Rabu, 30 Januari 2013

Ketua Dewan Ulama PAS Pula Bakal Dipecat..!


PAS Hancur..! Demi membuktikan kesetiaan dan kepatuhan kepada tuhan politik DAPig nya, hamPAS hampir pasti akan memecat Ketua Dewan Ulamak@Alamak hamPAS Dato Harun Taib. Paling tidak Harun tidak akan diturunkan sebagai kuda tambatan hamPAS di kerusi DUN Manir, Hulu Terengganu dalam PRU 13 yang akan datang.

Siapa juga yang menjadi batu penghalang kepada Anwar Aljub dan DAPig dalam melampiaskan serakah politik mereka pasti akan diambil tindakan oleh hamba sahya Hadi dan Nik Najis..

Seorang pemimpin kanan Pas dijangka dipecat sebagai Ahli Majlis Syura Ulama parti itu, kata bekas pengikut setia parti itu Zainon Ismail.

Katanya beliau difahamkan antara nama yang disebut-sebut berada dalam senarai pemecatan oleh Majlis Syura Ulama Pas ialah Ketua Dewan Ulama parti itu Datuk Harun Taib.

Beliau berkata tidak mustahil perkara itu berlaku selepas bekas Timbalan Presiden parti itu Nasharudin Mat Isa digugurkan sebagai ahli majlis itu pada 13 Januari lalu.

"Majlis Syura Ulama Pas adalah badan tertinggi parti itu dan apabila keputusan dibuat oleh majlis itu, maka ia tidak perlu dipertikaikan lagi oleh mana-mana pihak dalam parti berkenaan," kata Zainon yang juga seorang penulis buku dengan nama penanya, C.N.Al-Afghani.

Beliau berkata demikian ketika menghadiri program diskusi 'Dilema dan Ranjau Perjuangan Islam di Malaysia' yang turut dihadiri Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said.

Sebelum ini, akhbar tempatan melaporkan pemecatan Nasharudin sebagai Ahli Majlis Syura Ulama parti itu berikutan tindak tanduknya yang didakwa boleh merugikan parti itu. - Bernama

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. APA LAGI YANG TIDAK JELAS TENTANG NIAT SEBENAR PAS?

    JELAS NIAT PAS HANYALAH UNTUK MENIPU RAKYAT MENGGUNAKAN PERKATAAN ISLAM..DENGAN NAMA PARTI ISLAM MOGA-MOGA PAS DIKAITKAN DENGAN ISLAM..DAN RAKYAT YANG TAK FAHAM AKAN INGAT PAS MEMPERJUANGKAN ISLAM..

    WALAUPUN PAS SEBENARNYA JELAS MUSUH DAN PEROSAK ISLAM...

    BalasPadam