Isnin, 20 Oktober 2014

HOT ~ Kerajaan Panggil Duta AS Mengadap..!


Berkawan dengan iblis begini ler..! Tak payah rasa seronok la apabila berkawan dengan Yahudi kecil ni..! Agenda Yahudi ni tetap sama dari dulu, kini dan selamanya..! Apa yang nak dibanggakan..!


Apa yang Yahudi ni sebok nak mencampuri urusan negara kita..! Kerajaan perlu panggil Duta AS ni, bagitau dia jangan sebok dengan urusan dalaman negara kita..!

Kita negara Merdeka..! negara bermaruah..! negara berdaulat..!

Teringat Tun M dulu dulu, takkan berani puak AS ni nak masuk campur..!

Ada berani..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Jgn. haraplah Putra M! Lihatlah kes PENGINTIPAN oleh Kedutaan Barat teramsuk US/Australia ke atas K’jaan kita ni – terus SENYAP! Begitu juga kes kenyataan Kedutaan Jerman nak mewakili rejim Israel di Kedutaannnya – nak harap bantahan termasuk dari OIC-yg- makin-tak-guna, habuk pun tak dak!

    Memang dasar BINATANG BUAS rejim US-EU-NATO-Barat/UN/WHO/WB/IMF/ICC-ICJ/IAEA/Org- negara-negra Commonwealth - yg. semuanya dikuasai ZIONIS-KEPARAT!

    Sebab itu, si US/NATO/Barat-ISrael boleh buat apa mereka suka termasuk dlm. membunuh umat ISLAM dlm. GENOSID yg. makin meningkat di Palestin, Iraq, Syria, Libya, Afrika dsbnya.

    Ini termasuk melalui menyebarkan Virus-BIOWARFARE oleh si Barat-ZIONIS , termasuk Virus AIDS-GMO (“Genetically Modified Organism“), DENGGI-GMO (perlu Statistik utk. pesakit denggi ni, majoriti bangsa apa; dan di kawasan perkampungan/perumahan - bangsa apa yang majoriti mangsa, termasuk di negara kita ni – aku amat syak bangsa Melayu/Islam adalah MAJORITI) serta Virus-EBOLA-GMO, untuk MENGHAPUSkan umat Islam GLOBAL, bermula dengan warga ISLAM dari Afrika Barat, untuk menguasai negara Islam Guinea yang amat kaya minyak-gas, tetapi yang paling penting untuk menguasai URANIUM, juga utk. menghalang ekspot Uranium ke dunia Islam (lihat di - http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod, Ebola, AIDS Manufactured by Western Pharmaceuticals, US DoD?, By: Dr. Cyril Broderick, 09/09/2014; di - http://21stcenturywire.com/2014/10/08/rockefeller-foundations-futurist-paper-details-ebola-plot , Rockefeller Foundation’s Futurist Paper Details‘Ebola Plot’, October 8, 2014 By 21wire; dan di - http://www.presstv.ir/detail/2014/05/05/361346/bioweapons-could-lead-to-apocalypse/ , Bio-weapons could lead to ‘apocalypse’, By Dr. Kevin Barrett: May 5, 2014.

    Sebab itu jugalah BERIBU tentera NATO dari US/Jerman/Peranchis menubuhkan kem-kem terbaru serta BERPULUH hospita-hospital PENJARA yang menggerunkan dan penuh rahsia, di Afrika Barat terutamanya melalui rejim pro-Barat-ZIONIS di Liberia, akibat krisis Ebola ini (disyaki jenazah umat Islam atau mayat mangsa Ebola akan dieksperimen dan diBAKAR sesuka hati di hospital-hospital penjara ini – bahkan pakar-pakar perubatan Islam Afrika yang jadi mangsa Ebola ini, boleh pula dibawa ke Jerman-pro-ZIONIS dan diBAKAR-ala-NAZI (kononnya tidak boleh diselamatkan – lihat di akhbar Jerman anti-Islam di - http://www.thelocal.de/20141015/body-of-leipzig-ebola-victim-burnt , Body of Leipzig Ebola victim burnt overnight, Published: 15 Oct 2014). Arwah mangsa dari Sudan ini yg. merupakan pekerja UN, lagipun bukan rakyat Jerman dan beragama Islam; maka apa hak Kerajan Jerman membakar jenazah arwah seolah ‘sampah’?!

    Dan lihat juga Professor Yahudi DAJAL ini sejak tahun 2006 lagi, yang mencadangkan 90% penduduk dunia untuk dihapuskan di bawah program Eugenics Ebola ini – lihat di http://newsweekly.com.au/article.php?id=2439, Scientist calls for death to humanity, by John Ballantyne, News Weekly, April 15, 2006; dan di -
    http://whale.to/c/professor6.html, Professor's "Kill 90% of Population" Comments Echo UN, Elite NGO policies: Mainstream media first spike, then distort reality of the story, Steve Watson / Paul Joseph Watson & Alex Jones, April 4, 2006!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. Tajuk yang tak akan menjadi realiti....

    BalasPadam