Rabu, 15 September 2010

Melayu Terus Dijual Oleh Cina !!!


Selepas kenyataan Ku Nan yang jelas menolak Perkasa, sementara kenyataan dan ingatan Tun M terhadap UMNO yang bakal menerima tamparan dan kemarahan orang Melayu jika terus suram, sejuk, takut dalam memperjuangkan hak bangsa didalam PRU yang akan datang nampaknya orang orang cina baik didalam komponen BN mahupun DAPig dibarisan pembangkang terus menjadikan 2 NGO Melayu yang besar dan berkuasa ini bahan dagangan yang laris untuk menagih sokongan cina dalam negara.

Kenyataan MCA disini
Sementara kenyataan DAPig disini

Siapapun yang membuat kenyataan! apapun lunak suaranya baik dipihak cina komponen mahupun cina komunis DAPig!!! yang jelas mereka ini bermatlamat satu dan sama! iaitu mahu Melayu berpecah, tidak bersatu dan perlu dijauhi!!!

Kedua dua pandangan cina ini mahukan Melayu yang kuat mempertahankan hak dan keistimewaan bangsanya, lantang mempertahankan agama, bangsa dan negara nya perlu ditolak!

Melayu yang cekal, tabah, kuat dan berani didalam UMNO yang memperjuangkan asas asas perjuangan parti akan di cop sebagai ekstrimis dikalangan cina MCA, Gerakan dan lain lain cina didalam komponen!

Sementara DAPig akan terus melagukan rasis bangsa melayu yang dibawa oleh Perkasa sebagai hujah kuat untuk menyatukan orang orang cina agar terus menolak Melayu untuk terus melebarkan sayap dan cengkaman kekuasaan yang semakin seronok dirasa kini...

Orang cina perlu menolak melayu baik didalam UMNO dan komponen mahupun melayu dipihak pembangkang agar melayu tidak lagi mampu mempunyai 2/3 majoriti di Parlimen, jauh dari itu Melayu perlu dikeluarkan terus dari menguasai kerusi kuasa di Putrajaya!!! itu lah matlamat yang satu dan sama sama ada cina komponen mahupun pembangkang!!!

Mengekalkan keadaan sekarang dengan menafikan 2/3 kerusi didalam Parlimen sudah cukup memadai dikalangan kepimpinan cina agar situasi ini menjadi kebiasaan dan akhirnya boleh diterima oleh segenap lapisan masyarakat, dalam masa yang sama mereka mempuanyai ruang dan peluang untuk mendekatkan 'jarak' kemahuan dan keinginan mereka seperti mana yang diwarisi dan dimaktubkan oleh perlembagaan kepada orang melayu dan bumiputera didalam negara selama ini.

Pemimpin Melayu kalau sedar, berani dan bijaksana maka susunlah sesuatu yang ampuh demi survival bangsa yang menjunjung agama demi mempertahankan negaranya. UMNO atau Perkasa hanya alat dalam memayungi bangsa yang menjadi tuan dibumi bertuah dan berdaulat ini!!!

Persetan dengan desakan dan nyalakkan !!! kerana babi kalau diberi pakai emas dan berlian sekali pun ianya tetap BABI!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. UMNO hendak rapat dengan PAS habis semua dalam PAS di cucuk dengan jarum halus olih DAP dan UMNO perlu berjawab dengan MCA.Bila sahaja UMNO rapat dengan PERKASA maka keluar lah suara sumbang dari parti komponen dan DAP, akan tetapi bila MCA menyuarakan gesaan sama dengan DAP mencabar releven nya ketuanan Melayu, tiada pun suara yang berbunyi sumbang lansung, nampak nya semua nya merdu atas nama setiakawan.

    Adakah Melayu tidur berlainan bantal dan mimpinya pun berlainan? Atau apakah parti parti yang terdiri dari ahli nya majoriti kaum cina dan india tidur berlainan bantal tetapi mimpi nya tetap sama? Demi survival bangsa mereka?

    Melayu kalau tidak sedar lagi pergilah belajar politik 101 dan jangan lah berkokok memperjuangkan mertabat bangsa atau pun kesucian agama Islam.

    Belajar lah dari sejarah agar Melayu tidak mudah lupa lagi akan penindasan olih kaum lain terhadap bangsa Melayu.

    BalasPadam