Isnin, 15 November 2010

Anjing Paria Jinak Ganti Anjing Paria Liar...



Kulasegaran Gagal Pertahan Jawatan Timbalan Pengerusi DAP Perak

IPOH: Timbalan Pengerusi DAP Perak M. Kulasegaran gagal mempertahankan jawatannya pada pemilihan sempena Konvensyen DAP Perak di sini Ahad.

Hanya seorang penyokongnya iaitu bendahari DAP Perak yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Jalong Leong Mee Meng yang terpilih dalam senarai 15 anggota jawatankuasa negeri.

Sebanyak 41 calon menawarkan diri pada pemilihan berkenaan.

Kulasegaran yang juga Anggota Parlimen Ipoh Barat bagaimanapun dilantik sebagai salah seorang Naib Pengerusi DAP Perak.

Pengerusi DAP Perak Datuk Ngeh Koo Ham mempertahankan jawatannya bersama dengan Setiausaha DAP Perak Nga Kor Ming.

V.Sivakumar, Adun Tronoh yang juga bekas Speaker DUN Perak semasa pakatan pembangkang memerintah sebelum ini terpilih sebagai Timbalan Pengerusi.- Bernama

Apapun yang berkuasa ialah DAPig cina komunis!!! Pengerusi komunis! Setiausaha komunis! jawatan yang lain tu cuma mencukupkan korum untuk bermesyuarat bagi melancarkan kebiadapan dan kekurangajaran kepada Raja dan orang orang Melayu!!!

Sekadar menggantikan anjing lama yang semakin liar kerana mempunyai selera yang besar dengan anjing jinak yang cukup taat dan patuh dalam berkonfrantasi dan yang lebih penting tahu memilih pokok mana yang sesuai untuk diadakan sidang penyangak dan penyamun!!! Anjing niza nak letak kat mana???

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan