Isnin, 13 April 2015

Nasib Hamba Abdi DAPig Semakin Di Hujung Tanduk..!


Nampaknya penganut hamPAS sudah semakin terhidu bau hancing dan jijik yang datang dari batang tubuh hanyir mad sabu..! Seakan sudah semakin besar gerakan didalam hamPAS untuk membuang laki normah itu ke lembah najis kegemarannya..!

Pemilihan: 5 lagi PAS kawasan tolak Mat Sabu

Lima lagi PAS kawasan menolak Mohamad Sabu untuk mempertahankan jawatan timbalan presiden selepas mencalonkan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man bertanding jawatan itu dalam mesyuarat agung kawasan mereka

Lebih mengejutkan PAS Batu Kawan tidak mencalonkan Mohamad selaku pesuruhjaya Pulau Pinang bertanding dalam jawatan tertinggi itu, lapor akhbar Mingguan Malaysia hari ini.

Akhbar itu juga melaporkan PAS kawasan Jerlun, Merbok dan Hulu Terengganu mencalonkan Tuan Ibrahim selaku naib presiden PAS kini, untuk bertanding jawatan nombor dua dalam parti, pada pemilihan parti itu Jun ini.

Manakala akhbar BH Ahad pula melaporkan PAS Lenggong turut mencalonkan Tuan Ibrahim yang juga pesuruhjaya PAS Pahang bertanding jawatan timbalan presiden.

Kelima-lima kawasan itu mencalonkan supaya beliau digandingkan dengan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Harap ahlul Pas yang waras sedar dan bangkit segera dari lena. Sekian lama di peralat, sehingga presiden Pas sendiri, secara halus di pergunakan, kini secara terang di hambat di hina bila tidak menyokong pula !

    Sesungguh nya, jika benar seperti di amanatkan arwah TGNA - dalam pengetahuan waris nya dan sebahagian pengikut nya, ikut lah demi perpaduan Melayu Islam sejagat.

    Sejahat-jahat saudara sendiri, hanya carik -carik bulu ayam. Sejahat-jahat musuh, secara terang tetap akan memusuhi sehingga ke tulang hitam.

    Pilih lah wahai ahlul Pas. Tidak guna berkopiah dan berserban tetapi di hambat dosa yang konon di tafsirkan "redho dan rahmat Allah" kerana begitu taksub dengan diri sendiri ! Malah ada yang berlakon suci, hakikat nya berdebu dan hanya debu-debu berterbangan. Anda kenal mereka bukan ? Natijah nya ramai sudah menolak...

    Kesempurnaan Islam itu apabila Umat Muhammad itu bersatu. Islam itu pengkhususan dalam amalan nya dan bukan berbentuk am dalam menghayati nya. Semua nya berpusat di hati dengan SATU keihklasan. Lain dari nya, tertolak. Semua Ahlul Pas sudah tersasar jauh kecuali beberapa yang terpaksa diam membisu dan "mengangguk" sahaja.

    BalasPadam
  2. mat jantan dah ditolak kedalam , mat betina pulak kena tolak keluar........

    BalasPadam
  3. Babi Melayu peliharaan DAPigs!!!

    BalasPadam