Ahad, 11 Julai 2010

Sial Anwar Sial !!!



Kalau gambar gambar diatas itu Si Anwar Pengkhianat negara, bangsa dan agama dengan mudah merosakkannya...takkan negara dan tanah air ini nak dibiarkan bangsat ini merosakkannya lalu menggadaikannya kepada orang lain...

Peliwat Malang ini telah membuka pintu tempat dimana dajjal dajjal keluar! membuka ruang dan peluang kepada komunis komunis yang selama ini tidak beruniform yang tinggal dan hidup bebas, lepas berkeliaran dan berumahtangga dipersekitaran kita!!!

Anwar tak peduli! yang utama baginya ialah melampiaskan nafsu serakah! nafsu telah menguasai diri dan akal budi! biar anak isteri orang! biar serakah sonsang! biar bangsa terlentang! biar agama dipalsukan! biar watan digolok gadaikan!

Ingat bangsa ku!!! kenal lah kamu akan wajah ini rata rata! sedarkan anak cucu mu! bahawa kalau terjadinya malapetaka kepada bangsa, maka wajah Anwarlah punca angkara! Kalau terlepas wewenang bangsa, Anwarlah penyebab dan pembawa dosa! kalau dihina akan agama, maka anwarlah yang menagturkannya!!!

Ingatlah Melayu!!!

6 ulasan:

  1. aku ingaaaat!!! TAKBIRRRR!!!!

    BalasPadam
  2. DIA BKN PELIWAT MALANG BROO TP PELIWAT GAMPANG!!...HARKKK PTUIHHH!!

    BalasPadam
  3. Insaflah dn bertaubatlah Kak Jijah. Hentikanlah drama mama Tamil dan lakonnan murahan, kerana rakyat semua naik muka melihat gelagat dan perangai Kak Jijah anak beranak. Sekarang lakonan murahan Kak Jijah di khalayak ramai sudah tidak berguna lagi. kerana rakyat semua sudah tahu perkara yg sebenar. Apa Kak Jijah lupa tentang penipuan Kak Jijah dalam Kena Suntikan HIV, Kena racun arsenik, tengkok dan tulang belakang patah, larian ke duta Turki kerana ancaman pembunoh upahan, Sep.16, pembohongan Altantuya dan PI Bala, dan banyak perkara2 lain. Kak Jijah rela membiarkan rakyat di kucar kacir. Insaflah Kak Jijah kerana kemewahan selama ini, rumah besau, kerta besau, katil besau, jamban besau, apa semua dari hasil halal? Tentu Kak Jijah tahu sumber semua dari haram kejadah, iaitu dari dari harami Yahudi lahanat, dan Kak Jijah sanggup memberi makan kepada anak2, cucu, saudara mara dan sahabat handai dari hasil harami. Ishh ish ishh ishhh. Insaflah dan bertaubatlah Kak Jijah, kerana bersengkongkol hanya kerana angan2 nak jadi 1st Lady at all cost, hinga sanggup membiarkan Sang Suami menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang jubor, boypren2, jantan2 dan anak2 bangsa yg tak berdosa. Berapa ramai lagi anak2 bangsa harus menjadi mangsa, Kak Jijah dan pencacai2 Parti Bermata Dajjal harus bertanggungjawap kerana merelakan diri bersengkongkol dgn barua Yahudi lahanat. Ingatlah azab Allah sungguh dahshat dan tiada siapa dapat melarikan diri.

    BalasPadam
  4. Malangnya ialah Melayu beragama PAS dan berideologi PKR yang berdendam kesumat terhadap UMNO yang sanggup berbuat apa saja untuk menaikkan BABI. Melayu PAS dan PKR mungkin merasakan mereka cukup hebat untuk `melawan' gelombang kebangkitan cina anti Islam di Malaysia. Mereka merasa mempunyai ilmu yang cukup untuk melawan ideologi anti Islam golongan cina (DAP, Gerakan, MCA, dan gerakan-gerakan pendidikan cina). Mereka rasa mereka cukup kekuatan ekonomi untuk bersaing dengan cina, mereka ingat mereka terus berkuasa di Malaysia!

    Kepada Melayu PAS dan PKR, tahap ilmu dan kekuatan ekonomi yang ada pada kamu, boleh di tenyeh begitu saja oleh cina. Politik cina adalah terlalu licik untuk Melayu PAS dan PKR nak handle. Cina dari dulu menggunakan strategi `sebelah kaki di dalam dan sebelah kaki di luar'. Mereka nampak seolah-olah berbeza, namun pada perkara prinsip mereka tetap bersatu. Lihat saja soal pendidikan cina, biasiswa, peluang pendidikan, mereka tetap bersatu. Mereka tidak pernah heboh pasal peluang ekonomi, sebab peluang ituluas terbuka untuk mereka. Hanya melalui DEB, orang Melayu boleh merasa sedikit habuan daripada kemakmuran negara. Kalau nak bersaing secara terbuka, pasaran bebas, merit, memang Melayu akan bungkus, lingkup.

    Apa Melayu PAS nak buat untu orang Melayu? Peluang menjual pasar malam? sekolah agama dan pondok? Mengeluarkan ustaz dan ustazah yang tak tahu apa mengenai masa depan bangsa dan negara? Nik Aziz ada peluang, bagi kepada anak menantu dulu. Mana perginya laungan anti nepostisme, integriti, anti rasuah, kalau kita sendiri sebagai kononnya simbol Islam pun tak boleh nak bersih diri sendiri, apa tah lagi nak bersihkan masyarakat. Sudahlah Nik Aziz, ambo letih doh dok dengar statement-statement bodoh dari mulut Tok Garu. Oghe Cino suko kalau buat uruse dengan oghe Melayu hok bodo!

    PKR tok sah nak ceghito la. Marahkan UMNO konon, tapi peel macam UMNO juga. Tapi yang tragiknya, Melayu PKR yang ada tinggal yang bodoh-bodoh saja. Yang ada otak sikit dah keluar PKR. Yang tinggal ini memang mudah cina-cina PKR nak pulas tangan. Mana ada standard nak lawan berdebat dengan cina PKR.

    Kepada semua Melayu, lihatlah diluar kepompong kepartian. Berpolitik lah macam cina. Prinsip kecinaan tetap diperjuangkan cuma.

    BalasPadam
  5. Apa nak dihairankan dengan kak jijah ni.Dia telah lupa siapa dirinya. Malang sunggup keluarga ini. Segala kekayaan dibina daripada hasil haram jadah. Ada anak gadis pun telah dicatankan dengan lukisan yang penuh dengan kebatilan.Malang sunggup anak gadis itu. Betapa malang nasib Ibu Kak Jijah yang melahirkan.Lebih malang lagi si Izah, Si Ehsan yang dilahirkan oleh Kak Jijah. Nasib Kak Jijah...bemadukan dengan siapa???walaupun wajah nampak tenang tapi jiwa penuh dengan kehancuran....MALANG SUNGGUP WANITA INI TAPI APAKAN DAYA DIRINYA SENDIRI PENUH DENGAN LAKONAN HIDUP...The Best Aktres

    BalasPadam
  6. blog tak laku...hahaha...

    BalasPadam