Rabu, 21 November 2012

Mampoz Bean Akui Presiden PAS Hanya Layak Jadi Hamba..!


Hadi hanya mahu jadi khadam..hanya layak jadi kuli..hanya layak jadi hamba suruhan atau binatang ternakan Anwar dan DAPig..!

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar, ketika ditemui semalam, berkata Abdul Hadi sebelum ini sudah menjelaskan beliau tidak berminat menjadi Perdana Menteri, sebaliknya mahu menjadi khadam kepada rakyat.

Beliau berkongsi pandangan dengan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu dan Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw sebelum ini bahawa kerusi Perdana Menteri hanya untuk Anwar.

Sedangkan Hadi dan kuda belang hamPAS yang lain kata..

Abdul Hadi pada hari terakhir muktamar menyatakan beliau bersedia menjadi Perdana Menteri jika itu dimahukan ahli.

Dewan Pemuda PAS Pusat tetap tegas mahu Hadi sebagai Perdana Menteri.
Ketuanya, Nasruddin Hassan, berkata seperti DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mahukan Anwar, Pemuda PAS juga berhak menyatakan pandangan mengenai pemimpin mereka yang layak menyandang jawatan itu.

Tambahan pula, katanya, majoriti perwakilan Muktamar Tahunan PAS Ke-58 di Kelantan kelmarin jelas menyatakan mereka mahukan Abdul Hadi sebagai Perdana Menteri. 

Sedangkan dalam masa yang sama DAPig mengulangi semula penolakan mereka terhadap Hadi..

DAP menolak cadangan Dewan Ulama PAS yang mahukan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilantik sebagai Perdana Menteri jika pembangkang berkuasa di negara ini.

DAP tidak berganjak dengan ketetapan sebelum ini dan mahu jawatan itu diberikan kepada Datuk Seri AnwarIbrahim. 

Kesian...PAS hanya alat! Hadi hanya binatang ternakan Anwar dan DAPig..yang lebih malang Mad Sabu dan Mahfoz sendiri yang menjadi pemimpin PAS menolak hasrat dan cita cita ahli hanya kerana mahu membuktikan kepada tuhan politik mereka bahawa mereka lah tisu tandas yang paling mesra kepada Anwar dan DAPig..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan