Isnin, 27 April 2015

ADUN PKR ~ Tendang PAS..!


Dah macam anjing kurap dah hamPAS hari ini..! Mana ler maruah puak ni..!

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Hulu Klang Saari Sungib menyarankan Pakatan Rakyat (PR) menyingkirkan PAS sekiranya suara akar umbi gabungan tersebut mahukan sedemikian.
Menurut pemimpin PAS yang digantung itu, suara akar umbi dapat diketahui dengan membuat tinjauan menggunakan badan bebas untuk mengkaji situasi dalaman dan mampukah PR menang dalam pilihan raya akan datang.
"Untuk pastikan ia betul atau tidak (suara akar umbi) PR perlu membuat kajian secara menyeluruh melalui badan- badan bebas seperti Merdeka Center atau sebagainya.
"Kalau keputusan kata PAS elok keluar daripada PR maka hendaklah dibuang daripada PR dan satu keputusan tegas perlu dibuat Pakatan," katanya semasa berucap di konvensyen PasMa peringkat Selangor di Shah Alam hari ini.
Nasib seekor anjing kurap..! 
Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Aku hendak kata tidak lah. Kebenaran nya apa saja perbuatan Pas kepada Melayu Umno dulu - sehingga sekarang masih persendaan mereka - tetap jua di balas Allah SWT. Bila Agama dan maruah boleh di jual beli, sangkaan itu mereka konon nya beriman, walhal akidah dan tauhid tidak bersandarkan istiqomah dan tawakkal sepatut nya jadi amalan dalam Islam.

    Jika mereka mengatakan Umno itu sekular, maka nyata nya lahir pula lah ulama-ulama sekular / liberal di kalangan mereka - penuh pura-pura mula menyanggah ulama-ulama sandaran Pas dari awal dulu... terima saja lah percaturan dan akibat dari perbuatan jahat sendiri.

    Betul kata putra merdeka - mereka kini tidak ubah seperti anjing kurap !

    BalasPadam