Isnin, 29 November 2010

Wan Azizah Dah Makan Nasi Kangkang Azmin...!


Macam macam ulasan yang diperkatakan oleh orang ramai, tak ketinggalan ulasan menarik dari sahabat sahabat bloggers seperti blogger theunspinners , parpukari dan jeffrydamien berkenaan ucapan perasmian Presiden Parti Keadilan Datin Seri Wan Azizah yang menyifatkan suaminya sebagai anugerah tuhan!!!

Kalau diamati akan ucapan kak wan itu mungkin ada kebenarannya... kebenaran akan ungkapan anugerah tuhan ini boleh dipandang dari sudut cabaran politik umat islam dan bangsa melayu selepas merdeka akan wujudnya si pengkhianat bangsa si kitol moden dan penggadai agama dajjal.

Anugerah tuhan yang dimaksudkan ialah wujudnya seorang politikus moden yang menggunakan paras rupa agama sebagai kosmetik untuk mengaburi mata dengan hujah, nas serta dalil bagi meyakinkan umat sejagat.

Anugerah tuhan yang dimaksudkan ialah wujudnya seorang hipokrit politik atau munafik yang menikam dan menghumban kemuliaan bangsanya demi kerakusan dan ketamakkan kuasa hingga sanggup berselingkuh dengan bangsa lain dan lebih malang bertuhankannya.

Anugerah tuhan yang dimaksudkan ialah wujudnya seorang pembawa bencana kepada agama, bangsa dan negara demi mencapai maksud dirinya, maka apa jua cara telah dan pasti akan dilakukan. Soal Qadak dan Qadar bukan lagi hujah yang boleh diimani, malah boleh juga disebut disini bahawa tuhan juga berkonspirasi untuk menjatuhkannya....Astagfirullah AlAzim...

Maka wujud nya anugerah tuhan seperti yang dimaksudkan oleh kak wan ini tak lain merupakan haiwan dan iblis yang menyerupai manusia yang diturunkan oleh Allah demi untuk menguji akan ikatan perpaduan umat melayu betapa melayu tidak akan sekali kali gagal untuk mendepani orang lain selain dilemahkan oleh bangsanya sendiri.

Bahawa umat Islam dan bangsa Melayu sebenarnya diberikan cabaran dan dugaan yang amat hebat dalam mempastikan kuasa Melayu yang dengannya selama ini dapat meningkatkan syiar Islam didalam negara adalah wajib menjaga diri malah jihad 'berperang' dengan dugaan dugaan yang dibawa oleh si 'anugerah' ini.

Ini Jihad!!! Dalam ajaran agama sendiri ada mengajarkan bahawa Jihad yang paling besar kepada anak Adam ialah Jihad melawan hawa nafsu. Dalam sejarah anwar aljub ini berpolitik jelas membuktikan bahawa nuar sebenarnya GAGAL MENGAWAL HAWA NAFSUNYA!!!

Nampaknya Kak Wan juga GAGAL dalam Jihad yang asas ini, mungkin agaknya dia dah makan nasi kangkang dari Azmin, tapi mesti diingat bahawa Azmin juga lebih dahulu telah memakan nasi kangkang dari isterinya Shamsidar... kalau tak! Takkan Azmin rela isterinya diperlakukan begitu oleh si nuar aljub! Tapi apapun Shamsidar juga telah termakan nasi kangkang nuar hingga sanggup melakukan maksiat bersama aljub!!!

Anwar saja yang tak makan nasi kangkang nampaknya sebab nuar suka makan karipap!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan