Rabu, 6 Oktober 2010

Pelakon Lucah Ni Tak Faham Bahasa Ker!!! Najib Masih Main Selamat?


MCA menggesa Kementerian Pelajaran dan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) mempercepatkan tindakan terhadap dua pengetua sekolah yang didakwa mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman semasa perhimpunan.

Presidennya, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berkata MCA juga berpendapat Menteri Pelajaran Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang juga Timbalan Perdana Menteri, seharusnya mempunyai kuasa membuat perakuan bahawa kedua-dua pengetua itu perlu diberi amaran kerana sikap tidak sensitif mereka.

Komen

Kalau orang melayu tak nampak lagi tak tahu lah...kalau orang melayu masih tak sedar mainan cina cina komunis yang bercita cita tinggi untuk merampas tampuk kerajaan entahlah!!!

Kan sama saja suara pelakon filem lucah tu dengan suara lim kit sial! dah reda isu ni dijawab oleh TSM, naik balik isu yang sama oleh cina kolop ni! kenapa? sebab agenda sama beb!!!

Soal pengundi cina yang terus menyokong pembangkang kau tak ambil peduli!!! tengoklah kawan cina kolop ni sisukun dalam mengemudi gerakan...kan sama saja lemah dan agenda nya!!!

Itupun Najib sayang jugak kat beruk beruk ni dengan melantik anak pelakon ni pulak jadi Timbalan Menteri...tup tup MIC pulak minta tambahan kerusi dalam kabinet! Kalau depan melayu Najib kata itu hak beliau untuk mengekal dan menyingkir anggota kabinet, tapi kalau depan india dan cina kolop ni mudah pulak najib berkongsi yer...

Bukan soal najib disini...yang menjadi asas ialah Institusi kuasa yang didominasi oleh Melayu...Melayu itu yang mengangkat agama dan bangsanya untuk terus berkuasa yang kini najib mengemudinya...

Kalau dah orang mudah mendesak tanpa mengira sensitiviti dan perasaan bangsa yang memegang tampok kuasa ini...bayangkan kalau kuasa jatuh ditangan mereka...nauzubillah!!!

Orang Melayu dah ditolak ke dinding sekarang ni! Sokongan orang melayu kepada Perkasa adalah manifestasi kepada kemarahan orang melayu yang sedang berbunga!!! UMNO perlu bangkit!!! Jadi Najib pun jangan main selamat jer!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Hippo-Cri-Ticus : Kalaulah Beritanya Begini..

    Orang Melayu adalah jenis "tidak apa" dan kaum-kaum itu kuat menyalak saban hari. Apa lagi kalau orang-orang besar sendiri tidak berkesudahan bersikap Apologetik

    BalasPadam
  2. aku oarang islam aku tak bangga jadi oarang melayu!!!!!

    BalasPadam