Ahad, 3 Oktober 2010

PAS...Islam Hanya Alat!!!



MARANG, 3 Okt: Umno yang menolak Islam sebagai dasar perjuangannya kosong dan tidak mempunyai roh tarbiah, berbeza dengan PAS yang menjadikan tarbiah sebagai asas perjuangannya.

Justeru itu, Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, program tarbiah seperti Ijtima' Tarbawi yang dianjurkan oleh Pemuda PAS tidak dapat dianjurkan oleh Umno kerana parti itu tidak mengambil Islam sebagai teras perjuangan.

"Umno, dia tolak Islam automatik dia tolak roh, bila dia tolak Islam, Nabi Muhammad pun dia tolak, al-Quran pun dia tolak, Allah Taala pun dia tolak," katanya dalam pidato sempena Ijtima’ Tarbawi Dewan Pemuda PAS Pusat di Masjid Rusila, malam tadi.

Komen

Nik Najis ni kan Muhdalul Am PAS yang membawa maksud Penyesat Am PAS, ulamak dalam semak yang suatu masa dulu ( waktu muda ) peminat agogo dan twist telah mengeluarkan memo kepada semua Jabatan untuk menggelarkan nya sebagai Tok Guru apabila menjawat Jawatan sebagai MB.

UMNO berjuang untuk membebaskan negara dan umat islam dari penjajahan dikata menolak Islam! Walhal PAS lah yang menentang Islam dan lari dari ajarannya apabila Hj Ahmad Fuad keluar dari UMNO setelah tewas menentang Tunku Abdul Rahman dan menubuhkan PAS!!!

KERANA APA PAS DITUBUHKAN? TIDAK LAIN KERANA MARAH, KECEWA, DENDAM KESUMAT, TIDAK REDHA DENGAN KETENTUAN ILAHI, TIDAK SABAR, MENIMBULKAN PERPECAHAN, MENJADI TUNGGANGAN INGGERIS UNTUK MEMECAHKAN ORANG MELAYU, DAN PALING PASTI UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI...

JAWAPAN DIATAS TU ADA YANG MENGIKUT ROH ISLAM! ADA YANG MENGIKUT SUNNAH NABI! ADA YANG BERTEPATAN DENGAN TUNTUTAN AGAMA ISLAM?

Kepada Nik Najis...roh Islam dari ilmu dangkal yang sesat tu mungkin ialah

Boleh mengatakan orang islam yang lain kafir...

Boleh sembahyang 2 imam...

Sembelihan orang bukan PAS tidak halal...

Boleh jamin syurga dengan mengundi PAS...

Baiah mentalakkan isteri jika keluar dari PAS...

Boleh dirasuah dengan kek dan tiket umrah...

Boleh tipu duit kohilal...

Boleh derma duit judi kuda lumba...

Arak halal, babi halal...

Banyak lagilah...penyelewengan dan kesesatan PAS selama ini

Apa nak diheran kan? PAS kan Parti Ajaran Sesat!!! Islam hanya Alat...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. TAMBAHAN SKET BRO...BOLEH MENGATAKAN KAFIR TU ISLAM WLU X POTONG..KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. astaghfirullah..
    awk ni sape?? umat nabi muhammad ke?

    antara tnda2 kiamat ialah aplb banyak berlakunya dusta dan tidak tepat dalam menyampaikan berita, akan terdapat banyak pengkritik, pembawa-cerita, penikam-belakang dan pengejek dalam masyarakat, pemimpin2 yang terdiri dari orang yang jahil dan fasik, orang fasik dimuliakan sedangkan orang mulia dan terhormat direndahkan,

    bazir ms awk jer kalu suka sgt post bnda mcm ni..

    لعل الله أن يوفقك
    asif~

    BalasPadam