Isnin, 26 April 2010

Anwar Akan Lepas Jawatan Ketua Pembangkang...


KEMENANGAN BN semalam menyebabkan Anwar Aljuburi semakin tertekan! strategi memainkan isu APCO di Parlimen jelas telah memakan diri beliau, manakala meletakkan calon peminum arak tegar berkuda juga faktor yang mengoyakkan lagi seluar dalam yang Anwar pakai.

Dengan wakil yang hanya tinggal 25 orang di Dewan Rakyat sebenarnya Anwar sudah jauh dari layak untuk memegang jawatan sebagai Ketua Pembangkang. Tentunya teraaammmmaaaatttt jauh untuk melayakkan Peliwat Malang ini menjamah kerusi di Putrajaya.

Kehadiran tok guru sesat bertaraf murshidul anjing kurap yang begitu biadap terhadap Sultan Selangor jelas merosakkan lagi peluang PKR untuk menang! Perbuatan Nik Najis yang mempersendekan titah Tuanku Sultan telah memberikan undi bonus kepada Barisan Nasional terutama pengundi melayu.

Bagi BN hanya pengundi cina yang berhati komunis yang masih tidak dapat dipikat untuk mencoretkan tanda X kepada BN di atas kertas undi. Mereka ini yang mengangguk-angguk menjerit pekik kononnya menyokong BN hanya bermain wayang untuk mendapatkan segala keperluan mereka.

Hakikat bahawa parti MCA dan Gerakan masih 'slow' didalam usaha menarik balik sokongan pengundi cina serta masih gagal membawa pulang mereka yang jelas jauh tersesat agar kembali ke pangkal jalan menyokong BN.

Kepada pengundi India dan MIC, sokongan lebih 70% masyarakat India kembali kepada BN jelas memberikan isyarat jelas kepada Samy NO Value untuk cepat-cepat melepaskan tampuk kekuasaan didalam MIC. MIC dan kaum India mahukan orang lain sebagai Presiden!

Apapun Anwar sedang bertapa dengan yahudi dan Israel sekarang ini bagi diberikan 'wahyu' baru untuk menghidupkan peluang politik sempit dan jahatnya. Selepas ini nantikan, pasti akan ada isu baru untuk mengalih perhatian terutama dalam menghadapi PRK Sibu yang bermula 8 Mei ini....nantikan!!!

Bagi kuda belang taksub pula mereka memang dahagakan pembohongan dan fitnah baru agar mereka boleh terus menjadi barua kelentong di warong dan kedai-kedai kopi...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan