Ahad, 24 Oktober 2010

Rakyat Perlu Taat Kepada Najib!!!


Perhimpunan Agung UMNO telah melabuhkan tirainya semalam...Alhamdulilah UMNO dilihat sudah kembali pulih dari 'kelesuan' yang melanda, perwakilan dan pemerhati dilihat keluar dari dewan merdeka dan PWTC dengan menggenggam azam dan semangat yang tinggi membukit.

Presiden Parti YAB Dato Seri Mohd Najib Tun Razak berjaya memberikan azimat dan menyuntik semangat ahli ahli parti untuk kembali kekawasan masing masing dengan iltizam yang tinggi untuk memenangi hati pengundi pengundi bagi mempastikan UMNO terus popular dihati rakyat.


Presiden telah menjelaskan bahawa biar sampai ketitisan darah terakhir sekalipun, biar darurat sekalipun!!! Putrajaya tetap akan dipertahankan!!! rata rata ahli dan pemerhati merasa puas dengan ucapan Presiden yang berani, bijaksana dan begitu terbuka!!! Presiden UMNO telah berjaya memadamkan teka teki yang lama membenak difikiran ahli UMNO dan orang melayu, Presiden UMNO telah menjelaskan bahawa hanya UMNO/Melayu yang akan terus menguasai dan berkuasa di Putrajaya!!!

Soal Perlembagaan sudah tidak lagi berbangkit, ianya selamat dan telah terkunci rapat. Jangan ada penyangak yang cuba menyalak! walaupun pembangkang dan cina komunis serta pariah hindraf akan terus melalak namun ianya tetap tidak akan berbekas, lebih lagi kalau yang menyalak ialah chua soi lek...pergi jahanam!!!


Orang melayu dan umat Islam perlu taat kepada Najib! kerana beliau ialah seorang Presiden Parti yang menjaga kepentingan Agama, Bangsa dan Negara!!! Perdana Menteri yang sentiasa meletakkan kepentingan rakyat dan negara dalam apa jua tindakan setiap masa dan ketika dimana mana jua!!!

Beliau mempertahankan Agama bukan menjualnya! beliau mempertahankan Bangsa biar musuh cuba memijaknya! beliau membela dan mempastikan Negara terus aman damai walau ada pengkhianat yang terus menerus memburukkan Negara demi politik rakus dan sempit hanya kerana gila mendapatkan kuasa sebagai saudagar mimpi yang mengejar kuasa ke Putrajaya!!!


Sendiri Mau Ingat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan