Sabtu, 13 November 2010

Haji Hadi Bodohkan Nik Aziz...



SHAH ALAM 13 Nov. – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini berkata, Pas perlu berusaha meningkatkan sokongan orang Melayu jika ingin menguasai pemerintahan negara.

Beliau berkata, kekuatan politik di negara ini terletak di tangan orang Melayu termasuk ahli-ahli UMNO.

"Kita tidak boleh menang dengan undi kita sahaja. Kita perlu undi-undi yang bukan ahli juga, yang bukan penyokong kita pun termasuk orang UMNO,” katanya semasa berucap di majlis perasmian Seminar Pas Ganti UMNO di sini hari ini.

Oleh itu, beliau berkata, ahli Pas perlu bersikap terbuka dengan berdakwah dan memujuk mereka yang bukan anggota untuk mereka menerima Pas mengambil alih pemerintahan negara. – Bernama

Makin pitam nik najis baca kenyataan kadi bawang diatas, hamPAS kan tak mengiktiraf bangsa! kenapa pulak tetiba kata undi melayu penting? haji hadi ni dah giler agaknya...tak takut kalau nik najis doa pecah perut mu nanti...

Kalau ibrahim libya dan pengikut nya yang mati katak kerana berpegang kepada fatwa sonsang kadi bawang dulu tahu bahawa beliau sudah pusing begini mahunya dia orang paraang kan haji hadi ni...ish..ish..ish

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. hahaha...lawak la bro,ayat 'paraangkan ' tuh...

    BalasPadam
  2. Bodohnya PAS. Politik bertahun pun masih fikir selama ni yang nak pangkah dia cuma ahli dia saja.

    UMNO lagi terkedepan dalam hal ni. MCA, MIC ahlinya bukan ahli UMNO tapi pangkah calun UMNO.

    Lambat menangkap otak Haji Hadi ni.

    Tu lah. Orang Malaysia semakin pandai. Parti pembangkan masih lagi dengan cara bodoh mereka yang semakin nampak bodoh sebab rakyat sudah semakin pandai.

    Mungkin dalam tak beberapa lama lagi mereka akan jadi tak releven lagi.

    Apa yang mereka kempen tu sudah tidak masuk otak rakyat lagi. Macam orang mabuk saja.

    Nak kata bualan kedai kopi pun, percayalah bualan kedai kopi zaman ini lebih bermutu dari itu.

    Orang orang kedai kopi pun sekarang bukan cerita kosong lagi. Mereka cerita mengenai bagaimana membaiki taraf hidup mereka dan menambah rezeki. (Termasuk yang bincang panjang bawak komputer riba sekadar untuk meramal judi 4 nombor ekor atau TOTO).

    Melayu sekarang di katakan 'berkira' tentang hidup. Adakah orang begini boleh di sogokkan cerita orang mabuk?

    BalasPadam
  3. Salam Bro...
    Lepas nie berduyun-duyun tok dalang PAS masuk Felda dan Felcra sebab kat situ lubok melayu....
    maka perpecahan melayu akan menjadi lebih kritikal, kawasan bandar dan pinggir bandar mereka tidak dapat sambutan kerana rakyat celik maklumat, kawasan felda,felcra dan kampung pedalaman?. orang melayu lebih suka mendengar melopong mulut daripada membaca.

    BalasPadam
  4. Salam empunya blog,

    Kami mohon supaya dipautkan Portal Perak Today dengan blog anda, kami sudah pun memasukkan pautan anda ke dalam portal kami.

    Sekian. Terima Kasih

    http://peraktoday.com/wp/

    BalasPadam
  5. Terlampau sial anjing DAP ni, masih tak sedar-sedar agama pun dah jual lelong habis. Wahai waris2 Ibrahim Libya, lihatlah bapak kamu mati katak gara-gara gila kuasa Nik Aziz Sesat dan Hagi Awang Penyembah DAP.

    BalasPadam