Ahad, 12 Oktober 2014

HOT ~ Pemimpin PAS Turut Mabuk..!


PAS jahanam..!

Demi sesuap kuasa pemimpin hamPAS takkan mampu menahan, menghalang dan memberhentikan perbuatan terkutuk sekutunya DAPig..!

Malah pemimpin hamPAS akan sentiasa tunduk dan sujud kepada tuhan politiknya DAPig..!













PAS dulu, kini dan selamanya..! itu sebab Tony Puaka berani kata begini dengan pemimpin hamPAS...mungkin kerana ada pemimpin hamPAS yang sehati dan sejiwa dengan puak kafir dalam isu arak ni..!



Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Arak, judi, berhala, tenung nasib, adalah perkara keji amalan syaitan, dan syaitan syaitan inilah yg dijadikan kawan sekongkol PAS utk jatuhkan UMNO.
    Demi menghalalkan apa yg haram, diberilah istilah yg tak difahami oleh pengikut jahil taksubnya "tahaluf siyasi".

    BalasPadam
  2. ?...tok nik.....mujahit....kalit samat...menangis kegumbiraan pesta minum arak berjaya menjadi kenyataan solat ayukur 1 sradium atas kejayaan pesta tersebut....hik...hik....hik....

    BalasPadam
  3. Nik Aziz memegang kuasa veto. Penyatuan & kerjasama UMNO dan PAS demi perpaduan ummah dihalang. Cubalah veto kuasa Allah SWT diakhirat nanti.

    Satu demi satu kemungkaran yang berlaku yang tidak berdaya dihalang PAS. Jadilah PARTI ANGGUK SAJA.

    BalasPadam
  4. Orang buat pesta arak, pesta bogel,pesta zina dan macam2 jenis pesta lagi kenapa nak salahkan PAS pulak? PAS pun manusia biasa,ada keinginan,ada nafsu , ada desakan dalaman tubuh badan masing2. PAS pun nak cari makan juga.Pati Islam berlambangkan bulan itu hanya retorik saja.Biar orang kampung tahu dan kenal apa itu pas kemudia mereka akan sokong PAS .Itu saja.Soal kehidupan yang lain sama.
    Mana orang kampung tahu soal kehidupan atau cara hidup para pemimpin PAS Mereka ini tinggal di bandar.Di KL apa yang tak ada? Tapi bila berhadapan dengan orang kampung pandai2lah.Pakailah ketayap,serban,jubah paling tidak baju melayu.Baru nampak warak.

    Jadi , jangan marah PAS dengan pesta arak ini. Takbirrrr!!!

    By:Pak Mat Kampung Hulu

    BalasPadam
  5. Syaitan berselindung di sebalik Islam. Sungguh keji sekali. Tiada kata kata bijak daripad pemimpin PAS dalam menangani isu-isu sensitif umat Islam.

    BalasPadam
  6. Apa nak pelik org pas pun mabuk ketum dgn pill kuda kali ni nak rasa juga mabuk arak....hahahhahaahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mereka terlalu taksub dengan Nik Ajis dan Haji Hadi....Kalau kedua spesis ini di jemput Allah...baru aman malaysia ini...Ini lah contoh dua syaitan yang masih menyesatkan umat di malaysia hari ini....Jika kedua mereka ini menarik balik fatwa fatwa songsang mereka insyaallah orang melayu yang dah buta akan dicelik semula mata dan hati mereka.

      Padam