Sabtu, 15 Januari 2011

Ingatlah Wahai Saudara India Muslim!!!


GEORGE TOWN: Akhirnya, Ng Wei Aik, setiausaha politik Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, yang dikecam kerana bertindak kasar dan didakwa mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman terhadap seorang pemilik kedai nasi kandar di sini Ahad lepas, hari ini memohon maaf secara terbuka dan mengaku telah keterlanjuran.

"Saya dengan hati yang ikhlas ingin memohon maaf atas ketelanjuran saya pada hari itu dan tidak mahu ia berpanjangan dan sudah sampai satu tahap perkara ini perlu berakhir tanpa sebarang pertikaian," katanya kepada pemberita di sini, Jumaat.

Beliau juga hari ini menemui dan memohon maaf kepada Syed Kassali Mohamad Aliyar, pemilik Restoran Mohamed Aliyar selain kepada pekerja dan seluruh komuniti India Muslim kerana perlakuannya itu.

Komen

Ingatlah wahai saudara india muslim! inilah natijahnya apabila cina komunis dapig memegang kuasa! ungkapan maaf itu pun sebenarnya bukan ikhlas, bukan dari kesedaran dan keinsafan atas kelakukan biadap dan kurang ajar yang cina komunis dapig ng wei aik lakukan kepada kamu tempoh hari.

Ungkapan maaf ini hadir setelah mendapat perintah dari boss cina komunis lim guan eng! ini semua helah politik! apapun kerosakan telah berlaku! sikap sebenar telah ditunjukkan! kata kata nista telah dilemparkan! perkataan balik india sudah diluahkan! penghinaan dan kekejaman tindakan telah dilakukan.

Pastikan cina komunis dapig ini tidak akan mampu lagi membuat onar pada masa depan! rakyat melayu dan india pulau pinang boleh bersatu! boleh menolak kekuasaan cina komunis dapig ini dalam pilihanraya yang akan datang...

Pastikan !!! Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Pendatang halau pendatang.

    BalasPadam
  2. Pemimpin itu manusia biasa..... terlanjur itu juga menunjukkan dia manusia biasa.... tetapi sebagai pemimpin keterlanjuran TIDAK boleh diterima terutamanya semasa menjadi pemimpin.... itulah hasilnya bila pilih ADUN main tangkap muat.

    BalasPadam