Isnin, 5 Julai 2010

MCA...Musuh Dalam Selimut ! Seteru Dalam Kelambu !!!


Pemuda MCA Buat Laporan Polis Terhadap Perkasa

KUALA LUMPUR: Pergerakan Pemuda MCA hari ini membuat laporan polis berhubung penyiaran berita muka depan akhbar terbitan Pertubuhan Perkasa Malaysia (Perkasa), Suara Perkasa yang mahu kerajaan menahan Ketua Pemuda MCA Dr Wee Ka Siong di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Laporan polis itu dibuat oleh kira-kira 22 Pemuda MCA Wilayah Persekutuan dan Selangor di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi (IPD) di sini kira-kira pukul 3 petang tadi.

Ketua Pemuda MCA Selangor Dr Kow Cheong Wei mendakwa isi kandungan akhbar yang disiarkan pada Khamis lepas itu adakah satu pernyataan serta kritikan yang keterlaluan.

"Kami harap Kementerian Dalam Negeri menarik balik lesen penerbitan Perkasa," katanya kepada pemberita di IPD berkenaan. - BERNAMA

KOMEN

'satu pernyataan dan kritikan yang keterlaluan' !!! Jenis bangsat ni tak sedar atau menafikan kebenaran bahawa ka siong la yang mencetuskan konflik dengan kenyataaan biadap dan keterlaluan !

Inilah kesan bila kuasa Melayu dilihat lemah dan bangsa bangsat mula menjadi penentu dalam menentukan kerajaan ! Melayu pengkhianat satu hal ! cina dalam komponen lagi satu hal !

Sebenarnya orang Melayu dan UMNO sedang diserang luar dan dalam ! DAPig, Pengkhianat ANwar dan PKR serta Melayu sesat PAS memang sentiasa menjadi musuh yang tidak pernah leka dan jemu menghasut rakyat untuk menolak UMNO dan BN.

Namun yang lebih malang adanya musuh dalam selimut, seteru dalam kelambu yang berwajah BN tetapi hati perut sama dengan pembangkang ! MCA dan Gerakan sebenarnya tidak mahu lagi berketuakan UMNO ! Orang UMNO kena jelas !!! Kena Sedar !!!

Hujung minggu ni penulis ke Melaka kerana mengikuti rombongan pemimpin UMNO merasmikan persidangan perwakilan UMNO bahagian di sana. Dalam perbualan dengan sahabat sahabat pemimpin UMNO bahagian di Melaka, mereka menyatakan bahawa baru baru ini ada bengkel yang dibuat bersama sama dengan parti parti komponen.

Dalam bengkel tersebut, ramai pemimpin komponen melahirkan rasa tidak senang dengan kewujudan Perkasa. Mereka merasakan Perkasa merupakan sebuah NGO Melayu yang lantang memperjuangkan agenda Melayu. Mereka merasakan Perkasa menafikan hak mereka.

Bila pula Perkasa menafikan hak bangsa lain! Apa pula kuasa yang ada pada Perkasa hingga boleh menafikan hak orang lain! Apa pula yang puak puak bangsat ni risaukan bila adanya kumpulan Melayu yang bangkit bangun dengan lantang mempertahankan hak Melayu!

Sejak bila pula bangsa bangsat ini begitu sensitif dengan segala hak keistimewaan Melayu dan Bumiputera yang telah dijamin oleh Perlembagaan dan dengannya mereka hidup aman damai, berjaya serta kaya dibumi Melayu selama ini.

Ingatlah Melayu ! sekali kuasa ini hilang ditangan takkan mampu lagi ianya berjaya dikembalikan ! Sedangkan yang baru sedikit terhakis ini pun puak bangsat ini sudah mula menyentuh dan menjolok pelbagai perkara.

Tiada lagi 'kawan' sebenarnya...kawan sebenar adalah diri kita sendiri ! Kita lah yang menentukan jatuh bangun bangsa kita, berharap kepada diri dan bukan nya 'kawan' yang lain. Musuh sudah jelas ! 'kawan' juga sudah jelas ! Tiada kesamaran dalam perhubungan walaupun masa depan masih kabur dan samar sehinggalah kita sendiri meneranginya sekali lagi...

Sendiri Mau Ingat!!!

6 ulasan:

  1. Wee Ka Sial ni dah lama patut diheret kemuka pengadilan dalam kes PKFZ.

    MCA dah jadi racist dan communist, senyap-senyap berganding bahu dengan DAP. Gerakan dah lama jadi komunis.

    Apa Najib tak ada batu kah?

    Geram

    BalasPadam
  2. SLM BRO..KLU DIORANG TUBUHKAN BERPULUH2 PARTI & NGO YG RASIS BOLEH PULAK!..BARU 1 NGO MELAYU BERSUARA, DH MELALAK MCM ANJING. DIORANG KAYA RAYE ATAS TANAH MELAYU SMPI NK PIJAK KEPALA ORG MELAYU APE HAL?? AHHH PESETANKAN LAH PUAK2 RASIS CELANAT NI SEME!...HARKK PTUIHH!!

    BalasPadam
  3. bn dah tak releven lagi,UMNO perlu keluar bn,bertanding guna lambang UMNO pasti dahsyat sokongan dari orang MELAYU.Bentuk perikatan dengan lain lain parti selepas pilihan raya.

    BalasPadam
  4. Mereka tidur lain lain bantal tetapi mimpi satu sahaja. Sekarang ini lah yang dikatakan jarum jarum bangsa yang bangsat tidak kenal erti berterima kasih memasukkan jarum jarum halus mereka sehingga Melayu berpecah. Kerajaan perpaduan mereka tolak dengan alasan perlu berbincang dengan mereka terlebih dahulu, ketuanan melayu mereka kata tidak releven lagi dasar DEB mereka tentang dan lihat lah wahai bangsa ke satu demi satu babak mereka jadikan santapan untuk melenyapkan identiti bangsa kita, akan tetapi ideologi dan identiti bangsa mereka tetap terjaga dan terkawal rapi.

    Persoalan nya ialah adakah kita hendak bersatu dan bangkit atau kita jadi tunganggan mereka? Fikir fikirkan lah bangsaku.

    BalasPadam
  5. KALAU DIBIARKAN IA IBARAT BARAH YANG HANYA TUNGGU MASA MEROSAKKAN KITA WAHAI BANGSAKU.. UMNO TUNJANG MELAYU HARUSLAH BERWASPADA... SEBAB SELAGI NEGARA INI TIDAK DIPERINTAH OLEH PUAK2 RACIST KOMUNIS INI, MAKA SELAGI ITU MACAM2 STRATEGI DIORANG AKAN BUAT WALAU SECARA HALUS.. SO NAK TUNGGU DAH TERGADAI SEMUA BARU KITA NAK BERSATU.. AMATLAH MALANG KALAU KITA DIJAJAH SEKALI LAGI.. SEKARANG PUN MELAYU BYK YG TERANIAYA DENGAN MEREKA2 INI.. TAPI KITA SEMUA... APA NAK TGK SAHAJA... BANGKITLAH TANAH TUMPAH DARAHKU...

    BalasPadam
  6. Saudara,

    Ya, saya setuju seperti kata saudara iaitu musuh adalah jelas dan kawan pun adalah jelas.

    Yang tidak jelas ialah gunting dalam lipatan dan duri dalam daging. Ini yang nak kena ingat selalu.

    Musnahkan yang ini dulu sebelum berlawan dengan musuh.

    BalasPadam