kemunduran dan rasa cukup dan bersyukur, sementara DAP tetap rakus untuk merepublikkan Penang sebagai peringkat permulaan... Slogan hidup bersama Tokong cukup rancak di realisasikan...

Semoga Pakatan JAHANAM PAS, PKR dan DAP ini akan berkubur dalam PRU ke 13 nanti.

InsyaAllah!!!

Lu Fikir La Sendiri!

16 ulasan:

  1. Inilah yang dibanggakan oleh PAS dan PKR bro...macam aku kata selalu, ORANG PAS MEMANG MACAM TU BRO..

    PATUK..

    BalasPadam
  2. Salam,

    Bila dh dapat uniform ngan wisel pon dah ex, ni plak naik jd YB, betul punya kaduk naik junjung, serupa cerita tamil terjah tempat org mao tunjuk samseng

    BalasPadam
  3. lu orng pikir lerr.. sendiri..
    dah kena tipu ngan bangsa melayu sendiri pun tak sedar lagi..

    BalasPadam
  4. Padan muka kena tipu dengan bangsa PARIAH!!!

    Undilah, terutamanya pegawai2 kerajaan tu. PKR lagi

    BalasPadam
  5. Salam bro, bangsa pariah ni kalau dah dapat tempat tinggi sikit dia dah tak tahu buat apa, macam kera kena belacan........ cantik posting tuan.....

    BalasPadam
  6. Sesungguhnya Allah Maha Adil.
    PAS bersembahyang hajat untuk mendapatkan kebenaran seolah-olah UMNO adalah punca segala keburukan dalam kepimpinan kerajaan. Tetapi saban hari memperlihatkan UMNO kembali bangkit dan disokong oleh TDM. Kini kita dimaklumkan kejatuhan satu persatu pemimpin PAS dan PR dalam permainan politik. Rakyat biasa cuma perlu tunggu dan lihat sementara menanti PRU 13 yang masih panjang.
    Kalau 12 tahun dulu, rakyat mengorbankan diri mengadakan reformasi untuk mempertahankan Bro Anwar tetapi kini kenalan rapatnya Chandra, Ezam, Anuar....satu persatu mengundur diri apabila mengetahui siapa sebenarnya pengkhianat bangsa. Mereka yang masih menyokong perjuangan Bro Anwar mungkin belum buka hati mereka atau mereka memang spesis seperti Bro Anwar.
    Yang penting! Perpecahan, pergolakan politik yang berlarutan di kalangan Melayu berpunca daripada Bro Anwar telah memberikan peluang kepada kaum-kaum pendatang untuk menuntut hak kesamarataan dan memansuhkan 'social contract'yang telah dipersetujui oleh nenek moyang mereka.
    Melayu masih berpecah.

    BalasPadam
  7. Peribahasa Melayu...kalau jumpa ular dan keling, pukul sampai mampus keling ni.
    Kat India keling pariah macam ni jangan harap jadi pemimpin. Tapi kat Malaysia lain pula sebab terlalu ramai keling pariah dibawa masuk masa pemerintahan British dulu. Jadi sekarang mereka dah besar kepala sebab Melayu bagi muka bina kuil merata-rata....belakang tandas pun boleh.

    BalasPadam
  8. salam bro house PK,
    benar! Orang PAS memang macam tuhh!
    patuk mematuk membawa bahagia bro!
    terima kasih

    BalasPadam
  9. salam bro Junah,
    hehe, baru dapat wisel ehh! betul tu bro, jenis bangsa tak sedar diri ni patut kena hantar balik jer macam puak hindraf tu..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  10. salam penjaga warisan,
    masaalah nya pun bermula dari melayu yang menggadai kuasa dan harga diri bangsa, bangsa lain bukan dominan namun mereka menjadi bangsa penentu apabila bangsa melayu sebagai tuan sudah berjaya dipecahkan oleh penyangak-penyangak melayu itu sendiri...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  11. salam anon 6:48
    itu lah harga yang perlu dibayar apabila dengan mudah menyerahkan kuasa kepada puak PARIA yang semakin galak dan besar kepala hanya kerana mempunyai sedikit kuasa...
    sendiri mau ingat!
    terima kasih

    BalasPadam
  12. salam Yang Gambi,
    begitulah bro bila samseng diangkat menjadi wakil rakyat, anak beranak samseng! gobi ni bukan kera kena belacan jer malah macam tenok kena langgar lori babi pun ada...huhu
    terima kasih bro YG

    BalasPadam
  13. salam portman,
    apa yang PAS hajatkan sebenarnya sedang ditunaikan oleh Allah apabila sedikit demi sedikit PAS, PKR dan Pakatan Pembangkang sudah semakin berpecah dan hilang arah serta semakin ditolak oleh rakyat.
    Semoga momentum penolakan rakyat kepada pembangkang ini akan kekal hingga PRU 13 yang akan datang!
    Jahanam Pembangkang!

    BalasPadam
  14. salam akugali,
    benarlah pepatah orang tua-tua kita, bangsa PARIA ni bukan sahaja tidak boleh dipercayai malah akan membelit dan membunuh tuan yang memberikan mereka tempat untuk hidup dan berlindung!
    Orang melayu perlu segera sedar dan menginsafi bahawa hanya kuasa melayu sahaja yang mampu untuk melindungi dan mempertahankan perlembagaan negara!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  15. SI PARIA NI FOBIA SEJAK KENE SUNTUT DGN ANUWAR KOT. TU YG ASIK MELALAK SIANG MLM MCM LEMBU GILER!KEHKEHKEH

    BalasPadam
  16. salam bro Jeff,
    tak heran kalau dia dah kena bro, sebab kaum ni pun memang banyak yang minat kesitu!
    terima kasih

    BalasPadam